SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XI. - broj 1. Petak, 31. siječnja 2003.
GRAD KASTAV
3B2 HTML

1.

Na osnovi članka 21. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00 i 51/01) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/ 01) Gradsko vijeće Grada Kastva, na svojoj 1. sjednici održanoj dana 30. siječnja 2003. godine donijelo je

PROGRAM
održavanja komunalne infrastrukture na području
Grada Kastva za 2003. godinu

Članak 1.

Ovim Programom određuje se održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture u 2003. godini na području Grada Kastva za sljedeće komunalne djelatnosti:

- odvodnju atmosferskih voda,

- održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina,

- održavanje javnih površina,

- održavanje nerazvrstanih cesta,

- održavanje groblja,

- javna rasvjeta.

Programom iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

- opis i opseg poslova održavanja s procjenom troškova po djelatnostima,

- iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje programa, s naznakom izvora financiranja.

Članak 2.

Sredstva za ostvarenje ovog Programa čine:

1. prihodi od komunalne naknade         1.700.000,00 kuna

2. prihodi od grobnih taksi                       140.000,00 kuna

3. dio prihoda iz Proračuna                          5.000,00 kuna

                            UKUPNO               1.845.000,00 kuna

Članak 3.

U 2003. godini održavanje komunalne infrastrukture iz članka 1. ovog Programa u Gradu Kastvu obuhvaća:

1. ODVODNJA ATMOSFERSKIH VODA

Sustav za odvodnju atmosferskih voda čine oborinski kanali, slivnici i upojni bunari. Planira se redovna kontrola i redovno održavanje koje se svodi na periodičko čišćenje i intervencije u slučaju začepljenja sustava, te oštećenja i nestanka slivnih rešetki. Nepredviđena nakupljanja većih količina oborinske vode na cestama i javnim površinama rješavat će se interventno, uklanjanjem nataloženog materijala koji sprečava oticanje oborinske vode s ceste.

Sredstva za izvršenje ovih radova planiraju se u iznosu od 50.000,00 kuna a financirat će se iz sredstava komunalne naknade.

2. ODRŽAVANJE ČISTOĆE JAVNIH POVRŠINA

Održavanje čistoće javnih površina obuhvaća poslove pometanja javnih površina, odvoza pometačine, rad »dežurne službe«, te postavu baja za krupni otpad. Pometanje javnih površina (cesta, trgova, autobusnih stanica) i pražnjenje košarica za smeće vrši se s dva pometača prema tjednom programu pometanja, a ukupno je obuhvaćena površina od 66.404 m2. Usluge »dežurne službe« vrše se jednom mjesečno, a obuhvaćaju odvoz olupina, glomaznog otpada i krupnog kućnog otpada prema nalogu komunalnog redara. Baje za krupni otpad iz domaćinstava od 5 m3 (ukupno 64 komada) postavljaju se u svim naseljima prema godišnjem rasporedu postavljanja baja.

U okviru ove točke predviđaju se sredstva za intervencije po nalogu komunalnog redara, za izvanredne poslove sanacije »divljih deponija«, strojno čišćenje i pranje ulica prema potrebi, strojno i ručno čišćenje nataloženog pijeska i drugog materijala sa prometnica.

Obavljanje poslova preventivne dezinsekcije, deratizacije i dezinfekcije na javnim površinama obavlja se pod stručnim nadzorom Zavoda za javno zdravstvo PGŽ, prema godišnjem programu, kao i izvan programa u skladu s potrebama.

Veterinarsko-higijeničarska služba obuhvaća hvatanje i zbrinjavanje pasa i mačaka lutalica, kao i uklanjanje životinjskih lešina sa cesta i drugih javnih površina, a angažira se prema ukazanoj potrebi.

Sredstva za izvršenje ovih radova planiraju se u iznosu od 377.000,00 kuna a financirat ce se iz sredstava komunalne naknade.

3. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA

Redovni program obuhvaća održavanje zelenila uz ceste, košnju trave i zakorovljenih travnjaka, orezivanje raznog grmlja i drveća, siječenje i uklanjanje grana koje smetaju prometovanju na javnim cestama. Istim programom obuhvaćene su i parkovne površine u staroj jezgri Kastva i Rešetarima, uređenje okoliša autobusnih stanica, jednokratno proljetno uređenje 5 spomenika, kao i dječjeg igrališta u NN Ćikovići. Obuhvaćena površina iznosi 80.000 m2.

Izvanredni program obuhvaća kemijsko tretiranje zakorovljenih površina i zelenila uz ceste (naročito korova koji raste iz ivičnjaka nogostupa), proljetno kemijsko tretiranje stabala divljih kestana, rušenje osušenih stabala, orezivanje krošanja stabala i uklanjanje suhih grana sa istih, te transport i planiranje zemlje i nabava materijala za obnovu postojećih parkovnih površina.

Program održavanja javnih površina također obuhvaća rad stojeva na sanaciji deponija građevinskog materijala (planiranje zemljišta i slično), redovito održavanje komunalne opreme (autobusnih čekaonica, klupa, košarica za otpad i drugo), uređenje pješačkih staza, te sanaciju ograda i oglasnih ormarića.

Sredstva za izvršenje ovih radova planiraju se u iznosu od 345.000,00 kuna a financirat će se iz sredstava komunalne naknade.

4. ODRŽAVANJE NERAZVRSTANIH CESTA

Održavanje nerazvrstanih cesta obuhvaća sanaciju udarnih rupa na nerazvrstanim cestama, funkcioniranje »zimske službe« i održavanje prometne signalizacije. Sanacija udarnih rupa na kolniku asfaltom provodi se jednom godišnje, dok se interventne sanacije manjih udarnih rupa na kolniku vrše betonom.

Pripravnost »zimske službe« provodi se od 15. studenoga do 1. ožujka, a za potrebe službe nabavlja se materijal za posipanje - pijesak i sol prema potrebi.

Održavanje prometne signalizacije provodi se redovito, a obuhvaća popravak oštećene vertikalne prometne signalizacije, kao i jednom godišnje obnovu horizontalne prometne signalizacije u ulicama 111. brigade ZNG-a, 128. brigade HV-a, te dionici Belići-Kastav-Šporova jama sa pristupnim prometnicama.

Sredstva za izvršenje ovih radova planiraju se u iznosu od 183.000 kuna a financirat će se iz sredstava komunalne naknade.

5. ODRŽAVANJE GROBLJA:

Održavanje groblja obuhvaća:

- pometanje pješačkih površina, uklanjanje i deponiranje otpada, te odvoz deponiranog otpada,

- redovito pražnjenje i održavanje kanti za smeće,

- popravci grobnih objekata - sanacija niša, ogradnih zidova, staza, te druge infrastrukture i opreme,

- održavanje zelenila - košnju travnjaka i drugih zelenih površina, izgrabljavanje i prikupljanje otpada, održavanje grmova i raznog raslinja, okopavanje oko grmova i stabala, orezivanje grmova, živica i drugog raslinja,

- plaćanje komunalnih usluga (električna energija, voda).

Sredstva za izvršenje ovih radova predviđaju se u iznosu od 175.000,00 kuna, a financirat će se 35.000,00 kuna iz sredstava komunalne naknade, a 140.000,00 kuna iz grobnih taksi.

6. JAVNA RASVJETA

Pod troškovima javne rasvjete podrazumjevaju se sredstva za podmirenje utroška električne energije javne rasvjete, sredstva za troškove redovitog održavanja javne rasvjete (zamjena žarulja, armatura, žica, kablova, stupova i druge intervencije prema potrebi), te sredstva za prigodnu iluminaciju i dekoraciju (Pust, Dan grada, božićno-novogodišnji praznici).

Sredstva za izvršenje ovih radova planiraju se u iznosu od 715.000,00 kuna, a financirat će se iz sredstava komunalne naknade u iznosu od 710.000,00 kuna i iz sredstava Proračuna Grada Kastva u iznosu 5.000,00 kuna.

Članak 4.

Ovaj Program stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-1-03-3

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik Gradskog vijeća Grada Kastva
Ivo Mladenić, v. r.


2.

Na osnovi članka 22. stavka 4. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine«, broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00 i 51/01) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/ 01) Gradsko vijeće Grada Kastva, na 1. sjednici održanoj 30. siječnja 2003. godine, donijelo je

III. IZMJENU I DOPUNU PROGRAMA
gradnje objekata komunalne infrastrukture u Gradu
Kastvu za razdoblje 2002. godine do 2005. godine

Članak 1.

U Programu gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture u Gradu Kastvu za razdoblje 2002. godine do 2005. godine (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 3/02, 17/02 i 30/02), članak 2. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarivanje ovog Program tijekom 2003. godine je sljedeći:

- prihod od komunalnog doprinosa819.900,00

- prihodi od naknade za koncesije80.000,00

-potpore iz državnog i županijskog
proračuna500.000,00

- kreditna sredstva10.000.000,00

- Proračun Grada Kastva5.120.100,00


ukupno:16.520.000,00«

Članak 2.

U članku 3. točka b) mijenja se i glasi:

»b) 2003. godina16.520.000,00

1. Nerazvrstane ceste10.200.000,00

- priprema i asfaltiranje ulice u Donjim Turkima u površini 450 m2

- priprema i asfaltiranje ulice u Donjim Rubešima u površini 650 m2

- izrada projektne dokumentacije, otkup zemljišta, te izgradnja dionice ceste »233« (Ulica 111. brigade ZNG - Ćikovići - Šporova jama Kastav) s potrebnom komunalnom infrastrukturom u ukupnoj dužini od 950 m'

2. Javna rasvjeta170.000,00

- izgradnja javne rasvjete:

- Belići - Stražnica (6 rasvjetnih tijela)

- Kastav prema Školi (3 rasvjetna tijela)

- u Kastvu na parkiralištu (3 rasvjetna tijela)

- u Radnoj zoni Žegoti (2 rasvjetna tijela)

- Brestovice (3 rasvjetna tijela)

- Rubeši (4 rasvjetna tijela)

- Ćikovići (3 rasvjetna tijela)

- Tuhtani (3 rasvjetna tijela)

- Poljana (2 rasvjetna tijela)

- Donji Turki (2 rasvjetna tijela)

- Trinajstići (1 rasvjetno tijelo)

- Spinčići (1 rasvjetno tijelo)

3. Javne površine3.190.000,00

- izgradnja ogradnih zidova i nogostupa na proširenoj dionici ceste kroz Ćikovići u dužini od 320 m'

- izgradnja dječjeg igrališta u Kastvu - Štivar II. faza

- pješačke površine Belići - Kastav (nogostup jednostrani s potrebnim ogradnim i potpornim zidovima), te I. faza javne rasvjete (podzemne instalacije i temelji), u ukupnoj dužini 260 m'

- otkup zemljišta, te izgradnja pješačkih površina i autobusnih ugibališta uz cestu Belići - Rubeši - Brestovice (zajedno s »Hrvatskim cestama«)

- otkup zemljišta, izgradnja pješačkih površina i odvodnja oborinskih voda za križanje Belići - Matulji - Rubeši (izgradnja križanja, zajedno s »Hrvatskim cestama«, »Županijskom upravom za ceste« i »Hrvatskim vodama«)

- otkup zemljišta za spojnu cestu Ćikovići - Ul. 111. brigade ZNG cca 1.400 m2

- postava komunalne opreme

4. Groblje1.500.000,00

- izgradnja polja »B - donji dio« s potrebnom komunalnom infrastrukturom i hortikulturalnim uređenjem na Gradskom groblju Kastav

5. Opskrba pitkom vodom60.000,00

- sufinanciranje izgradnje vodovoda Ćikovići - Rubeši u dužini 276 m (zajedno s KD »Vodovod i kanalizacija«)

6. Odvodnja voda500.000,00

- sufinanciranje izgradnje kolektora mješovite kanalizacije kroz Ćikovići, te spoja na kolektor Kastav u ukupnoj dužini 600 m' (zajedno s KD »Vodovod i kanalizacija«, »Hrvatskim vodama« i Primorsko-goranskom županijom)

7. Prostorni planovi400.000,00

- urbanistički plan uređenja centralnog naselja I. faza

8. Infrastruktura Radne zone Žegoti500.000,00

- izrada projektne dokumentacije, otkup zemljišta i početak izgradnje ulazne ceste s potrebnom komunalnom infrastrukturom u Radnu zonu Žegoti u smjeru sela Bani

Članak 3.

III. izmjena i dopuna Programa gradnje objekata komunalne infrastrukture u Gradu Kastvu za razdoblje 2002. godine do 2005. godine stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-1-03-4

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Gradskog vijeća
Grada Kastva
Ivo Mladenić, v.r.


3.

Na temelju članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01), Gradsko vijeće Grada Kastva, na 1. sjednici održanoj dana 30. siječnja 2003. godine, donosi

ODLUKU
o financiranju javnih potreba u kulturi, obrazovanju i ostalim djelatnostima u 2003. godini

Članak 1.

U Proračunu Grada Kastva za 2003. godinu osigurana su financijska sredstva za financiranje javnih potreba u kulturi, obrazovanju i ostalim djelatnostima na području Grada Kastva.

Članak 2.

Financijska sredstva iz članka 1. ove Odluke raspoređuju se korisnicima kao što je prikazano u tabeli, koja je sastavni dio ove Odluke.

Članak 3.

Financijska sredstva iz članka 2. ove Odluke doznačava Jedinstveni upravni odjel Grada Kastva prema dinamici prikazanoj u tabeli, a temeljem sklopljenog ugovora sa svakim korisnikom pojedinačno.

Članak 4.

Ova će se Odluka objaviti u Službenim novinama Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2003. godine.

PROGRAM FINANCIRANJA JAVNIH POTREBA U KULTURI, OBRAZOVANJU
I OSTALIM DJELATNOSTIMA

*tablica na kraju dokumenta u PDF formatu*


Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-1-03-5

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Gradskog vijeća
Ivo Mladenić, v. r.


4.

Na temelju članka 39. Zakona o športu (»Narodne novine« broj 111/97, 13/98 i 24/01) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije, broj 24/01), Gradsko vijeće Grada Kastva, na 1. sjednici održanoj dana 30. siječnja 2003. godine, donosi

ODLUKU
o financiranju javnih potreba u sportu u 2003. godini

Članak 1.

U Proračunu Grada Kastva za 2003. godinu osigurana su financijska sredstva za financiranje javnih potreba u sportu na području Grada Kastva.

Članak 2.

Financijska sredstva iz članka 1. ove Odluke raspoređuju se korisnicima kao što je prikazano u tabeli, koja je sastavni dio ove Odluke.

Članak 3.

Financijska sredstva iz članka 2. ove Odluke doznačava Jedinstveni upravni odjel Grada Kastva prema dinamici prikazanoj u tabeli, a temeljem sklopljenog ugovora sa svakim korisnikom pojedinačno.

Članak 4.

Ova će se Odluka objaviti u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2003. godine.

PROGRAM FINANCIRANJA JAVNIH POTREBA U SPORTU

*tablica na kraju dokumenta u PDF formatu*

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-1-03-6

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Gradskog vijeća
Ivo Mladenić, v.r.


5.

Na temelju članka 7. Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine« broj 73/97, 27/01, 59/01 i 82/01), članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01), Gradsko vijeće Grada Kastva, na 1. sjednici održanoj 30. siječnja 2003. godine, donijelo je

ODLUKU
o financiranju socijalnog programa na području
Grada Kastva za 2003. godinu


Članak 1.

U Proračunu Grada Kastva za 2003. godinu osiguravaju se financijska sredstva za financiranje socijalnog programa na području Grada Kastva za 2003. godinu.

Članak 2.

Financijska sredstva iz članka 1. ove Odluke raspoređuju se korisnicima prema Tabeli 1., koja je sastavni dio ove Odluke.

Članak 3.

Financijska sredstva iz članka 2. ove Odluke doznačava Jedinstveni upravni odjel Grada Kastva prema dinamici naznačenoj u Tabeli 1., a u skladu s Odlukom o socijalnoj skrbi na području Grada Kastva za 2003. godinu.

Članak 4.

Ova će se Odluka objaviti u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2003. godine.

Tabela 1.

PROGRAM FINANCIRANJA SOCIJALNOG PROGRAMA IZ PRORAČUNA
GRADA KASTVA ZA 2003. GODINU

*tablica na kraju dokumenta u PDF formatu*

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-03-7

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Ivo Mladenić, v. r.


6.

Na temelju članka 35. stavak 2. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00 i 114/01), članka 6. stavak 2. Zakona o zakupu poslovnog prostora (»Narodne novine« broj 91/96 i 124/97) i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/01), Gradsko vijeće Grada Kastva, na svojoj sjednici održanoj dana 30. siječnja 2003. godine, donosi

ODLUKU
o poslovnom prostoru u vlasništvu Grada Kastva

I. OSNOVNE ODREDBE

Članak 1.

Ovom se Odlukom uređuje zasnivanje i prestanak zakupa, međusobna prava i obveze zakupodavca i zakupnika poslovnog prostora u vlasništvu Grada Kastva, te uvjeti i postupak davanja u zakup poslovnog prostora.

Poslovnim prostorom iz stavka 1. ovoga članka, neposredno gospodari i upravlja Gradsko poglavarstvo Grada Kastva (u daljnjem tekstu: Gradsko poglavarstvo).

Članak 2.

Poslovnim prostorom, u smislu ove Odluke i Zakona o zakupu poslovnog prostora, smatraju se poslovna zgrada, poslovna prostorija, garaža i garažno mjesto.

Poslovnom zgradom smatra se zgrada namijenjena obavljanju poslovne djelatnosti, ako se u pretežitom dijelu koristi u tu svrhu.

Poslovnom prostorijom smatraju se jedna ili više prostorija u poslovnoj ili stambenoj zgradi namijenjenih obavljanju poslovne djelatnosti koje, u pravilu, čine građevinsku cjelinu i imaju zaseban glavni ulaz, bez obzira da li se nalazi u poslovnoj ili stambenoj zgradi.

Garaža je prostor za smještaj vozila.

Garažno mjesto je prostor za smještaj vozila u garaži.

Članak 3.

U gospodarenju, upravljanju, raspolaganju i korištenju poslovnim prostorom Gradsko poglavarstvo:

1. odlučuje o davanju poslovnog prostora u zakup,

2. odlučuje o namjeni poslovnog prostora, te o tome podnosi izvješće Gradskom vijeću,

3. odlučuje o promjeni ili proširenju namjene poslovnog prostora,

4. odlučuje o zamjeni poslovnog prostora,

5. predlaže plan održavanja te plan gradnje, kupnje, prodaje i rekonstrukcije poslovnih prostora,

6. raspisuje natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora,

7. određuje početni iznos zakupnine za poslovni prostor koji se daje u natječaj,

8. provodi postupak po provedenom natječaju,

9. daje suglasnost za davanje poslovnog prostora u podzakup,

10. odobrava adaptaciju poslovnog prostora,

11. odlučuje o povratu uloženih sredstava zakupnika u poslovni prostor,

12. odlučuje o zajedničkom ulaganju sredstava zakupnika i zakupodavca u poslovni prostor,

13. odlučuje o prestanku zakupa poslovnog prostora,

14. imenuje Komisiju za provođenje javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora,

15. obavlja i druge poslove koji proizlaze iz Zakona i ove Odluke.

Članak 4.

Stručne i administrativne poslove za Gradsko poglavarstvo, te ostale poslove vezane za upravljanje poslovnim prostorima u vlasništvu Grada Kastva obavlja Jedinstveni upravni odjel Grada Kastva.

II. DJELATNOST U POSLOVNOM PROSTORU

Članak 5.

Namjenu poslovnog prostora radi obavljanja određene djelatnosti utvrđuje Gradsko poglavarstvo na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela Grada Kastva, prije raspisivanja natječaja za dodjelu poslovnog prostora u zakup.

Gradsko poglavarstvo određuje namjenu poslovnog prostora u skladu s prostorno planskom dokumentacijom, odnosno na način da osigura valorizaciju svakog pojedinog prostora, pojedine ulice ili Grada kao cjeline, te da ona bude u funkciji obogaćivanja trgovačke i uslužne ponude i zadovoljavanja javnih potreba stanovništva.

Članak 6.

Gradsko poglavarstvo može odobriti postojećem zakupniku promjenu namjene poslovnog prostora ukoliko ocijeni da bi nova namjena u smislu odredbe člasnka 5. stavak 2. ove Odluke kvalitetnije osigurala valorizaciju poslovnog prostora.

Promjena namjene poslovnog prostora može se odobriti postojećem zakupniku pod uvjetom da je zakupnik u poslovnom prostoru ugovorenu djelatnost obavljao najmanje jednu godinu prije podnošenja zahtjeva za promjenu djelatnosti.

Članak 7.

Prilikom donošenja odluke o prenamjeni poslovnog prostora, Gradsko poglavarstvo obavezno razmatra i donosi odluku o visini zakupnine, određujući visinu zakupnine za cijeli prostor u visini jednakoj dvostrukom iznosu osnovne zakupnine utvrđene na način propisan u članku 16. ove Odluke.

Odredba prethodnog stavka ovoga članka neće se primjenjivati ukoliko bi njena primjena značila umanjenje iznosa zakupnine u odnosu na njezin dosadašnji iznos.

III. ZASNIVANJE ZAKUPA

Članak 8.

Poslovni prostor daje se u zakup putem javnog natječaja (u daljnjem tekstu: natječaj) kojeg raspisuje i donosi odluku o odabiru najpovoljnije ponude Gradsko poglavarstvo.

Natječaj provodi Komisija za provođenje javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora (u daljnjem tekstu: Komisija).

Komisija iz prethodnog stavka ovoga članka sastoji se od predsjednika i dva člana, te istog broja zamjenika. Članove Komisije imenuje Gradsko poglavarstvo.

Članak 9.

Iznimno od odredbe članka 8. ove Odluke, Gradsko poglavarstvo može odobriti stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika sljedećim osobama:

1. bračnom drugu, izvanbračnom drugu, djeci, unucima, usvojenicima i pastorcima zakupnika, ako zakupnik umre, pod uvjetom da ispunjavaju uvjete za nastavak obavljanja ugovorene djelatnosti,

2. bračnom drugu, izvanbračnom drugu, djeci, unucima, usvojenicima i pastorcima zakupnika, ako zakupnik poslovnog prostora - garaže umre, a novi zakupnik ima trajno boravište na adresi dosadašnjeg zakupnika,

3. pravnoj osobi koja nastane promjenom pravnog položaja dosadašnjeg zakupnika pod uvjetom da dostavi dokaz o pravnom sljedništvu.

Članak 10.

Natječaj za zakup poslovnog prostora objavljuje se u dnevnom tisku i na oglasnoj ploči Grada Kastva.

Način, uvjete i postupak provođenja natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora utvrđuje Gradsko poglavarstvo posebnom odlukom.

Akt o raspisivanju natječaja obavezno sadrži:

- adresu, namjenu i površinu poslovnog prostora,

- vrijeme za koje se poslovni prostor daje u zakup,

- početni iznos mjesečne zakupnine po m2, određen u EUR,

- odredbu o tome da li se daje u zakup uređeni ili neuređeni poslovni prostor ili ga je zakupnik dužan urediti i privesti namjeni o svom trošku, te pod kojim uvjetima,

- iznos garantnog pologa radi sudjelovanja u natječaju,

- rok za podnošenje prijava za sudjelovanje u natječaju,

- uvjete i dokaze koje natjecatelji moraju ispunjavati odnosno dostaviti radi sudjelovanja u natječaju,

- podatke o načinu provođenja natječaja.

Članak 11.

Na prijedlog Komisije, odluku o izboru najpovoljnije ponude donosi Gradsko poglavarstvo.

Na temelju odluke o odabiru najpovoljnije ponude za zakup poslovnog prostora, sa zakupnikom se sklapa ugovor o zakupu poslovnog prostora.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se na određeno vrijeme.

Članak 12.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora posebice sadrži:

1. naznaku ugovornih strana,

2. podatke o poslovnom prostoru i zgradi u kojoj se isti nalazi (mjesto u zgradi, površinu poslovnog prostora izraženu u četvornim metrima),

3. djelatnost koja će se obavljati u poslovnom prostoru,

4. visinu mjesečne zakupnine po četvornom metru zakupljenog poslovnog prostora,

5. odredbu o korištenju zajedničkih uređaja i prostorija u zgradi, te zajedničkih usluga u zgradi i rok njihovog plaćanja,

6. rok predaje poslovnog prostora zakupniku,

7. rok početka obavljanja djelatnosti u poslovnom prostoru,

8. vrijeme na koje je ugovor sklopljen,

9. ukupni iznos zakupnine i drugih naknada, te način i rok njihovog plaćanja,

10. odredbu o prestanku ugovora, posebno o otkazu i otkaznim rokovima,

11. odredbu da zakupnik uzima poslovni prostor u viđenom stanju, te ga je dužan urediti i privesti ugovorenoj namjeni o vlastitom trošku,

12. odredbu da zakupnik ne može vršiti preinaku poslovnog prostora bez prethodne pisane suglasnosti zakupodavca,

13. odredbu da se ugovor o zakupu sklapa kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu,

14. mjesto i vrijeme sklapanja ugovora i potpise ugovornih strana,

15. odredbe o obvezi održavanja poslovnog prostora, odredbe o zabrani davanja poslovnog prostora u podzakup ili na korištenje nekim drugim pravnim poslom bez pisane suglasnosti zakupodavca.

Članak 13.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se u pisanom obliku.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora sklapa se po dobivanju mišljenja nadležnog Općinskog državnog odvjetništva ili istekom roka u kojem je mišljenje trebalo biti dano.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora u ime zakupodavca potpisuje gradonačelnik ili osoba koju gradonačelnik ovlasti.

Članak 14.

Prilikom primopredaje poslovnog prostora ugovorne strane sastavljaju zapisnik u koji se unose podaci o stanju poslovnog prostora i uređaja u vrijeme primopredaje s potpisom ugovornih strana.

IV. VISINA ZAKUPNINE

Članak 15.

Zakupninu za pojedini poslovni prostor utvrđuje Gradsko poglavarstvo, vodeći računa o položajnim pogodnostima područja u kojem se nalazi pojedini poslovni prostor, vrsti djelatnosti koja će se obavljati u pojedinom poslovnom prostoru, te valorizaciji svakog pojedinog poslovnog prostora kako bi bio u funkciji obogaćivanja trgovačke, ugostiteljske, turističke i druge uslužne ponude, te zadovoljavanja javnih potreba stanovništva Grada Kastva.

Članak 16.

Visina zakupnine za poslovni prostor određuje se umnoškom zakupnine utvrđene na način propisan u članku 15. ove Odluke i korisne površine poslovnog prostora izražene u četvornim metrima.

Članak 17.

Korisna površina poslovnog prostora je površina koja se dobije izmjerom između zidova prostorije uključujući ulazno-izlazni prostor, sanitarni čvor, površinu izloga i galerije, izražena u četvornim metrima.

U korisnu površinu ulaze i otvorene površine, ukoliko nisu javno prometne, za koje se visina zakupnine određuje sukladno odredbi članka 23. Odluke o porezima Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 27/ 01) kojom je utvrđena visina poreza na korištenje javnih površina.

V. PRAVA I OBVEZE ZAKUPNIKA

Članak 18.

Zakupnik može koristiti poslovni prostor samo u svrhu i na način određen ugovorom o zakupu.

Zakupnik ne smije bez pisane suglasnosti zakupodavca vršiti preinake poslovnog prostora kojima se bitno mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena ili vanjski izgled poslovnog prostora.

Članak 19.

Zakupnik ne smije početi koristiti poslovni prostor prije sklapanja ugovora o zakupu i potpisivanja zapisnika o primopredaji poslovnog prostora.

Potpisom ugovora o zakupu i zapisnika o primopredaji poslovnog prostora zakupnik potvrđuje da je poslovni prostor primio u viđenom stanju odnosno u stanju u kojem se može upotrebljavati za djelatnost utvrđenu ugovorom, te da je suglasan da će prostor urediti o vlastitom trošku.

Članak 20.

Zakupnik snosi troškove tekućeg održavanja poslovnog prostora.

Pod tekućim održavanjem smatra se čišćenje, soboslikarski radovi, održavanje stolarije, sitni popravci na instalacijama i slično.

Zakupnik je dužan o svom trošku izvršiti popravke oštećenja poslovnog prostora, koje je sam prouzročio ili su ih prouzročile osobe koje se koriste poslovnim prostorom.

Članak 21.

Zakupnik je dužan plaćati naknadu za troškove zajedničkih uređaja i obavljanje zajedničkih usluga u visini koja se utvrđuje međuvlasničkim ugovorom između vlasnika posebnih dijelova zgrade, odnosno u visini koju odredi Gradsko poglavarstvo za zgradu koja je u cijelosti u vlasništvu Grada Kastva.

Članak 22.

U slučaju prestanka ugovora o zakupu poslovnog prostora, zakupnik može odnijeti uređaje koje je ugradio u poslovni prostor, ako se time ne oštećuje poslovni prostor.

VI. PRESTANAK ZAKUPA

Članak 23.

Ugovor o zakupu poslovnog prostora prestaje na način propisan Zakonom, ovom Odlukom i ugovorom o zakupu.

VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 24.

Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje važiti Odluka o poslovnim prostorima Općine Kastav (»Službene novine« Primorsko-goranske županije, broj 28/96).

Članak 25.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-103-8

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik vijeća
Ivo Mladenić, v.r.


7.

Na temelju članka 8. stavak 3. Sporazuma o osnivanju Ustanove - Centra za brdsko-planinsku poljoprivredu Primorsko-goranske županije i članka 15. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 24/ 01), Gradsko vijeće Grada Kastva, na sjednici od 30. siječnja 2003. godine, donijelo je

ODLUKU
o imenovanju člana Upravnog vijeća Ustanove - Centra
za brdsko-planinsku poljoprivredu

I.

Dean Jurčić, zamjenik gradonačelnika Grada Kastva, imenuje se za člana Upravnog vijeća Ustanove - Centra za brdsko-planinsku poljoprivredu.

II.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 021-05/03-01/1

Ur. broj: 2170-05-01-1-03-10

Kastav, 30. siječnja 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Ivo Mladenić, v. r.


8.

Na temelju članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01), članka 7. Zakona o socijalnoj skrbi (»Narodne novine« broj 73/97, 27/01, 59/01 i 82/01) i članka 45. Statuta Grada Kastva (»Službene novine« Primorsko-goranske županije, broj 24/ 01), Gradsko poglavarstvo Grada Kastva, na sjednici odžanoj 27. siječnja 2003. godine, donijelo je

ODLUKU
o izmjeni i dopuni Odluke o socijalnoj skrbi na području Grada Kastva u 2003. godini

Članak 1.

U Odluci o socijalnoj skrbi na području Grada Kastva u 2003. godini (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 30/02), u članku 13. dodaje se stavak 2., koji glasi:

»Pravo na pomoć za troškove javnog prijevoza ostvaruju osobe koje ispunjavaju posebne uvjete iz članka 9. ove Odluke.«

Članak 2.

U članku 14. stavak 2. mijenja se i glasi:

»Iznimno od stavka 1. ovoga članka, u obitelji s više osoba koje zadovoljavaju uvjete iz članka 13. ove Odluke, može se odobriti onoliko prava na pomoć za troškove javnog prijevoza koliko u obitelji ima takvih osoba.«

Članak 3.

U članku 15. dodaje se novi podstavak koji glasi:

»- za osobe koje ispunjavaju posebne uvjete, do konca kalendarske godine.«

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 022-05/03-01/3

Ur. broj: 2170-05-01-1-03/15

Kastav, 27. siječnja 2003.

GRADSKO POGLAVARSTVO
GRADA KASTVA

Predsjednica
Gradskog poglavarstva
Sonja Brozović-Cuculić,
dipl. oecc., v.r.

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=3&mjesto=51215&odluka=1
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr