SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXIX. - broj 35. Četvrtak, 30. prosinca 2021.
GRAD MALI LOŠINJ

106.

Temeljem članka 48. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19 i 144/20), članka 47. Statuta Grada Malog Lošinja („Službene novine Primorsko – goranske županije“, 26/09, 32/09, 10/13, 24/17 – pročišć. tekst, 9/18 i 9/21), a sukladno odredbama Zakona o udrugama („Narodne novine“, 74/14, 70/17, 98/19) i Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranjaprograma i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge – dalje u tekstu: Uredba („Narodne novine“, broj 26/15, 37/21) Gradonačelnik Grada Mali Lošinj donosi

PRAVILNIK

O IZMJENAMA I DOPUNAMA PRAVILNIKA
O KRITERIJIMA, MJERILIMA I POSTUPCIMA FINANCIRANJA PROGRAMA, PROJEKATA I MANIFESTACIJA OD INTERESA ZA OPĆE DOBRO IZ PRORAČUNA GRADA MALI LOŠINJ

Članak 1.

Ovim pravilnikom o izmjenama i dopunama Pravilnika o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja programa, projekata i manifestacija od interesa za opće dobro iz proračuna Grada Mali Lošinj (dalje u tekstu: Pravilnik) mijenjaju se i dopunjuju odredbe Pravilnika o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja programa, projekata i manifestacija od interesa za opće dobro iz proračuna Grada Mali Lošinj donesenom od strane Gradonačelnika Grada Mali Lošinj, KLASA: 402-01/19-01/141; UR.BROJ: 2213/01-01-19-3, od dana 20. prosinca 2019. godine, a koji je objavljen u Službenim novinama Primorsko – goranske županije, broj: 35/19.

Članak 2.

U članku 4., iza stavka 4. dodaje se stavak 5. koji glasi:

(5) Ocjenjivanje prijava pristiglih na natječaj za financiranje programa ili projekata udruga obavlja se prema jedinstvenom nizu kriterija (pitanja) koje određuje davatelj financijskih sredstava za svaki natječaj ili programsko područje u okviru jednog natječaja vodeći računa o uvjetima koji su natječajem propisani.

Kriteriji za procjenjivanje programa ili projekata mogu imati sljedeća područja:

procjena usklađenosti ciljeva programa ili projekata s ciljevima i prioritetnim područjima strateških dokumenata razvoja sektora u kojem se projekt provodi, kvaliteta i relevantnost prijave, kapaciteti organizacije koja podnosi zahtjev, procjena dosadašnjeg iskustva podnositelja zahtjeva u provedbi istog ili sličnih programa ili projekata, procjena partnera za suradnju, procjena kvalitete aktivnosti i metoda i njihove povezanosti s problemima u zajednici koji se nastoje riješiti provedbom programa ili projekta, procjena proračuna programa ili projekta, procjena vladanja mehanizmima upravljanja rizicima u provedbi programa ili projekta, prednosti u financiranju (ukoliko je primjenjivo), održivost programa ili projekta, inovativnost programa ili projekta, odnosno primjena najboljih praksi u odgovarajućem području u rješavanju problema te kriterij odnosa vrijednosti projekta u odnosu na društvenu korist.

Uz obvezne kriterije davatelj sredstava može uključiti dodatne kriterije za odabir projektnih prijava.

Članak 3.

U članku 6. iza stavka 2. dodaje se stavak 3. koji glasi:

(3) ako davatelj financijskih sredstava sredstva dodjeljuje na temelju posebnih propisa, obveza i opseg dostave podataka za potrebe godišnjeg izvješća uredit će se sporazumom sklopljenim između davatelja financijskih sredstava i Ureda za udruge.

Članak 4.

Članak 9. stavak 2. mijenja se i glasi:

(2) Grad će, kao davatelj financijskih sredstava omogućiti podnošenje cjelokupne prijavne dokumentacije elektroničkim putem korištenjem elektroničkog sustava prijavljivanja ili na drugi prikladan elektronički način. Također, omogućit će se elektroničko podnošenje na pregled svih izvještaja (programskih i financijskih) u odnosu na svaki potpisani ugovor, kao i elektroničko podnošenje sve propisane popratne dokazne dokumentacije i obveznih priloga.

U članku 9. dodaje se stavak 3. koji glasi:

(3) Podnositelji prijave koja se podnosi na način iz stavka 1. ovoga članka na zahtjev davatelja financijskih sredstava su dužni istome na uvid dostaviti svu potrebnu izvornu dokumentaciju i obvezne priloge u izvorniku.

Članak 5.

Članak 16. mijenja se i glasi:

„Financijska sredstva proračuna Grada dodjeljuju se organizacijama civilnog društva bez objavljivanja javnog poziva/natječaja, odnosno izravno, samo:

  • u opravdanim i iznimnim slučajevima kada nepredviđeni događaji obvezuju Grad da žurno djeluje u rokovima u kojima nije moguće provesti standardnu natječajnu proceduru i problem je moguće riješiti samo izravnom dodjelom financijskih sredstava,
  • kada se financijska sredstva dodjeljuju organizacijama civilnog društva koje imaju isključivu nadležnost u području djelovanja i/ili zemljopisnog područja za koje se financijska sredstva dodjeljuju ili je organizacija civilnog društva jedina operativno sposobna za rad na području djelovanja i/ili zemljopisnom području na kojem se financirane aktivnosti provode,
  • kada se financijska sredstva dodjeljuju organizacija civilnog društva koja je na temelju propisa izrijekom navedena kao provoditelj određene aktivnosti,
  • kada se prema mišljenju Povjerenstva za izravnu dodjelu u čijem radu sudjeluju predstavnici nadležnog upravnog odjela Grada, jednokratno dodjeljuju financijska sredstva do 5.000,00 kuna za aktivnosti koje iz opravdanih razloga nisu mogle biti planirane u godišnjem planu organizacije civilnog društva.
  • kada je to propisano posebnim propisom.

    Članak 6.

    U članku 18. iza stavka 4. dodaje se stavak pet koji glasi:

    (5) Svi propisani obrasci trebaju biti potpisani i ovjereni pečatom od strane ovlaštene osobe podnositelja zahtjeva i voditelja programa ili projekata te na zahtjev davatelja financijskih sredstava dostavljaju se u izvorniku ukoliko je prijava bila elektroničkim putem.

    Članak 7.

    Članak 19. mijenja se i glasi:

    Ovisno o vrsti javnog poziva/natječaja, upravni odjel Grada može predložiti, a Gradonačelnik utvrditi da natječajnu dokumentaciju čine i:

  • obrazac izjave o partnerstvu, ako je primjenjivo,
  • obrazac životopisa voditelja programa, projekta i manifestacije, ako je primjenjivo,
  • obrazac izjave o programima ili projektima udruge financiranim iz javnih izvora,
  • druga dokumentacija od značaja za prijavu programa, projekta i manifestacije utvrđena svakim zasebnim javnim pozivom/natječajem,
  • obrazac izjave izvoditelja aktivnosti navedenih u opisu programskih ili projektnih aktivnosti, da su upoznati s programom ili projektom i svojim sudjelovanjem u provedbi, ako je primjenjivo.

    Kada je uvjetima javnog natječaja propisano da se dokumentaciji prilaže i životopis voditelja programa ili projekta isti se podnosi na obrascu propisanom javnim natječajem.

    Članak 8.

    Članak 21. mijenja se i glasi:

    (1) Natječajna dokumentacija mora oblikom i sadržajem biti u skladu s odredbama Uredbe i ovoga Pravilnika.

    (2) Obrasci koji su sastavni dio natječajne dokumentacije popunjavaju se računalom te šalju elektroničkim putem, ako je natječajem tako definirano. Podnošenje prijave se može omogućiti i u papirnatom obliku te se dostavlja preporučeno poštom ili osobno u prijamnu kancelariju gradske uprave (pisarnicu).

    (3) Prijava elektroničkim putem podnosi se na način koji će biti predviđen javnim pozivom. Prijava sadržava obrasce vlastoručno potpisane od strane osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa, projekta i manifestacije te ovjerena službenim pečatom prijavitelja kao i ostale obvezne priloge utvrđene javnim pozivom/natječajem koji također trebaju biti potpisani od strane osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa, projekta i manifestacije i ovjereni službenim pečatom prijavitelja.

    (4) Svi propisani obrasci trebaju biti potpisani i ovjereni pečatom od strane ovlaštene osobe podnositelja zahtjeva i voditelja programa ili projekata te na zahtjev davatelja financijskih sredstava dostavljaju se u izvorniku.

    (5) Podnositelji prijave koja se podnosi elektroničkim putem na zahtjev davatelja financijskih sredstava su dužni istome na uvid dostaviti svu potrebnu izvornu dokumentaciju i obvezne priloge u izvorniku.

    Članak 9.

    U članku 23. iza stavka 2. dodaju se stavci 3., 4. i 5. koji glase:

    (3) Ako povjerenstvo za ocjenjivanje, osnovano od strane davatelja financijskih sredstava ili drugog tijela zaduženog za provedbu postupka ocjenjivanja u koje je davatelj financijskih sredstava i/ili tijelo zaduženo za provedbu postupka ocjenjivanja imenovao zaposlenike bilo davatelja financijskih sredstava bilo tijela zaduženog za provedbu postupka ocjenjivanja, ne završi postupak ocjenjivanja u roku od 50 dana od dana dodjele prijava za ocjenjivanje pojedinim članovima povjerenstva, davatelj financijskih sredstava ili tijelo zaduženo za provedbu postupka ocjenjivanja kao osnivač povjerenstava obvezan je, radi ubrzanja postupka dodjele sredstava, obustaviti rad povjerenstva te za ocjenjivanje prijava angažirati kompetentne vanjske stručnjake.

    (4) Davatelj financijskih sredstava ili tijelo zaduženo za provedbu postupka ocjenjivanja kao osnivač povjerenstva obvezan je, nakon obustave rada povjerenstva, kompetentne vanjske stručnjake angažirati u roku od 14 dana.

    (5) Nakon angažiranja kompetentnih vanjskih stručnjaka, davatelj financijskih sredstava ili tijelo zaduženo za provedbu postupka ocjenjivanja kao osnivač povjerenstva obvezan je osigurati da angažirani stručnjaci ocjenjivanje projektnih prijedloga provedu u roku od 30 dana.

    Članak 10.

    U članku 24. stavak 2. mijenja se i glasi:

    (2) Povjerenstvo iz stavka 1. ovog članka ima najmanje tri člana, a članovi između sebe biraju predsjednika ili predsjednika odlukom imenuje Gradonačelnik.

    Članak 11.

    Članak 25. mijenja se i glasi:

    Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih (formalnih) uvjeta javnog poziva/natječaja:

  • utvrđuje da li je prijava zaprimljena na odgovarajući način propisan javnim pozivom,
  • evidentira odnosno otvara prijave te im dodjeljuje evidencijski broj,
  • utvrđuje da li je prijava dostavljena na pravi javni poziv/natječaj,
  • utvrđuje da li je prijava dostavljena u zadanom roku,
  • utvrđuje da li su dostavljeni, potpisani i ovjereni svi obavezni obrasci,
  • utvrđuje da li su u prijavi dostavljeni svi obavezni prilozi,
  • utvrđuje da li je zatraženi iznos sredstava unutar financijskih pragova,
  • ako je primjenjivo, utvrđuje da li je lokacija provedbe programa, projekta i manifestacije prihvatljiva,
  • utvrđuje da li su korisnici programa, projekta i manifestacije prihvatljivi,
  • ako je primjenjivo, utvrđuje da li su prijavitelj i partner prihvatljivi,
  • utvrđuje jesu li ispunjeni i drugi formalni uvjeti utvrđeni javnim pozivom/natječajem.

    Članak 12.

    U članku 28. stavak 2. mijenja se i glasi:

    (2) Povjerenstvo ima najmanje 3 člana, a članovi između sebe biraju predsjednika ili predsjednika odlukom imenuje Gradonačelnik.

    Članak 13.

    Članku 39. dodaju se stavci 6., 7., 8. i 9. koji glase:

    (6) Prilikom praćenja provedbe aktivnosti i namjenskog trošenja sredstava iz javnih izvora u okviru ugovorenog programa davatelj sredstava obvezan je troškove osoblja koji se odnose na osobe koje na projektu rade dio radnog vremena ugovoriti primjenom fiksnog postotka radnog vremena, u skladu s fiksnim postotkom radnog vremena upotrijebljenog za operaciju mjesečno, bez obveze uspostave zasebnog sustava za evidentiranje radnog vremena.

    (7) Ako su osobe zaposlene na projektu svaki mjesec tijekom trajanja provedbe projekta na fiksni postotak radnog vremena davatelj sredstava za iste ne provjerava niti prikuplja izvještaje o radu osoba.

    (8) Ukoliko se koristi metodologija iz stavaka 6. i 7. ovoga članka prilikom objave javnog natječaja, odnosno ugovaranja projekta nužno je definirati mjerljive ishode projekta i financijske korekcije za slučaj neispunjenja mjerljivih ishoda te se ostvarenjem mjerljivog ishoda na razini projekta zaključuje kako je osoba izvršila sve projektne obveze.

    (9) Mjerljive ishode i financijske korekcije iz stavka 8. ovoga članka davatelj financijskih sredstava će jasno utvrditi u natječajnoj dokumentaciji javnog natječaja, dok će količinu svakog pojedinog ostvarenog mjerljivog ishoda prijavitelj na natječaj točno odrediti u svojoj prijavi.

    Članak 14.

    Iza članka 45. dodaje se članak 45.a koji glasi:

    (1) Davatelji sredstava mogu koristiti pojednostavljenu troškovnu opciju (u daljnjem tekstu: PTO), koja je utemeljena na posebnoj metodologiji obračuna troškova.

    (2) Kada se odluči na korištenje PTO-a, svaki davatelj financijskih sredstava samostalno razvija metodologiju koja uključuje financijske okvire troškova koji mogu biti financirani iz javnih izvora ili može preuzeti iste iz Uredbe (EU) br. 1303/2013 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. prosinca 2013. o utvrđivanju zajedničkih odredbi o Europskom fondu za regionalni razvoj, Europskom socijalnom fondu, Kohezijskom fondu, Europskom poljoprivrednom fondu za ruralni razvoj i Europskom fondu za pomorstvo i ribarstvo i o utvrđivanju općih odredbi o Europskom fondu za regionalni razvoj, Europskom socijalnom fondu, Kohezijskom fondu i Europskom fondu za pomorstvo i ribarstvo te o stavljanju izvan snage Uredbe Vijeća (EZ) br. 1083/2006 (SL L 347, 20. 12. 2013.).

    (3) Ako se za natječaje za financiranje iz javnih izvora izvan natječaja ESI fondova preuzimaju metodologije previđene stavkom 2. ovoga članka za financiranje kroz natječaje, davatelj sredstava iste uvrštava u natječajnu dokumentaciju bez potrebe daljnjih izračuna, razrada metodologija ili obrazloženja.

    (4) Ako se davatelj sredstava iz javnih izvora odluči na korištenje PTO-a u natječajnoj dokumentaciji obvezan je navesti sadržajne mjerljive ishode i financijske korekcije te druge dokaze provedbe projekta koje očekuje za intervencije za koja se sredstva pravdaju na temelju PTO-a.

    (5) Obračunska metoda obvezno se objavljuje javno u okviru natječajne dokumentacije.

    (6) Prilikom razvoja vlastite metodologije PTO-a davatelj sredstava obvezan je istu sastaviti na način da je metodologija revizorski provjerljiva ili utemeljena na povijesnim podacima davatelja sredstava.

    (7) U svrhu korištenja PTO-a davatelj financijskih sredstava može razviti metodologiju standardne veličine jediničnih troškova na razini pojedinog javnog natječaja ili javnog poziva.

    (8) Ako koristi podatke iz Nacionalnog kataloga vrijednosti standardnih veličina jediničnih troškova za pojedine vrste troškova, koji izrađuje Ured za udruge Vlade RH, davatelj financijskih sredstava nije obvezan primjenjivati posebnu metodologiju za izračun pojedinih troškova na razini pojedinog javnog natječaja niti izraditi dodatne izračune, metodologije ili obrazloženja.

    Članak 15.

    Ovaj Pravilnik o izmjeni i dopuni Pravilnika o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja programa, projekata i manifestacija od interesa za opće dobro iz proračuna Grada Mali Lošinj objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko - goranske županije« te stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja.

    KLASA: 402-01/21-01/169

    UR.BROJ: 2213/01-01-21-3

    Mali Lošinj, 27. prosinca 2021.

    GRADONAČELNIK GRADA MALI LOŠINJ

    Gradonačelnica

    Ana Kučić, mag. oec., v. r.

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2207&mjesto=10005&odluka=106
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr