2.
Na temelju odredbe članka 35. točke 1. i članka 53. stavka 3. Zakona o
lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01 i
60/01 - vjerodostojno tumačenje) te članka 28. točke 2. i 73. stavka 1. Statuta
Grada Malog Lošinja (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 31/02 i
19/05), Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja, na svojoj sjednici održanoj dana 5.
siječnja 2006. godine, jednoglasno je donijelo
ODLUKU
o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu
Gradske uprave Grada Malog Lošinja
Članak 1.
Članak 6. Odluke o ustrojstvu uprave Grada Malog Lošinja (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije broj 9/ 04 od 18. ožujka 2004. godine, u daljnjem
tekstu: Odluka) mijenja se i glasi:
»Članak 6.
Upravna tijela Grada Malog Lošinja su:
1. Ured Grada i upravljanja gradskom imovinom
2. Upravni odjel za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i
zaštitu okoliša u čijem sastavu djeluju:
Pododsjek za komunalni sustav i
Pododsjek za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša
3. Upravni odjel za financije, turizam i gospodarstvo u čijem sastavu
djeluju:
Pododsjek za turizam i gospodarstvo
Pododsjek za financije
Članak 2.
Članak 7. Odluke, mijenja se i sada glasi:
»Članak 7.
Ured Grada i upravljanje gradskom imovinom je odjel koji je u službi
Gradskog vijeća, Gradonačelnika, predsjednika Gradskog vijeća, Poglavarstva i
njihovih radnih tijela.
U Uredu Grada i upravljanja gradskom imovinom se obavljaju pravni,
protokolarni, savjetodavni i administrativni poslovi u svezi s radom Gradskog
vijeća i njegovih radnih tijela, Poglavarstva i njegovih radnih tijela,
gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća kao i poslovi iz oblasti
samouprave i uprave.
U Uredu Grada i upravljanja gradskom imovinom se obavljaju i svi poslovi
vezani uz upravljanje, gospodarenje i raspolaganje gradskom imovinom, te
poslovi iz područja društvenih djelatnosti.«
Članak 3.
Članak 8. Odluke, mijenja se i sada glasi:
»Članak 8.
U Uredu Grada i upravljanja gradskom imovinom se naročito obavljaju poslovi
koji se odnose na:
- davanje mišljenja o zakonitosti i kvaliteti akata i drugih materijala koji
se dostavljaju Gradskom vijeću, Poglavarstvu i njihovim radnim tijelima na
raspravu s pravom vraćanja pojedinih materijala na doradu ukoliko se ustanove
nepravilnosti i nekvaliteta istih,
- skrb o sadržajnoj i formalnoj usklađenosti prijedloga propisa sa
stajalištima Poglavarstva i Gradskog vijeća,
- izradu akata koje donosi Poglavarstvo, odnosno pripremu prijedloga akata
koje donosi Gradsko vijeće, ukoliko za isto nije izravno nadležan drugi upravni
odjel Gradske uprave,
- sazivanje i održavanje sjednica Gradskog vijeća, Poglavarstva i njihovih
radnih tijela, te izradu zaključaka i zapisnika s istih,
- izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja zaključaka Gradskog vijeća,
Poglavarstva i njihovih radnih tijela,
- pripremu inicijativa glede pokretanja postupka donašanja ili izmjena
pojedinih zakonskih propisa u Hrvatskom saboru ili u Skupštini
Primorsko-goranske županije,
- upoznavanje gradonačelnika sa zakonskim propisima koji bitno utječu na
donošenje odluka iz nadležnosti jedinica lokalne samouprave,
- po potrebi sudjelovanje na radnim sastancima gradonačelnika, drugih
članova Poglavarstva i čelništva Gradskog vijeća s drugim subjektima te
izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja zaključaka s istih sastanaka, kao i
obavljanje uredskih poslova za potrebe gradonačelnika, njegovih zamjenika i predsjednika
Gradskog vijeća,
- skrb o dnevnom i tjednom rasporedu sastanaka i obveza gradonačelnika i
njegovih zamjenika, te predsjednika Gradskog vijeća, kao i o kvalitetnom
prijemu stranaka i gostiju istih,
- vodi pojedinačne imovinsko-pravne poslove,
- izrađuje pojedinačne prijedloge odluka o raspolaganju imovinom
(građevinsko, poljoprivredno zemljište, zgradama), prijedloge odluka o prodaji,
natječaj, ugovori,
- po ovlaštenju gradonačelnika zastupa Grad pred pravosudnim i upravnim
tijelima u postupcima koji se odnose na raspolaganje građevinskim i
poljoprivrednim zemljištem, zgrada i nekretnina u vlasništvu ili suvlasništvu
ili u posjedu Grada,
- vodi evidenciju o sudskim i upravnim postupcima u kojima sudjeluje Grad,
- vodi brigu o pravovremenoj dostavi sudskih i upravnih podnesaka,
- sudjeluje u izradi nacrta općih akata o raspolaganju imovinom,
- poslove prijema i otpreme pošte, arhiviranje akata i drugih spisa,
- skrb o rasporedu korištenja radnih prostorija Gradskog vijeća i
Poglavarstva, te reprezentativnim potrebama Poglavarstva i Gradskog vijeća,
- poslovi u svezi s predstavljanjem Grada Malog Lošinja u međunarodnim i
međugradskim odnosima, što podrazumijeva i suradnju s ostalim organizacijama
koje sudjeluju u spomenutim aktivnostima sa strane Grada Malog Lošinja,
- poslove u svezi s protokolom gradonačelnika, njegovih zamjenika, članova
Poglavarstva i čelništva Gradskog vijeća kao i poslove inokorespondencije,
- poslove odnosa s javnošću,
- izradu ili koordiniranje aktivnosti na izradi informativno-propagandnog
materijala koji ima za cilj kvalitetu, marketinšku aktivnost i prezentaciju
Grada Malog Lošinja,
- praćenje zakona i propisa u oblasti samouprave i uprave koja nije u
nadležnosti drugih organizacijskih oblika Gradske uprave Grada Malog Lošinja te
ažurna izrada i predlaganje odluka, uputstava iz istog područja s provedbom
istih,
- arhiviranje i ažurno vođenje evidencije po ugovorima koji se sačinjavaju u
uredu Grada, te dostava nadležnom upravnom odjelu kada sadrže određena
financijska prava ili obveze,
- zastupanje Grada Malog Lošinja i gradonačelnika pred pravosudnim i
upravnim tijelima kada isti postupci nisu u području zaduženja drugih upravnih
odjela Grada Malog Lošinja,
- stručne poslove za mjesne odbore,
- kratkoročno i dugoročno planiranje i usklađivanje planova u djelatnostima
kojima se osigurava zadovoljavanje javnih potreba stanovnika grada, poglavito
onih u direktnoj nadležnosti grada,
- izrada prijedloga godišnjih planova i programa na području predškolskog i
školskog odgoja, kulture, sporta i tehničke kulture, zdravstva i socijalne
skrbi, te udruga općenito,
- praćenje zakona i propisa na područjima koje čine javne potrebe grada te
predlaganje odluka i provedba istih,
- praćenje i nadzor nad radom ustanova s područja javnih potreba kojih je
grad osnivač ili jedan od osnivača,
- utvrđivanje zajedničkih kriterija glede standarda usluga, standarda
troškova i cijene pojedinih programa iz djelatnosti koje čine javne potrebe,
- predlaganje financiranja i sponzoriranja te drugih vrsta podrške
projektima i programa na području javnih potreba,
- vođenje brige o provođenju planova i programa na području javnih potreba,
predlaganje promjena i poboljšanje istih te predlaganje i osmišljavanje novih
programa,
- po potrebi vođenje pojedinih projekata do njihova osamostaljenja,
- vođenje brige o redovitom isplaćivanju proračunskih sredstava kojima se
financiraju programi javnih potreba,
- predlaganje odluka i kriterija radi financiranja studentskih i
poslijediplomskih potreba kroz kreditiranje ili stipendiranje studija,
- donošenje pojedinačnih akata na području socijalne skrbi i kontrola
provedbe istih,
- praćenje rada i potreba udruga građana unutar programa javnih potreba
grada,
- vođenje brige o korištenju i održavanju te dodjeli objekata koji su u
vlasništvu grada te predlaganje mjera i načina korištenja, davanja u zakup i
sl. Za potrebe društevnih djelatnosti i ustanova s područja javnih potreba
kojih je grad osnivač ili jedan od osnivača,
- stručne poslove koji se odnose na radne odnose i ostvarivanje prava iz
radnih odnosa djelatnika u gradskoj upravi, disciplinske postupke, poslove
kadrovske evidencije rukovoditelja i djelatnika i druge poslove u svezi s
primjenom propisa iz radnog odnosa,
- poslove društvenog standarda djelatnika gradske uprave,
- obavljanje proračunskog nadzora i unutaranje kontrole, koji poslovi
obuhvaćaju prorračunski nadzor zakonitosti, svrhovitosti i pravodobnosti
korištenja proračunskih sredstava te poslovi unutarnje kontrole,
- savjetodavni poslovi iz područja financija, prava i razvoja,
- poslovi u svezi pripreme i izrade projekata i programa suradnje s
Europskom unijom koji su od interesa za Grad,
- poslovi planiranja, projektiranja, izgradnje i uspostavljanja informacijskih
sustava, geoinformacijskih (GIS) sustava, integracije alfanumeričkih i
grafičkih podataka, WEB Portala Grada te sustava dvosmjerne komunikacije i
on-line usluga građanima u okviru izgradnje e-Uprave,
- poslove planiranja, nabave i upravljanja informatičko komunikacijskim
resursima, nadzora nad radom mreže (interanet i internet) te osigurava
sigurnost i zaštitu podataka,
- planira i provodi edukaciju službenika i namještenika za korištenje
informatičke opreme, programa i alata u radu,
-ostale poslove iz predmetnog djelokruga te poslova po nalogu Gradskog
poglavarstva i Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisima i Statutom grada Malog Lošinja.«
Članak 4.
Članak 9. Odluke mijenja se i sada glasi:
»Članak 9.
U upravnom odjelu za komunalni sustav, urbanizam, prostorno planiranje i
zaštitu okoliša obavljaju se sljedeći poslovi:
A) U Pododsjeku za komunalni sustav obavljaju se sljedeći poslovi iz
područja komunalnog sustava:
- kratkoročno i dugoročno planiranje i usklađivanje planova u komunalnoj
djelatnosti,
- izrada prijedloga godišnjih planova,
- vođenje projektne dokumentacije za izgradnju komunalne infrastrukture,
- utvrđivanje zajedničkih kriterija glede organizacije, standarda usluga,
standarda troškova i cijena komunalnih usluga,
- kontrola i praćenje izvršenih komunalnih usluga, ostvarenih troškova i
cijena,
- poslovi komunalnog redarstva koji obuhvaćaju nadzor i kontrolu nad
provođenjem propisa Gradskog vijeća, Gradskog poglavarstva i njihovih tijela, a
prvenstveno se odnose na kontrolu i sankcioniranje aktivnosti koje
predstavljaju remećenje komunalnog reda,
- iz oblasti stambenog prostora - poslovi u svezi upravljanja, održavanja i
korištenja stanova iz stambenog fonda, provedba planova i nadzor propisa,
- poslovi u svezi upravljanja održavanja i korištenja poslovnih prostora iz
poslovnog fonda, provedba planova i nadzor propisa,
- poslove održavanja poslovnog prostora gradske uprave u smislu čišćenja, čuvanja
i održavanja poslovnog prostora koji koriste djelatnici,
- poslove racionalnog korištenja poslovnog prostora gradske uprave i drugih
ispostava u zgradi, predlaganje mjera za poboljšanje korištenja poslova,
prijedloga ugovaranja zakupa,
- izrada prijedloga odluka za dodjelu objekata i stanova koji su u
vlasništvu grada te donošenje pojedninačnih akata,
- zaprimanje i obrada zahtjeva za stambenim prostorima,
- izrada prijedloga stambenih lista i provedba istih,
- priprema dokumentacije za vođenje sudskih postupaka i sudjelovanje u
provedbi deložacija,
- ugovaranje zajedničkog upravljanja zgradom u mješovitom vlasništvu,
- ugovaranje obveza za okoliš u slučajevima mješovitog vlasništva nad
zgradom,
- izrada prijedloga izgradnje, odnosno kupovine stanova za potrebe osoba
koje pravo na stan ostvaruju temeljem zakonskih propisa,
- poslovi u svezi upravljanja i raspolaganja javnih površina,
- poslovi u svezi naplate komunalne naknade,
- poslovi u svezi naplate komunalnog doprinosa,
- poslovi u svezi izgradnje, održavanja, opremanja i upravljanja objektima
zajedničke komunalne potrošnje (javna rasvjeta, uređenje zelenih površina,
javnih prometnih površina, mora i plaža),
- poslovi ugovaranja dezinsekcije i deratizacije, održavanja javnih WC-a,
održavanja fontana, održavanje groblja, prigodna iluminacija i dekoracija,
održavanje urbane opreme, održavanje autobusnih čekaonica, sanacija divljih
deponija,
- uređenje prometa na području Grada Malog Lošinja,
- poslovi protupožarne zaštite,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga te drugih poslova, po nalogu
Gradskog poglavarstva i Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisima i Statutom grada Malog Lošinja.«
B) U Pododsjeku za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša
obavljaju se sljedeći poslovi:
- promicanje uređenja prostora u svrhu učinkovitijeg gospodarenja prostorom,
poboljšanje metodologije kvalitete i učinkovitosti u pripremi, izradi i
donošenju dokumenata prostornog uređenja na području grada,
- osiguranje uvjeta za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom kroz
prostorno planiranje, uređivanje prostora i zaštitu okoliša,
- praćenje prostornog razvoja grada, potreba za izradom prostornih planova,
predlaganje prioriteta i redoslijeda izrade prostornih planova,
- sudjelovanje u radu povjerenstva i komisija Gradskog vijeća u svezi s
prostornim planiranjem i zaštitom okoliša,
- poticanje i organizacija rasprava, izrade studija i analiza radi
utvrđivanja politike gospodarenja prostorom i ostalim resursima grada kroz
urbanističko planiranje, uređivanje prostora i zaštitu okoliša,
- stvaranje kataloga ponuda prostornih i razvojnih mogućnosti grada,
- komunikacije na razini zainteresiranih subjekata, planiranje, organizacija
i provedba javnih rasprava,
- organizacija i sudjelovanje u izradi godišnjih i srednjoročnih planova
uređenja prostora,
- vođenje investicija izvan komunalnog gospodarstva,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga te drugih poslova, po nalogu
Gradskog poglavarstva i Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisima i Statutom grada Malog Lošinja.«
Članak 5.
Članak 10. Odluke mijenja se i sada glasi:
»Članak 10.
U Upravnom odjelu za financije, turizam i gospodarstvo obavljaju se sljedeći
poslovi:
A) U Pododsjeku za turizam i gospodarstvo:
- izrada elaborata za osiguravanje osnova za razvitak gospodarskih i
turističkih djelatnosti u svrhu priprema planiranja prostornih i
infrastrukturnih potreba na području Grada,
- ispitivanje interesa i vrste poduzetničkih aktivnosti i aktivnosti vezanih
uz razvitak gospodarstva i turizma,
- osiguravanje inicijalnih sredstava za razvoj poduzetništva te osiguravanje
pomoći poduzetnicima za realizaciju pojedinih programa od interesa za Grad,
- osiguravanje inicijalnih sredstava za razvoj turizma te osiguravanje
pomoći poduzetnicima u turizmu za realizaciju pojedinih programa od interesa za
Grad,
- praćenje zakona i propisa iz navedenih područja, izrade prijedloga
gradskih odluka i akata vezanih uz gospodarstvo, poduzetništvo i turizam,
- suradnja i učešće u izradi programa i elaborata kojima se rješavaju
problemi i planiraju aktivnosti u gospodarstvu, turizmu i poduzetništvu, s
drugim organima uprave i institucijama (nadležna ministarstva, županijski
odjeli, gospodarska obrtnička komora, turistička zajednica, trgovačka društva,
fakulteti i sl.),
- izrada prijedloga kriterija glede raspodjele poticajnih sredstava za
razvoj gospodarstva, poduzetništva i turizma,
- identifikacija, komunikacija i pomoć postojećim i novim poduzetnicima u
realizaciji pojedinih programa,
- praćenje i vođenje poslova u domeni koncesija na pomorskom dobru,
- operativno provođenje master plana Grada Malog Lošinja,
- izrada prijedloga namjene slobodnih poslovnih prostora i promjena namjene
poslovnih prostora na području turizma i gospodarstva,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga te poslove po nalogu Gradskog
poglavarstva i Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisima i Statutom grada Malog Lošinja.«
B) U Pododsjeku za financije obavljaju se sljedeći poslovi iz područja
proračuna i financija:
- razrez i naplata prihoda koji pripadaju gradu te poduzimanje mjera za
poboljšanje stanja naplate (opomene, prisilna naplata, utuživanje,
kompenzacija, cesije i sl.),
- praćenje naplate svih ostalih prihoda proračuna,
- praćenje propisa iz područja javnih prihoda i izdataka iz oblasti financijskog
poslovanja, knjigovodstva, izrade prijedloga odluka i drugih podzakonskih akata
iz navedenih područja,
- poslove knjigovodstva, prihoda i izdataka proračuna, knjigovodstvene
evidencije zaduženja i naplate prihoda, jedinstvene i pojedinačne evidencije
svih izdataka proračuna,
- izradu mjesečnih i polugodišnjih izvješća i izvješća o izvršenju proračuna
za cijelu fiskalnu godinu i pratećih dokumenata,
- izradu svih stručnih analiza i informacija za Gradsko vijeće i Gradsko
poglavarstvo,
- poslove namjene korištenja proračunskih sredstava,
- poslove financijskog praćenja investicija grada,
- evidenciju svih ugovora te praćenje i osiguranje njihova izvršenja,
- poslove likvidature i platnog prometa,
- organizacija poslova na popisu OSA,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga te poslove po nalogu Gradskog
poglavarstva i Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisima i Statutom grada Malog Lošinja.«
Članak 6.
Članak 11. Odluke mijenja se i sada glasi:
»Članak 11.
Radom upravnih tijela rukovode pročelnici.
Uvjete za imenovanje pročelnika utvrđuje Poglavarastvo Grada Malog Lošinja.«
Članak 7.
Članak 12. Odluke mijenja se i glasi:
»Članak 12.
Poslovi novoustrojenog Upravnog odjela za komunalni sustav, urbanizam,
prostorno planiranje i zaštitu okoliša u dijelu u kojem se odnose na komunalni
sustav obavljat će se u postojećem Upravnom odjelu za komunalni sustav do
popunjenja radnog mjesta pročelnika novoustrojenog Upravnog odjela za komunalni
sustav, urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, a u dijelu u kojem
se odnose na urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša u postojećem
Upravnom odjelu za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša, a najduže
6 mjeseci od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Poslovi novoustrojenog Upravnog odjela za finacije, turizam i gospodarstvo
obavljati će se u postojećem Upravnom odjelu za proračun i financije,
gospodarstvo i društvene djelatnosti do popunjenja radnog mjesta pročelnika
novoustrojenog Upravnog odjela za finanacije, turizam i gospodarstvo, a najduže
6 mjeseci od dana stupanja na snagu ove Odluke.«
Članak 8.
Dosadašnji članak 13. Odluke mijenja se i glasi:
»Članak 13.
Način rada i odlučivanja, nazivi radnih mjesta s opisom poslova i uvjetima
potrebnim za njihovo obavljanje, broj službenika i namještenika koji te poslove
obavljaju, način obračunavanja plaće za svako pojedino radno mjesto, te druga
pitanja od značaja za rad i upravljanje poslovima odjela, uređuju se
Pravilnikom o unutarnjem redu.
Pravilnik o unutarnjem redu odjela s popisom i opisom radnih mjesta te
brojem potrebnih službanika donijeti će Gradsko poglavarstvo, a u suradnji sa
Gradonačelnikom i pročelnicima odjela u roku od 60 dana od stupanja na snagu
ove Odluke.
Službenici i namještenici zatečeni u službi odnosno na radu u upravnim
tijelima Grada Malog Lošinja na dan stupanja na snagu ove Odluke, nastavljaju s
radom na svojim dosadašnjim službeničkim, odnosno radnim mjestima i zadržavaju
plaće prema dosadašnjim propisima, do donošenja rješenja o rasporedu na radna
mjesta prema Pravilniku o unutarnjem redu usklađenom sa odredbama ove Odluke.«
Članak 9.
Dosadašnji članci 14., 15. i 16. Odluke brišu se.
Članak 10.
Ova Odluka o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada Malog
Lošinja stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko- goranske županije.
Klasa: 022-06/05-01/05
Ur. broj: 2213/01-01-06-5
Mali Lošinj, 5. siječnja 2006.
GRAD MALI LOŠINJ
GRADSKO VIJEĆE
Predsjednik
mr. Milan Mužić, v.r.