SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXIX. - broj 35. Četvrtak, 30. prosinca 2021.
OPĆINA MALINSKA - DUBAŠNICA

108.

Temeljem članka 44. i 48 stavak. 1. točka 5. Zakona o lokalnoj i područnoj ( regionalnoj ) samoupravi ('Narodne novine' broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20) i članka 33. Statuta Općine Malinska –Dubašnica ('Službene novine' broj 7/21), Općinski načelnik Općine Malinska-Dubašnica, dana 30. prosinca 2021., donosi

PRAVILNIK

o korištenju službenih vozila, privatnih vozila
za službene potrebe, službenih mobilnih telefona
i službenim putovanjima

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Pravilnikom uređuju se prava i obveze Općinskog načelnika, službenika i namještenika (u daljnjem tekstu korisnici) Jedinstvenog upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica (u daljnjem tekstu: Općina), te drugih ovlaštenih osoba (korisnika) izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine, a u svezi korištenja službenih vozila, privatnih vozila za službene potrebe, službenih mobilnih telefona i službenim putovanjima.

Službenim vozilima u smislu ovog Pravilnika se smatraju vozila (automobili, motocikli, mopedi, e bicikli, bicikli) u vlasništvu i najmu Općine.

Privatnim vozilima u smislu ovog Pravilnika smatraju se vozila u vlasništvu Općinskog načelnika, službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica, te drugih ovlaštenih osoba izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine

Pod službenim mobilnim telefonima u smislu ovog Pravilnika podrazumijeva se mobilni telekomunikacijski uređaj/SIM kartica koje financira Općina, a koji se predaje na korištenje Općinskom načelniku, službenicima i namještenicima Općine (u daljnjem tekstu korisnicima), te drugim ovlaštenim osobama (korisnicima) izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine

Pod službenim mobilnim telefonima podrazumijeva se i sufinanciranje preplate i troškova mobilne telefonije korisnicima koji koriste vlastiti mobilni telefon i vlastitu SIM karticu, u skladu s uvjetima utvrđenim ovim Pravilnikom.

Službenim putovanjem smatra se putovanje Općinskog načelnika, službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica, te drugih ovlaštenih osoba izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine za službene potrebe.

Članak 2.

Izrazi koje se u ovom Pravilniku koriste za osobe u muškom rodu su neutralni i odnose se na muške i ženske osobe.

II. SLUŽBENA VOZILA

Članak 3.

Službena vozila za službene potrebe koriste Općinski načelnik, službenici i namještenici Jedinstvenog upravnog odjela Općine, a iznimno i druge ovlaštene osobe po odobrenju Općinskog načelnika koje isti koriste za obavljanje poslova iz nadležnosti, za potrebe i od interesa za Općinu.

Službena vozila se koriste u pravilu za vrijeme radnog vremena, a mogu se koristiti i nakon radnog vremena kada je to neophodno radi obavljanja poslova koji se tijekom radnog vremena nisu mogli završiti ili kada se radi o odobrenom službenom putovanju.

Pravo na korištenje službenih vozila 24 sata dnevno ima Općinski načelnik, a službenici i namještenici Općine prema potrebi i odobrenju Općinskog načelnika.

Korištenje službenog vozila iz stavka 3. ovoga članka, smatra se korištenjem za službene potrebe.

Članak 4.

Osobe iz članka 3. st. 1. ovog Pravilnika moraju imati važeću vozačku dozvolu te se pridržavati odredbi Zakona o sigurnosti prometa na cestama i ovoga Pravilnika.

Sva službena vozila moraju biti kasko osigurana u punom iznosu, osim ukoliko vozilo nije moguće na navedeni način osigurati zbog pravila, uvjeta osiguranja.

Članak 5.

Pod službenim potrebama iz članka 1. st 6. i članka 3. st. 1. ovoga Pravilnika podrazumijeva se obavljanje poslova i zadataka koji pripadaju u samoupravni djelokrug Jedinstvenog upravnog odjela Općine, a osobito:

  • poslovi i zadaci izvan sjedišta upravnih tijela,
  • sudjelovanje na sastancima i sjednicama upravnih tijela
  • prijevoz potreban za rad upravnih tijela,
  • prisustvovanje ročištima, raspravama sudova
  • prisustvovanje konferencijama, edukaciji, savjetovanjima i seminarima
  • obavljanje drugih poslova po ovlaštenju Općinskog načelnika.

Članak 6.

Korisnici vode evidenciju o korištenju službenih vozila, na utvrđenom obrascu „Putni radni list", za svako pojedino službeno vozilo.

Putni radni list iz stavka 1. ovog članka sadrži: podatke o službenom vozilu, ime i prezime vozača i ostalih osoba u službenom vozilu, datum i sati korištenja službenog vozila, relaciju vožnje, stanje brojila u km (prije i nakon putovanja), nabavljeno gorivo (litara), potpis i štambilj izdavatelja računa, broj putnog naloga, potpis vozača.

Obrazac „Putni radni list“ sastavni je dio ovog Pravilnika.

Za korištenje službenog vozila na udaljenosti većoj od 30 km od administrativnih granica Općine, kao i izvan otoka Krka korisnici iz stavka 1. ovog članka, obvezni popuniti obrazac naloga za službeni put (u nastavku teksta: putni nalog) kojeg odobrava i potpisuje Općinski načelnik odnosno Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela u slučaju odsutnosti Općinskog načelnika ili osoba koju Općinski načelnik ovlasti.

Članak 7.

Putni radni list iz članka 6. ovog Pravilnika, otvara se svakog prvog u mjesecu i zaključuje zadnjeg dana u tekućem mjesecu.

Putne radne listove dužni su za sve službene automobile
osigurati Komunalni redari općine.

Članak 8.

Korisnici službenih vozila su dužni

  • obaviti dnevni vizualni pregled službenog vozila prije kretanja vozilom u cestovni promet te takav pregled potvrditi svojim potpisom u Putnom radnom listu, a o svim uočenim promjenama na službenom automobilu izvijestiti Komunalne redare ili Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela.
  • voditi evidenciju u obrascu Putni radni list odnosno prilikom svakog korištenja čitko upisati: redni broj, datum, sat početka odnosno završetka korištenja, ime i prezime vozača i ostalih osoba u službenom vozilu, relaciju, stanje brojila prije i nakon putovanja, kupljenu količinu goriva, ako je tijekom korištenja službenog vozila kupio gorivo i od prodavatelja goriva zatražiti ovjeru Putnog radnog lista pečatom, pri čemu se otisak pečata stavlja u odgovarajući stupac „Nabavljeno gorivo”, u odgovarajućem redu Putnog radnog lista te potpis vozača prilikom vraćanja službenog vozila, prijaviti Komunalnim redarima i Pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela svaki kvar i oštećenje na vozilu nastało prilikom korištenja, te sastaviti bilješku i predati je Pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela
  • za svako punjenje vozila gorivom na benzinskoj postaji dostaviti Jedinstvenom upravnom odjelu, Odsjeku za proračun i financije, račun o učinjenom.
  • nakon završetka korištenja službenih vozila, ista parkirati na unaprijed određenim parkirališnim mjestima, a ako ista ne postoje, u blizini sjedišta Općine, te ostaviti vozila u urednom, čistom stanju.
  • postupati pažnjom dobrog gospodara, te u skladu s uobičajenim načinom uporabe.

Članak 9.

Administrativno-tehničke posłove, evidenciju i nadzor korištenja službenih vozila obavljaju Komunalni redari

Posłovima iz stavka 1. ovog članka osobito se smatraju:

1. briga o tehničkom pregledu službenih vozila, servisiranju i popravcima, posłovi registriranja i osiguranja službenih vozila, pravodobno osiguranje kartica za plaćanje goriva, parkinih karata, uređaja za elektroničku napłatu cestarine, uredaja za navigaciju i sł.

2. obavljanje nadzora nad prijeđenom udaljenošću za svako službeno vozilo i utrošku goriva te po potrebi sastavljanje izvješća o stanju, troškovima i korištenju službenih vozila, priprema podataka za nabavu službenih vozila, goriva, guma, uređaja i opreme te usługa osiguranja, održavanja i sł.

3. drugi posłovi kojima se osigurava zakonito i pravilno korištenje i ispravnost službenih vozila

Komunalni redari dužni su upozoriti Pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela o nepravilnostima utvrđenima vezano za obavljanje poslova iz stavka 2. ovog članka.

Sastavljanje izvješća iz stavka 2. može naložiti Općinski načelnik i Pročelnik Jednistvenog upravnog odjela Općine.

Članak 10.

Za štetu počinjenu na službenom vozilu i/ili trećim vozilima namjerom ili krajnjom nepažnjom, a osiguravatelj otkloni mogućnost isplate naknade za nastalu štetu na službenom vozilu/ili trećim vozilima, te za učinjene prometne prekršaje, odgovara korisnik službenog vozila.

Općinski načelnik može, privremeno ili trajno zabraniti korištenje službenog vozila korisniku za kojeg se utvrdi da je vlastitom krivnjom, odnosno nemarnošću, prouzročio prometnu nezgodu, odnosno kvar vozila.

III. PRIVATNO VOZILO

Članak 11.

U slučajevima nemogućnosti korištenja službenog vozila, Općinski načelnik ili Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela mogu odobriti korištenje privatnog vozila za službene potrebe.

Korisnik iz stavka 1. ostvaruje pravo na naknadu troškova u najvišem iznosu sukladno važećim Poreznim propisima.

Iznimno korisnik se može odreći prava na naknadu, ako iz osobnih razloga želi koristiti privatno vozilo za službene potrebe.

Korisnik iz stavka 1. dužan je popuniti obrazac putnog naloga prilikom svakog korištenja privatnog vozila za službene potrebe.

Za izračun udaljenosti prijeđenih kilometara privatnim vozilom za službene potrebe koristi se planer Hrvatskoga autokluba koji ima temelj u kartografskoj podlozi Google Maps.

IV. SLUŽBENI MOBILNI TELEFONI

Članak 12.

Pravo na korištenje službenog mobilnog telefona/službene SIM kartice imaju Općinski načelnik, službenici i namještenici Jedinstvenog upravnog odjela Općine, te ovlaštene osobe izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine.

Pravo korištenja službenog mobilnog telefona/službene SIM kartice odobrava Općinski načelnik.

Članak 13.

Korisnicima službenih SIM kartica priznat će se troškovi s osnove korištenja SIM kartica u visini pretplate ugovorene s mobilnim operaterom do najviše 200kn s PDV-om mjesečno.

Iznos iz stavka 1. ne odnosi se na Općinskog načelnika

Iznos iz stavka 1. odnosi se i na osobe iz članka 12. koji koriste vlastitu SIM karticu.

Mobilnu pretplatu (službeni mobilni telefon/SIM karticu) za svakoga korisnika ugovara i određuje Općinski načelnik.

Razliku telefonskih troškova iznad iznosa iz stavka 1. ovoga članka dužan je podmiriti korisnik službene SIM kartice, kao i osobe iz članka 12. koji koriste vlastitu SIM karticu, po ispostavljenom računu.

Članak 14.

Prilikom preuzimanja službenoga mobilnog telefona/SIM kartice korisnik je dužan ispuniti i potpisati Izjavu o preuzimanju uređaja te o podmirivanju troškova popravka uređaja oštećenog nepravilnim korištenjem, odnosno namjerno ili iz krajnje nepažnje, kao i troškove korištenja službenih mobilnih uređaja iznad odobrenog iznosa.

Obrazac 'Evidencija službenih mobilnih telefona u vlasništvu Općine Malinska-Dubašnica (MOB-1) i Obrazac Izjave iz stavka 1. ovog članka (MOB-2) sastavni su dio ovog Pravilnika.

Vođenje evidencije, zaprimanje izjava i ovlaštenja propisanih u stavcima 1. i 2. ovog članka, te izdavanje, odnosno preuzimanje službenih mobilnih telefona i SIM-kartica obavlja Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela.

O zamjeni službenog mobilnog telefona odlučuje Općinski načelnik.

Članak 15.

Obračun i praćenje izdataka nastalih korištenjem mobilnih telefona obavljat će Odsjek za proračun i financije.

U slučaju prekoračenja odobrenog iznosa troškova korištenja mobilnog uređaja, Odjel će izvijestiti korisnike o utrošku za prethodni mjesec u roku od 5 dana od dana primitka računa.

Članak 16.

Ukoliko za daljnje korištenje službenog mobilnog telefona više ne postoji poslovno uvjetovani razlog ili se mobilni uređaj koristi na način protivan odredbama ovog Pravilnika, Općinski načelnik može korisniku mobilnog telefona uskratiti korištenje pojedinačnom odlukom.

Korisnik mobilnog telefona dužan je u roku 8 dana od dana prestanka obnašanja dužnosti, obavljanja službe odnosno gubitka prava na korištenje mobilnog telefona urediti ugovorne odnose SIM kartice (ukoliko je vlasnik SIM kartice, dužan je preuzeti obvezu u cijelosti prema istom) ili ukoliko nije vlasnik i nije izvršen otpis mobilnog telefona dužan je SIM karticu i mobilni telefon predati s pripadajućom opremom Jedinstvenom upravnom odjelu općine Malinska-Dubašnica.

Po isteku mjeseca u kojem je došlo do prestanka obnašanja dužnosti, obavljanja službe ili gubitka prava na korištenje mobilnog telefona, Jedinstveni upravni odjel dostaviti će obračun korisniku uz obvezu podmirivanja eventualno nastalih izdataka iznad iznosa utvrđenog u članku 13. ovoga Pravilnika.

V. SLUŽBENA PUTOVANJA

Članak 17.

Službena putovanja Općinskog načelnika, službenika i namještenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica, te drugih ovlaštenih osoba izvan Jedinstvenog upravnog odjela Općine odobravaju se izdavanjem putnog naloga.

Članak 18.

Putni nalog-sadrži osobito sljedeće podatke:

  • nadnevak izdavanja
  • ime i prezime osobe koja se upućuje na službeno putovanje
  • naziv radnog mjesta osobe koja se upućuje na službeno putovanje
  • mjesto u koje osoba putuje
  • svrhi izdavanja
  • predviđeno vrijeme trajanja putovanja
  • vrijeme kretanja na put
  • podatke o odobrenom prijevoznom sredstvu kojim se putuje
  • ako se putuje automobilom potrebno je navesti marku i registarsku oznaku automobila, početno i završno stanje brojila - kolometar/sat
  • vrijeme povratka s puta
  • potpis ovlaštene osobe
  • obračun troškova
  • likvidaciju obračuna
  • izvješće s puta

Članak 19.

Odobrenje službenog putovanja počinje podnošenjem popunjenog putnog naloga u pravilu najkasnije 1 dan prije putovanja.

Putni nalog je dostupan u informatičkom sustavu Općine, te po preuzimanju istog automatski mu se dodjeljuje evidencijski broj

Popunjeni putni nalog dostavlja se na potpis, odobrenje Općinskom načelniku, Pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela u slučaju odsutnosti Općinskog načelnika ili osobi koju Općinski načelnik ovlasti.

Osobe iz članka 1. st. 6 ovoga Pravilnika ne mogu ići na službeno putovanje ukoliko nemaju odobreni putni nalog.

Članak 20.

Troškovi službenih putovanja obračunavaju se i isplaćuju isključivo na temelju putnog naloga. Po povratku sa službenog puta osoba treba popuniti rubrike putnog naloga „obračun putnog naloga“, priložiti isprave kojima se dokazuju nastali troškovi i drugi podaci navedeni u putnom nalogu i dostaviti na potpis Općinskom načelniku.

Popunjen i potpisani putni nalog dostavlja se Odsjeku za proračun i financije najkasnije u roku 5 dana od dana kad je službeno putovanje završeno.

Odsjek za proračun i financije obavlja provjeru ispravnosti putnog naloga, obračuna i točnosti priloženih dokumenata i obavlja isplatu troškova u roku 15 dana od dana dostavljenog obračuna putnih troškova.

Članak 21.

Dnevnice, troškovi, naknade vezane za službena putovanja određuju se u najvišem iznosu sukladno važećim poreznim propisima.

VI. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 22.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od objave u „Službenim novinama Primorsko Goranske županije“.

članak 23.

Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o korištenju službenih vozila, automobila i mobilnih telefona, KLASA: 022-05/08-02/2; URBROJ: 2142/05-02-08-1, od 2.04.2008., kao i Procedura izdavanja i obračunavanja putnih naloga KLASA: 470-01/12-01/1; URBROJ: 2142/05-03/1-19-4 od 31.10.2019.

 

 

 

 

KLASA: 030-02/21-01/1

URBROJ: 2142/05-03/01-21-3

Malinska, 30. prosinca 2021.

Općinski načelnik

Robert Anton Kraljić, v. r.

 

*datoteka se nalazi na kraju dokumenta*

Odluka u PDF formatu   


http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2207&mjesto=51511&odluka=108
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr