SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XII. - broj 24. Četvrtak, 15. srpnja 2004.
GRAD KRK
27

16.

Na temelju članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 31/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje i 106/03), članka 1. stavka 2. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 59/96 - pročišćeni tekst), te članka 19. Statuta Grada Krka (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 19/01) i suglasnosti Sektora policije, Odjela za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave Primorsko-goranske, Broj:511-09-05/N-67/38-04. B.P., Gradsko vijeće Grada Krka, na sjednici održanoj 27. svibnja 2004. godine, donijelo je

ODLUKU
o uređenju prometa u Gradu Krku

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se promet na javno prometnim površinama u Gradu Krku i to:

1. ceste s prednošću prolaza,

2. dvosmjerni, odnosno jednosmjerni promet,

3. sustav tehničkog uređenja prometa,

4. ograničenja brzine kretanja vozila,

5. promet pješaka, biciklista, vozača mopeda i zaprežnih vozila, gonjenje i vođenje stoke,

6. parkirališne površine i način parkiranja,

7. zone smirenog prometa,

8. blokiranje autobusa, teretnih vozila, priključnih vozila i radnih strojeva na mjestima koja nisu namijenjena za parkiranje tih vrsta vozila i način deblokade tih vozila,

9. postavljanje i održavanje zaštitnih ograda za pješake na opasnim mjestima,

10. pješačke zone, sigurne pravce za kretanje školske djece, posebne tehničke mjere za sigurnost pješaka i biciklista u blizini obrazovnih, zdravstvenih i drugih organizacija,

11. uklanjanje dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila i vozila bez registarskih oznaka.

Iznimno iz stavka 1. ovoga članka, kada se promet uređuje na dijelu državne, magistralne ili regionalne ceste, potrebna je suglasnost nadležnog Ministarstva.

Članak 2.

Javnim prometnim površinama u smislu ove Odluke smatraju se:

- nerazvrstane ceste, trgovi, pločnici, parkirališta, pješačke staze i prijelazi (u nivou, podzemni i nadzemni) otoci za reguliranje i razdvajanje prometnog toka, kao i sve ostale površine na kojima se obavlja promet vozila i drugih prometnih sredstava i pješaka, a nisu razvrstane kao javne ceste,

- poljoprivredni putevi,

- dijelovi državnih, županijskih i lokalnih cesta koje prolaze kroz naseljena mjesta na području Grada Krka.

Članak 3.

Promet na javnim prometnim površinama dopušten je svakom sudioniku pod jednakim uvjetima, na način propisan Zakonom i ovom Odlukom.

Na javnim prometnim površinama ne smiju se poduzimati bilo kakve radnje ili djelatnosti koje bi mogle oštetiti javnu prometnu površinu ili ugroziti sigurnost, protočnost prometa i vozila i kretanje pješaka.

II. PROMETNO-TEHNIČKI ELEMENTI JAVNO PROMETNIH POVRŠINA

Članak 4.

Širina kolnika dvosmjernih cesta ne može biti manja od 6,00 metara, s najmanje jednostranim nogostupom minimalne širine 1,20 metara.

Širina kolnika jednosmjernih cesta ne može biti manja od 3,00 metra s najmanje jednostranim nogostupom minimalne širine 1,20 metara.

Iznimno, za postojeće ceste u već potpuno izgrađenom području, kao i za pristupne ceste od individualnih stambenih objekata, širina kolnika i nogostupa može biti manjih dimenzija.

Članak 5.

Pješački nogostupi su uređene površine koje moraju biti visinski ili na neki drugi način odvojene od kolnika, minimalne širine 1,20 metara.

Iznimno, prema stručnoj ocjeni lokacije i učestalosti pješačkog prometa te u urbanistički izgrađenim prostorima, širina nogostupa može biti manja, ali ne manja od 0,70 metara.

III. UREĐENJE PROMETA

Članak 6.

Poglavarstvo Grada Krka, na prijedlog Upravnog odjela za komunalni sustav Grada Krka ( u daljnjem tekstu: Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa), uz prethodnu suglasnost Policijske uprave, odnosno Policijske uprave i nadležnog Ministarstva, zaključkom propisuje:

- stalne zabrane i ograničenja prometa u pojedinim dijelovima Grada, kao i posebne uvjete odvijanja prometa;

- provođenje nove organizacije prometa, kao što su promjene prometnih tokova (uvođenjem jednosmjernih i dvosmjernih ulica, preusmjeravanje prometnih tokova);

- zone smirenog prometa i novih pješačkih zona.

- ceste s prednošću prolaza, sustav tehničkog uređenja prometa, kao što je postavljanje, uklanjanje, zamjena i održavanje prometne signalizacije (horizontalne, vertikalne i svjetlosne) i opreme na javnim prometnim površinama,

- ograničenje brzine kretanja vozila;

- parkirališna mjesta rezervirana za motorna vozila invalidnih osoba;

- druge promjene što utječu na funkcioniranje gradskog prometnog sustava.

Članak 7.

Privremenu regulaciju prometa na javno prometnim površinama zbog izgradnje, rekonstrukcije i popravka građevinskih objekata i instalacija odobrava Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa.

Pod istim uvjetima iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel može privremeno zabraniti promet na javnoj ili nerazvrstanoj cesti, ako se radovi ne mogu izvesti bez obustave prometa.

Članak 8.

Na području naselja Krk stalna zabrana prometa postoji u ulicama koje se nalaze u staroj gradskoj jezgri unutar zidina, Obala hrvatske mornarice i dio Trga Josipa bana Jelačića (prostor od Straže do Kule) i obalno šetalište koje se pruža uz Ulicu Šetalište sv. Bernardina.

U pješačkim zonama, te ulicama i trgovima gdje postoji stalna zabrana prometa od zabrane su izuzeta vozila hitne medicinske pomoći, vatrogasne službe i policije te servisnih vozila za vrijeme vršenja hitnijih poslova, vozila pod pratnjom, motociklima HP-a kojima se obavlja dostava paketa i brzojava, kao i vozila ovlaštenih fizičkih i pravnih osoba kojima se obavljaju poslovi iz komunalnih djelatnosti, i to u vrijeme obavljanja poslova iz svoga djelokruga.

Osobama nastanjenim na području iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa izdavat će odobrenje, kojim će dopustiti promet vozilima u dozvoljenom vremenu, isključivo radi pristupa garaži ili dvorištu, gdje su dužni držati vozilo za vrijeme mirovanja.

Izuzetno, fizičkim i pravnim osobama sa stanom ili sjedištem na podučju iz stavka 1. ovoga članka, dopušta se u utvrđenom vremenu prilaz kućama u slučaju hitnih potreba, radi bolesti ili snabdjevanja ogrjevom, pokućstvom ili drugim teškim predmetima.

Upravni odjel iz stavka 3. ovoga članka izdat će odobrenje za pristup na području iz stavka 1. ovoga članka i invalidnim osobama koje koriste vozilo kao ortopedsko sredstvo, ako su nastanjeni ili zaposleni na tom području.

Članak 9.

Pregled postojećeg stanja prometa (ovisno o značaju - važnosti ulica u naselju Krk):

. glavni tokovi prometa - gradske ulice, trgovi i tokovi kojima se odvija promet u naselju Krk (kronološki poredane po važnosti):

- Ulica Stjepana Radića od sjevernog ulaza u grad do raskrižja kod Vatrogasnog doma;

- Ulica Narodnog preporoda (od Vatrogasnog doma do bezinske postaje INA II;

- Ulica Slavka Nikolića (od Ulice Stjepana Radića do kružnog toka);

- Kružni tok;

- Šetalište sv. Bernardina od kružnog toka do Trga J. bana Jelačića, a zatim u produžetku Trg J. Bana Jelačića, te u nastavku Ulica Stjepana Radića do raskrižja kod Vatrogasnog doma;

- Vinogradska ulica (od raskrižja sa Ulicom Stjepana Radića do Ulice S. Nikolića;

- Ulica Kralja Tomislava (od Ulice S. Nikolića, kod Trgovine »Bodulka« do Trga Josipa Bana Jelačića);

- Ružmarinska ulica koja se proteže ispred hotela Dražica do spajanja na Ulicu Vlade Tomašića kod kućnog broja 36, te u nastavku V. Tomašića, Bašćanska i M. Krleže do Ulice N. Preporoda;

- Kvarnerska ulica (od kružnog toka, prva desno, te u nastavku Crikvenička ulica do ulaza u autokamp »Bor«;

- Plavnička ulica ( od kružnog toka, druga desno, do ulaza u autokamp »Ježevac«;

- Ulica Braće Linardić ( od kružnog toka, južno, do njenog završetka);

- Ulica Lukobran ( od raskrižja sa Šetalištem sv. Bernardina do raskrižja sa Ulicom Ježevac);

- Ulica Mate Balote ( od raskrižja sa Ulicom Narodnog preporoda, te u nastavku Lakmartinska ulica do raskrižja i ponovnog spajanja sa Ulicom Narodnog preporoda);

- Ulica I. G. Kovačića (od Ulice Narodnog preporoda, te u nastavku Ulica Vladimira Nazora do raskrižja i ponovnog spajanja na Ulicu Narodnog preporoda).

Sve priključne ulice u odnosu na navedene ulice iz prednjeg stavka smatraju se sporednima.

. Ostale sporedne ulice (raskrižja):

- Ulica R. Boškovića u odnosu na Ulicu T. Ujevića;

- Ivana Zajca u odnosu na Ulicu I. Mažuranića;

- Ivana Gundulića u odnosu na Ulicu I. Meštrovića;

- Ulice Maslinik i Borik u odnosu na Vršansku ulicu.

Članak 10.

Sva ostala nenavedena raskrižja ulica u naselju Krk, smatraju se kao ceste iste važnosti na kojima se primjenjuje pravilo »desne strane«, te uključivanje u promet na kolnik suvremenim kolničkim zastorom.

Članak 11.

U naselju Krk sve ulice su dvosmjerne, osim sljedećih, u kojima se utvrđuje promet sa jednosmjernim kretanjem i to:

- Šetalište sv. Bernardina od benzinske postaje - INA I, te u nastavku Trg bana J. Jelačića i dio Ulice Stjepana Radića do raskrižja sa Vinogradskom ulicom;

- Ulica Krčkih iseljenika (od raskrižja sa Ulicom Narodnog preporoda do Vrata slobode, te polukružno preko Portapižane do Ružmarinske ulice;

- Ulica Borik ( od raskrižja sa Ulicom Maslinik do Vinogradske ulice);

- Odvojak ulice Kralja Tomislava (od pošte do lučke kapetanije), te u nastavku do taksi stajališta;

- Kružni tok.

Članak 12.

Na području naselja Krk zabranjuje se:

- promet kamionima čija najveća dopuštena masa prelazi 7,5 tona, u svim jednosmjernim ulicama, osim kružnog toka, te u Ulici kralja Tomislava od raskrižja sa Ulicom Ivana Zajca do Trga Josipa bana Jelačića;

- kretanje i rad motornih pila od 22,00 do 08,00 sati i od 13,00 do 17,00 sati;

- u vremenu od 01. lipnja do 15. rujna obavljanje obuke vozača na svim organiziranim parkiralištima za vrijeme režima naplate, te u ulici Šetalište sv. Bernardina od kružnog toka do Trga Josipa bana Jelačića, i zatim u produžetku Ulica Stjepana Radića do raskrižja sa Vinogradskom, kao i Ulici kralja Tomislava i Ulici Lukobran.

Iznimno, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa, može izdati jednokratno odobrenje, kojim će dopustiti promet vozilima iz stavka 1. ovog članka, isključivo radi pristupa nekretninama podnositelja zahtjeva.

Članak 13.

Na svim prometnicama i ulicama u naselju Krk ograničava se brzina kretanja na 40 km/sat.

Članak 14.

Na nogostupima ispred ustanova za predškolski odgoj, škola, športskih objekata, dvorana i igrališta, te drugih javnih objekata ispred kojih se redovito okuplja veći broj osoba, mogu se postaviti zaštitne ograde za pješake.

Zaštitne ograde iz stavka 1. ovoga članka postavljaju se i održavaju tako da se spriječi mogućnost izravnog dolaska pješaka na kolnik i ne smiju se postavljati u slobodnom profilu ceste. Sredstva za postavljanje i održavanje zaštitnih ograda osiguravaju vlasnici odnosno korisnici objekata iz stavka 1. ovoga članka, odnosno Grad Krk.

Postavljanje zaštitnih ograda odobrava Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa.

Na kolnicima ispred javnih objekata iz stavka 1. ovoga članka, kao i na drugim mjestima gdje to nalažu prometni uvjeti, mogu se primijeniti posebne tehničke mjere za sigurnost pješaka i povećanje sigurnost prometa, kao što su izbočine za smirivanje prometa vozila, horizontalne oznake koje najavljuju djecu i slično.

Članak 15.

Na zahtjev vlasnika ili korisnika stambenog ili poslovnog prostora, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa, može izdati odobrenje za postavu zaštitnih ograda, stupića ili drugih prepreka, a radi slobodnog pristupa u objekt.

Troškove postave i održavanja zaštitnih ograda, stupića ili drugih prepreka snosi vlasnik ili korisnik objekta iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 16.

Vlasnik odnosno korisnik zemljišta dužan je brinuti da krošnja stabla i drugo raslinje, kao i reklame ne zaklanjaju rasvjetna tijela javne rasvjete, prometne znakove i svjetlosne signale, da ne ometaju preglednost na križanjima, te da ne ulaze u slobodne profile kolnika i pješačkih zona.

Ukoliko vlasnik, odnosno korisnik zemljišta ne postupi prema odredbi iz prednjeg stavka, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa izdat će nalog TD Vecli d.o.o. Krk ili drugoj ovlaštenoj organizaciji da to izvrši o trošku vlasnika odnosno korisnika zemljišta, po isteku osam dana od uručenja pismenog upozorenja.

IV. PARKIRANJE VOZILA

Članak 17.

Parkirališna površina (u daljnjem tekstu: javno parkiralište) je dio javno prometne površine namijenjen za parkiranje vozila.

Parkirališna privatna površina (u daljnjem tekstu privatno parkiralište) je površina u vlasništvu fizičke ili pravne osobe namijenjena za parkiranje vozila vlasnika i trećih osoba.

Poglavarstvo Grada svojom Odlukom određuje lokacije za javna i privatna parkirališta i za iste utvrđuje regulaciju prometa.

Članak 18.

Javno parkiralište može biti s naplatom ili bez naplate.

Javno parkiralište na kojem se obavlja naplata određuje Poglavarstvo Grada.

Članak 19.

Parkiranje na javnom parkiralištu sa naplatom ili bez naplate može biti s ograničenim ili neograničenim vremenom trajanja parkiranja za sve ili pojedine vrste vozila.

Režim ograničenog i neograničenog trajanja parkiranja utvrđuje Poglavarstvo po vlastitoj inicijativi ili po prijedlogu osobe koja obavlja naplatu parkiranja.

Visinu naknade za parkiranje utvrđuje Poglavarstvo Grada.

Članak 20.

Parkirališta iz članka 17. ove Odluke moraju biti označena prometnom signalizacijom u skladu s propisom o sigurnosti prometa.

Parkirališta iz članka 17. ove Odluke na kojima se vrši naplata parkiranja moraju imati izložen cjenik za parkiranje vozila, oznaku radnog vremena, dopuštenog trajanja parkiranja i oznaku vozila kojima je dozvoljeno parkiranje.

Uređenje parkirališta na kojima se obavlja naplata (postavljanje cjenika, vrijeme naplate, trajanje parkiranja, oznaka parkirališnih mjesta i horizontalna signalizacija) obveza je osobe/tvrtke koja obavlja naplatu parkiranja.

Parkirališta na kojima se obavlja naplata mogu biti s čvrstom podlogom (asfalt, beton, popločena površina) ili s podlogom od šljunka.

Na parkirališta s čvrstom podlogom gdje se obavlja naplata, parkirna mjesta označuju se plavom bojom, što je obveza osobe/tvrtke koja obavlja naplatu parkiranja.

Na parkirališta s podlogom od šljunka gdje se obavlja naplata), parkirna mjesta uređuje, održava, organizira i adekvatno označuje osoba/tvrtka koja obavlja naplatu parkiranja.

Članak 21.

Sva teretna vozila zajedno s priključnim vozilima, autobusi i vozila s dodatkom za vuču plovila, mogu se parkirati isključivo na parkiralištu kojeg odredi Poglavarstvo Grada.

Članak 22.

Poslove organizacije i naplate parkiranja na javnim parkiralištima obavljat će gradsko komunalno društvo »Vecla« d.o.o. Krk, sukladno Odluci o prijenosu prava upravljanja i gospodarenja nad javnim gradskim površinama (»Službene novine« Primorsko-goranske županije, broj 28/98).

Sredstva ostvarena naplatom parkiranja iz gornjeg stavka, TD Vecla d.o.o. Krk koristit će za održavanje nerazvrstanih cesta i javnih parkirališta.

V. ZAUSTAVLJANJE VOZILA RADI OPSKRBE

Članak 23.

Gradsko poglavarstvo određuje prostor, način i uvjete za zaustavljanje vozila radi opskrbe, uz prethodno mišljenje Policijske uprave.

Članak 24.

Zaustavljanje vozila radi opskrbe dozvoljeno je na prostoru rezerviranom za vozilo opskrbe koji mora biti označen prometnim znakom i oznakom na kolniku.

Na prometnom znaku mora se vidljivo istaknuti vrijeme u kojem je dozvoljena opskrba.

Članak 25.

Motorno vozilo kojim se obavlja opskrba može biti najveće dopuštene mase do 7,5 tona, osim za staru gradsku jezgru gdje je dozvoljeno vršiti opskrbu s vozilima najveće dopuštene mase do 2 tone.

Motorno vozilo za opskrbu može se zadržavati na označenom mjestu samo za vrijeme obavljanja istovara i utovara, ali ne duže od 30 minuta.

Članak 26.

Na javno prometnim površinama ne smije se odlagati roba, predmeti i stvari svih vrsta, izuzev za vrijeme trajanja istovara i utovara.

VI. UKLANJANJE I PREMJEŠTANJE NEPROPISNO ZAUSTAVLJENIH I PARKIRNIH VOZILA

Članak 27.

Vozilo koje nije parkirano u skladu sa odredbama Zakona, uklonit će se i premjestiti prisilno specijalnim vozilom »pauk«, na lokaciju koju za tu namjenu odredi Poglavarstvo Grada, temeljem naloga ovlaštene službene osobe MUP-a.

Ovlaštena službena osoba MUP-a odredit će premještanje vozila i u svim drugim slučajevima kada je vozilo parkirano

na mjestima na kojima se ugrožava sigurnost i normalan tijek prometa.

Članak 28.

Troškove uklanjanja, premještanja i čuvanja vozila podmiruje vlasnik vozila.

Vlasnik vozila dužan je podmiriti i troškove pokušaja uklanjanja i premještanja vozila.

Troškove premještanja vozila radi održavanja javnih manifestacija, javnih priredbi i sličnih aktivnosti, ako prethodno nije bilo označeno ili na bilo koji način objavljeno da je na određenom mjestu zaustavljanje i parkiranje zabranjeno, podmiruje organizator.

Članak 29.

Poslovi upotrebe specijalnog vozila »pauk« za uklanjanje/ premještanje nepropisno parkiranih vozila, te čuvanje i izdavanje premještenih vozila utvrđuju se kao poslovi od lokalnog značenja.

Način povjeravanja poslova uklanjanja, premještanja, čuvanja i izdavanja premještenih vozila utvrđuje Poglavarstvo Grada.

Članak 30.

Visinu troškova uklanjanja, premještanja i čuvanja premještenih vozila utvrđuje Poglavarstvo Grada.

Troškovi iz stavka 1. ovoga članka prihod su osobe/tvrtke kojoj su povjereni poslovi iz članka 29. ove Odluke.

Članak 31.

Autobus, teretno vozilo, priključno vozilo, kamp i druga prikolica, te radni stroj parkiran na mjestu koje nije namijenjeno za parkiranje tog vozila blokirat će se napravom za blokiranje kotača, po nalogu ovlaštene osobe MUP-a.

Članak 32.

Blokiranje i deblokiranje vozila iz prethodnog članka obavlja osoba/tvrtka kojoj su povjereni poslovi iz članka 29. ove Odluke.

Članak 33.

Troškove blokiranja i deblokiranja vozila podmiruje vlasnik vozila.

Visinu troškova blokiranja i deblokiranja vozila utvrđuje Poglavarstvo Grada.

Troškovi iz stavka 1. ovoga članka prihod su osobe/tvrtke kojoj su povjereni poslovi iz članka 32. ove Odluke.

Nakon deblokiranja vozila, vlasnik vozila dužan je odmah ukloniti vozilo sa mjesta gdje je bilo nepropisno parkirano.

VII. UKLANJANJE DOTRAJALIH, OŠTEĆENIH I NAPUŠTENIH VOZILA I VOZILA BEZ REGISTARSKIH OZNAKA

Članak 34.

Zabranjeno je dotrajala, oštećena, napuštena vozila i vozila bez registarskih oznaka te dijelove vozila ostavljati na javnim prometnim površinama iz članka 2. ove Odluke.

Vlasnik, odnosno korisnik vozila ili dijelova vozila iz stavka 1. ovoga članka dužan je odmah iste ukloniti ili ih smjestiti u garažu, radionicu za popravak vozila ili ga predati pravnoj ili fizičkoj osobi registriranoj za skladištenje i obradu otpada.

Ako vlasnik vozila iz stavka 1. ovoga članka koja se nalaze na javnoj površini ne ukloni vozilo ili dijelove vozila, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa, po prijavi komunalnog redara naložit će rješenjem uklanjanje istih po ovlaštenoj osobi, a na trošak vlasnika.

Pod dotrajalim, oštećenim i napuštenim vozilima iz stavka 1. ovoga članka smatra se vozilo kojem nedostaje motor, jedan ili više kotača, prednja, stražnja ili bočna stakla, dio karoserije i slično.

Visinu troškova uklanjanja, premještanja i čuvanja dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila i vozila bez registarskih oznaka utvrđuje Poglavarstvo Grada.

Komunalno redarstvo dužno je pisanim putem obavještavati Policijsku postaju Krk o uklonjenim vozilima sa javno prometnih površina iz stavka 1. ovoga članka.

VIII. NADZOR

Članak 35.

Nadzor nad provođenjem ove Odluke obavlja Policijska uprava, Upravni odjel nadležan za poslove prometa i Komunano redarstvo Grada Krka.

IX. KAZNENE ODREDBE

Članak 36.

Globom u iznosu od 1.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba, odnosno 200,00 kn fizička osoba ako:

- ne pribavi odobrenje iz članka 7. Odluke,

- postupa suprotno odredbi članka 8. stavka 1. ove Odluke,

- se ne pridržava odobrenja i uvjeta iz članka 8. stavka 3. Odluke,

- postupi suprotno odredbama članka 12. Odluke,

- postavi zaštitnu ogradu, stupić ili drugu prepreku bez odobrenja ( članak 14. st. 3. Odluke),

- postupi suprotno odredbi članka 16. Odluke,

- zaustavi vozilo radi opskrbe izvan prostora rezerviranog za vozila opskrbe (članak 24. Odluke),

- postupi suprotno odredbi članka 25. Odluke,

- postupi suprotno odredbi članka 26. Odluke,

- parkira svoje vozilo na mjestu koje nije namijenjeno za parkiranje (članak 31. Odluke),

- postupa suprotno odredbi članka 34. stavak 1. Odluke.

Globom u iznosu od 200,00 kn kaznit će se za prekršaj i odgovorna osoba u pravnoj osobi za prekršaje iz prethodnog stavka.

Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se i zaposlenik u pravnoj osobi koji učini prekršaj iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 37.

Globom u iznosu od 1.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba, odnosno 200,00 kn fizička osoba iz članka 20. i 29. ove Odluke ako:

- ne postupi sukladno odredbi članka 19. Odluke,

- postupa suprotno odredbama članka 20. stavak 1. - 6. Odluke,

- ne postupi sukladno odredbi članka 31. Odluke.

Globom u iznosu od od 200,00 kn kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi za prekršaj iz prethodnog stavka.

Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se i zaposlenik u pravnoj osobi koji učini prekršaj iz stavka 1 ovoga članka.

Članak 38.

Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se na licu mjesta fizička osoba, odnosno 500,00 kn pravna osoba koja učini prekršaje opisane u člancima 36. i 37. ove Odluke.

Članak 39.

Na osnovi prijave policije, službene osobe inspekcijskog tijela ili ovlaštene osobe upravnog tijela Grada Krka utemeljene na neposrednom zapažanju, a kojom je dovoljno utvrđeno da je okrivljenik učinio prekršaj iz članka 36. i 37. ove Odluke, Komunalno redarstvo će nadležnom prekršajnom sudu podnijeti zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka.

X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 40.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 340-01/04-01/2

Ur. broj: 2142/01-01-04-11

Krk, 27. svibnja 2004.

GRADSKO VIJEĆE GRADA KRKA

Predsjednik

Gradskog vijeća

Ivan Jurešić, v. r.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=94&mjesto=51500&odluka=16
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr