SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXII. - broj 32. Petak, 31. listopada 2014.
GRAD KASTAV

61.

Temeljem članka 15. stavak 4. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« br. 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13), članka 33. Statuta Grada Kastva (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj: 26/09 i 13/13) i Odluke o komunalnim djelatnostima na području Grada Kastva (»Službene novine Primorsko-goranske županije« br. 55/ 09, 20/10 i 30/12, 21/14), Gradsko vijeće Grada Kastva na 15. sjednici održanoj dana 30. listopada 2014. donosi

ODLUKU
O POVJERAVANJU KOMUNALNIH POSLOVA TEKUĆEG ODRŽAVANJA OPREME ZA ZAŠTITU NA CESTAMA - PROMETNA SIGNALIZACIJA
NA PODRUČJU GRADA KASTVA U PERIODU
OD DVIJE (2) GODINE 2014. - 2016. GOD.
NA TEMELJU UGOVORA

Članak 1.

Ovom Odlukom Gradsko vijeće Grada Kastva na temelju provedenog postupka prikupljanja ponuda, povjerava komunalne poslove za tekuće održavanje opreme za zaštitu na cestama - prometna signalizacija na području Grada Kastva temeljem ugovora gospodarskom subjektu FUTURA TRADE d.o.o., Lovran, Put Školarevo 31.

Članak 2.

Ugovor o povjeravanju komunalnih poslova za tekuće održavanje opreme za zaštitu na cestama - prometna signalizacija na području Grada Kastva zaključuje se na vrijeme od dvije (2) godine, računajući od dana sklapanja Ugovora.

Ugovor iz prethodnog stavka ovog članka zaključuje gradonačelnik Grada Kastva.

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave, a objavit će se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Obrazloženje

Temeljem odredbi članka 15. Zakona o komunalnom gospodarstvu (N.N., br. 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/ 00, 59/01, 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/ 09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13, 153/13) i sukladno članku 13. i 16. Odluke o komunalnim djelatnostima na području Grada Kastva (»Službene novine PGŽ « br. 55/ 09, 20/10, 30/12, 21/14) kada vrijednost poslova u godišnjem iznosu ne prelazi vrijednost od 400.000,00 kn Grad Kastav je pristupio prikupljanju ponuda za povjeravanje komunalnih poslova tekućeg održavanja opreme za zaštitu na cestama - prometna signalizacija na području Grada Kastva u periodu od dvije (2) godine (2014. - 2016. god.) temeljem ugovora. Temeljem Odluke o početku postupka povjeravanja obavljanja komunalnih poslova pristupilo se prikupljanju ponuda te je poslan Upit za dostavu ponuda slijedećim gospodarskim subjektima: FUTURA TRADE d.o.o., Put Školarevo 31, 51415 Lovran; SIGNALINEA d.o.o., Korzo 4, 51000 Rijeka; BEATO signal d.o.o., Istarska 23, 52460 Buje; SIROVICA d.o.o, Andrija Žaje 55, 10000 Zagreb i RIJEKA PROMET d.d., Fiumara 13/II, 51000 Rijeka.

U predviđenom roku za dostavu ponuda pristigle su tri ponude ponuđača SIGNALINEA d.o.o., Korzo 4, 51000 Rijeka, FUTURA TRADE d.o.o., Put Školarevo 31, 51415 Lovran i BEATO signal d.o.o., Istarska 23, 52460 Buje.

Povjerenstvo za provedbu postupka i odabir najpovoljnijeg ponuditelja za povjeravanje komunalnih poslova tekućeg održavanja opreme za zaštitu na cestama - prometna signalizacija na području Grada Kastva je analizom pristiglih ponuda utvrdilo da sve pristigle ponude zadovoljavaju uvjetima iz dokumentacije za izradu ponude te da je jedna (1) ponuda prihvatljiva, a dvije (2) ponude neprihvatljive (ponuda sa kompletnom dokumentacijom, ali cijena prelazi planirana sredstva). Ponuda tvrtke FUTURA TRADE d.o.o., Put Školarevo 31, 51415 Lovran je najpovoljnija ponuda sa ponuđenom cijenom u iznosu (za dvije godine) od 159.977,00 kn (bez PDV-a).

Slijedom iznijetog, donesena je odluka kao u dipozitivu.

KLASA: 021-05/14-01/8

URBROJ: 2170-05-06/1-14-11

Kastav, 30. listopada 2014.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KASTVA

Predsjednik
Dalibor Ćiković, mag. ing. aedif., v.r.

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=909&mjesto=51215&odluka=61
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr