SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XIV. - broj 13. Petak, 31. ožujka 2006.
GRAD RAB
1

7.

Na temelju članka 3. Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 34/01) i članka 3. Poslovnika Poglavarstva Grada Raba (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 36/01) Poglavarstvo Grada Raba, na sjednici održanoj dana 23. ožujka 2006. godine, donijelo je

PRAVILNIK
o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem
ustrojstvu upravnih odjela i ureda Grada Raba

Članak 1.

U Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela i Ureda Grada Raba, u Sistematizaciji poslova Ureda Grada koja je sastavni dio istog Pravilnika (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 3/02, 3/04, 46/04,24/05, 32/05 i 3/06) redni broj 9. KUĆNI MAJSTOR - VOZAČ briše se.

Dosadašnji redni broj 10. postaje redni broj 9.

Članak 2.

U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za komunalni sustav pod rednim i brojem 6. KOMUNALNI REDARI u dijelu pod (A) iza alineje 10. dodaje se nova alineja 11. koja glasi:

» - skrbi o redovitom održavanju voznog parka«.

Dosadašnja alineja 11. postaje alineja 12.

Pod istim rednim brojem dijelovi (B) i (C) mijenjaju se i glase:

»(B)

- VI/1 ili IV stupanj stručne spreme građevinske ili druge odgovarajuće struke

- položen državni stručni ispit,

- 1 godina radnog iskustva.«

(C)

- 2 izvršitelja«.

Dosadašnji dio (D) briše se.

Članak 3.

U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije pod rednim brojem 1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA PRORAČUN I FINANCIJE u dijelu pod A) alineja 7. mijenja se i glasi:

» - izrađuje glavne financijske izvještaje proračuna i bilance te konsolidiranog proračuna i bilance (sustavni pregled imovine, obveza i izvora vlasništva), račun prihoda i rashoda, račun zaduživanja (primitaka i izdataka) i bilješke uz financijske izvještaje kao detaljnu razradu i dopunu podataka uz istih,«.

Alineja 12. »- izrađuje izvješće o uplati 2% sredstava za stambeno zbrinjavanje branitelja,« briše se.

Dosadašnje alineje 13., 14.,15. i 16. postaju alineje 12., 13., 14. i 15.

Članak 4.

U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije pod rednim brojem 2. ŠEF RAČUNOVODSTVA dio A) mijenja se i glasi:

»A)

- koordinira radom službe,

- sudjeluje u izradi prijedloga proračuna, izmjena i dopuna proračuna, godišnjeg obračuna proračuna s pratećim dokumentima te financijskih izvješća,

- vodi evidenciju ugovora i prati izvršenje obveza po kreditima i ugovorima,

- brine se o redovitoj naplati i plaćanju dospjelih obveza, sudjeluje u postupku javne nabave,

- izrađuje mjesečna izvješća o ostvarivanju prihoda i izdataka proračuna,

- usklađuje gradske odluke iz oblasti financija sa zakonom,

- izrađuje dokumentaciju za zaduživanje prema Ministarstvu financija i poslovnim bankama,

- prati priliv sredstava u proračun i dospjelih obveza tijekom godine,

- izrađuje stručne materijale i analize kao podlogu za razvoj planova i za potrebe gradskog vijeća i gradskog poglavarstva,

- prati propise iz oblasti javne potrošnje,

- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.«

Članak 5.

U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije redni broj 3. STRUČNI SURADNIK ZA PLAN I ANALIZU briše se.

Dosadašnji redni brojevi 4., 5. i 6. postaju redni brojevi 3., 4. i 5.

Članak 6.

U Sistematizaciji poslovaUpravnog odjela za razvoj, prostorno planiranje i javne potrebe pod rednim brojem 5. SAMOSTALNI REFERENT ZA PROVEDBU PROGRAMA OTOČNOG ODRŽIVOG RAZVITKA dio (A) mijenja se i glasi:

»(A)

- timska suradnja i koordinacija sa Županijskim zavodom za održivi razvoj i Centrom za otoke te provođenje organizacijske strukture održivog razvoja,

- ostvarivanje veze sa Županijom i Državom u cilju prepoznavanja domaćih i međunarodnih projekata koji bi olakšali financiranje i provedbu projekta iz PORO-a, te pisanje kandidatura i/ili uspostavljanje partnerskih odnosa sa nositeljima projekata,

- inicira rad na konkretnom PORO zadatku: piše projektni zadatak, povezuje zainteresirane strane, dogovara izradu dokumentacije i kontrolira njenu kompletnost te oglašava natječaje za izvođenje PORO projekta po zakonski propisanoj proceduri,

- formuliranje i slanje uputa za osiguranje sredstava za realizaciju PORO zadataka, te priprema plana PORO-a za Grad Rab za narednu godinu,

- suradnja i davanje administrativnih, tehničkih i organizacijskih servisa za rad Otočnog razvojnog vijeća,

- organizacija i provođenje izobrazbe o različitim aspektima održivog razvoja,

- informiranje javnosti o aktivnostima na PORO-u, pronalaženje prikladnih oblika za uključivanje javnosti u proces planiranja i donošenja odluka važnih za PORO te sačinjavanje izvješća o provođenju PORO-a za potrebe Grada i javnosti,

- organizacija raznih skupova vezanih za PORO na kojima se razmjenjuju iskustva sa subjektima koji rade na sličnim programima,

- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.«

Članak 7.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 022-01/06-01/19.

Ur. broj: 2169-01-01-06-03.

Rab, 23. ožujka 2006.

POGLAVARSTVO GRADA RABA

Predsjednik Poglavarstva

Željko Barčić, prof. def., v. r.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=168&mjesto=51280&odluka=7
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr