SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXVII. - broj 23. Petak, 20. rujna 2019.
OPĆINA MRKOPALJ

22.

Na temelju Pravilnika o provedbi mjere 07 Temeljne usluge i obnova sela u ruralnim područjima iz Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.- 2020. (Narodne novine broj 71/16, 15/17, 17/17, 27/17) i članka 29. Statuta Općine Mrkopalj (Službene novine Primorsko-goranske županije broj 24/09, 34/09-ispr., 13/13, 19/ 13, 8/18) Općinsko vijeće Općine Mrkopalj na sjednici održanoj dana 29. srpnja 2019. godine donosi

ODLUKU
O DAVANJU SUGLASNOSTI ZA PROVEDBU
ULAGANJA NA PODRUČJU OPĆINE MRKOPALJ ZA PROVEDBU PROJEKTA KRAJOBRAZNO
UREĐENJE OKOLIŠA NA DIJELU K.Č. BR. 870/5
K.O. MRKOPALJ-NOVA

Članak 1.

Ovom Odlukom daje se suglasnost Općini Mrkopalj, Stari kraj 3, 51315 Mrkopalj (OIB: 48574138809) za provedbu ulaganja u projekt Krajobraznog uređenja okoliša na dijelu k.. br. 870/5 k.o. Mrkopalj-Nova na području Općine Mrkopalj

Članak 2.

Općina Mrkopalj se namjerava prijaviti na Natječaj Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014.-2020. LAG-a Gorski kotar za provedbu Tip operacije 7.4.1. Ulaganja u pokretanje, poboljšanje ili proširenje lokalnih temeljnih usluga za ruralno stanovništvo, uključujući slobodno vrijeme i kulturne aktivnosti te povezanu infrastrukturu za ulaganje iz članka 1. ove Odluke.

Članak 3.

Suglasnost se daje na temelju priloga III. Opis projekta- 1 i čini njezin sastavni dio.

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.

Klasa: 021-05/19-01/01

Ur. broj: 2112-05-01-19-15

Mrkopalj, 29. srpnja 2019.

 

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE MRKOPALJ

Predsjednik

Zvonko Matković, v. r.

 

Prilog III.

                              *tablica se nalazi na kraju dokumenta*

Odluka u PDF formatu   


http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2113&mjesto=51315&odluka=22
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr