SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 53. Četvrtak, 23. prosinca 2010.
GRAD NOVI VINODOLSKI
Moscenicka_draga-001

66.

Na temelju članka 3. stavka 1. i 13. i članka 4. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 26/03, 82/04, 178/04, 38/09 i 79/09) i članka 21. Statuta Grada Novi Vinodolski (»Službene novine Primorsko- goranske županije« broj 28/09 i 30/09), Gradsko vijeće Grada Novi Vinodolski na 17. sjednici održanoj dana 20. prosinca 2010. godine, donosi

ODLUKU
o komunalnim djelatnostima

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuju se komunalne djelatnosti, određuje se način obavljanja komunalnih djelatnosti, te način financiranja obavljanja komunalnih djelatnosti.

II. KOMUNALNE DJELATNOSTI

Članak 2.

Komunalne djelatnosti u smislu ove Odluke su:

1. održavanje javnih površina

2. odlaganje komunalnog otpada

3. održavanje groblja

4. održavanje čistoće

5. održavanje javnih sanitarnih čvorova

6. tržnice na malo

7. prijevoz pokojnika

8. prijevoz putnika u javnom prometu

9. obavljanje dimnjačarskih poslova

10. održavanje nerazvrstanih cesta

11. održavanje javne rasvjete

12. dekoracija i iluminacija.

III. OBAVLJANJE KOMUNALNIH DJELATNOSTI

Članak 3.

Komunalne djelatnosti navedene u čl. 2. ove Odluke, povjeravaju se na obavljanje:

1. KTD »Ivanj« d.o.o. Novi Vinodolski (u daljem tekstu: Ivanj) u većinskom vlasništvu Grada,

2. pravnim ili fizičkim osobama na temelju Ugovora o povjeravanju komunalnih poslova,

3. pravnim ili fizičkim osobama na temelju Ugovora o koncesiji.

IV. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM IVANJA

Članak 4.

Ivanj - u povjeravaju se na obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka 2. ove Odluke, i to:

1. održavanje javnih površina,

2. odlaganje komunalnog otpada,

3. održavanje groblja,

4. održavanje čistoće,

5. održavanje javnih sanitarnih čvorova,

6. tržnice na malo.

Djelatnosti članka 2. stavka 1. točke 7. privremeno se povjeravaju na obavljanje Ivanju do provedbe postupka u skladu sa odredbama članka 11. Zakona.

Za djelatnosti pod točkama 2. i 3. stavka 1. ovog članka Grad povjerava pravo Ivanju da općim aktima uređuje određene odnose, rješava o pojedinim upravnim stvarima, obvezama i odgovornostima drugih fizičkih i pravnih osoba, te obavlja druge javne ovlasti.

Članak 5.

1. Održavanje javnih površina

Pod održavanjem javnih površina podrazumijeva se održavanje javnih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, trgova, parkova i dječjih igrališta uključujući i pripadajuću opremu javnih površina.

Održavanje javnih površina vrši se prema standardu usluga utvrđenih Programom održavanja koji je sastavni dio Programa održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture koji donosi Gradsko vijeće.

Program obavezno sadrži opseg, način i dinamiku održavanja javnih površina iz stavka 1. ovog članka, procjenu pojedinih troškova po jediničnim cijenama koje donosi Skupština Ivanj-a, te iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarenje programa sa naznakom izvora financiranja.

Članak 6.

Minimalni standardi održavanja javnih površina su:

- čišćenje zelenih površina od otpada u van sezonskom periodu jedan puta, a u sezonskom periodu četiri puta mjesečno,

- orezivanje i formiranje grmlja, živica i trajnica dva puta godišnje,

- prihrana grmlja, živica i trajnica jedan puta godišnje,

- sanitarni i oblikovni rez, te okopavanje i prihrana stablašica prema potrebi,

- zaštita drveća i grmlja od biljnih bolesti i štetnika prema potrebi,

- zamjena porušenih i bolesnih stabala novim prema potrebi,

- uklanjanje suhih i slomljenih grana na stablima,

- uklanjanje nepoželjnog raslinja jedan puta godišnje,

- sadnja sezonskog cvijeća jedan puta godišnje,

- zaštita, prihrana i okopavanje sezonskog cvijeća jedan puta po smjeni biljnog materijala,

- ličenje i popravak klupa, dječjih sprava i košarica za otpatke prema potrebi,

- sadnja ukrasnog bilja i drveća prema potrebama i Programu održavanja objekata komunalne infrastrukture,

- košnja ukrasnih travnjaka tri puta godišnje,

- čišćenje i održavanje funkcionalne sposobnosti javnih zdenaca, vodoskoka i fontana prema potrebi.

Članak 7.

2. Odlaganje komunalnog otpada

Komunalni otpad jest otpad iz kućanstva, te otpad iz proizvodne i/ili uslužne djelatnosti koji je po svojstvima i sastavu sličan otpadu iz kućanstva.

Ivanj gospodari komunalnim otpadom na način da osigura provedbu mjera za odvojeno skupljanje otpada postavom odgovarajućih spremnika za odvojeno skupljanje otpada (eko-otoka), razvrstava i privremeno smješta pojedine vrste otpada do njegove oporabe i/ili zbrinjavanja.

Otpad prethodnog stavka ovog članka odlaže se selektivno u okviru odlagališta komunalnog otpada »Duplja« kojom upravlja Ivanj.

Skupština Ivanja utvrđuje visinu troškova korištenja odlagališta uz primjenu kriterija iz članka 12. ove Odluke.

Članak 8.

3.Održavanje groblja

Pod održavanjem groblja podrazumijeva se održavanje prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i sahrane pokojnika, te ukop pokojnika.

Ivanj je u obvezi poslove iz stavka 1. ovog članka obavljati sukladno Odluci o načinu i uvjetima održavanja groblja (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 14/98, 29/04).

Članak 9.

4. Održavanje čistoće

Pod održavanjem čistoće podrazumijeva se:

- čišćenje javnih površina,

- odvojeno skupljanje i odvoz komunalnog otpada na odlagalište komunalnog otpada.

Čišćenje javnih površina vrši se prema standardu komunalnih usluga utvrđenih Programom čišćenja koji je sastavni dio Programa održavanja komunalne infrastrukture kojeg donosi Gradsko vijeće.

Program obavezno sadrži opseg, način, i dinamiku čišćenja javno-prometnih površina (nerazvrstanih cesta, dijelova javnih cesta, javnih zelenih površina, trgova, parkova, pješačkih staza i ostalih javnih površina), dječjih igrališta, javnih sanitarnih čvorova, zdenaca i fontana, procjenu pojedinih troškova po jediničnim cijenama usluge koju donosi Skupština Ivanj-a, te iskaz financijskih sredstava potrebnih za realizaciju Programa sa naznakom izvora financiranja.

Članak 10.

Minimalni standard održavanja čistoće građevinskog zemljišta iz stavka l. točke 1, prethodnog članka ovisno o zoni građevinskog zemljišta:

1. čišćenje javnih površina:

- u sezonskom periodu - jedan puta do sedam puta tjedno,

- u predsezoni i posezoni - jedan puta do šest puta tjedno,

- u van sezonskom periodu - jedan puta do tri puta tjedno;

2. pranje trgova:

- u sezonskom periodu - dva puta mjesečno,

- u predsezoni i posezoni - jedan puta mjesečno,

- u van sezonskom periodu - jedan puta u tri mjeseca;

3. čišćenje trgova od guma za žvakanje:

- u sezonskom periodu - jednom,

- u predsezoni i posezoni - jednom,

- u van sezonskom periodu - 0.

4. pražnjenje košarica postavljenih na javno prometnim površinama:

- u sezonskom periodu - dva puta dnevno,

- u predsezoni i posezoni - jedan puta dnevno,

- u van sezonskom periodu - jedan puta dnevno.

Vremenski period tijekom godine dijeli se na:

- predsezonu koja obuhvaća period od 01.06. do 01.07.,

- sezonu koja obuhvaća period od 01.07. do 01.09.,

- posezona obuhvaća period od 01.09. do 30.09.,

- van sezona obuhvaća period od 01.10. do 31.05.

Članak 11.

Skupljanje i odvoz komunalnog otpada vrši se minimalno:

- u sezonskom periodu: jedan puta do tri puta tjedno,

- u van sezonskom periodu: jedan puta u dva tjedna do dva puta tjedno.

Pod komunalnim otpadom iz prethodnog stavka podrazumijeva se otpad iz kućanstva, otpad koji nastaje čišćenjem javnih površina i otpad sličan otpadu iz kućanstva koji nastaje u gospodarstvu, ustanovama i uslužnim djelatnostima.

Skupština Ivanja d.o.o. donosi na temelju predočenih kalkulacija cijena od strane Uprave društva Plan odvoza komunalnog otpada, jedinične cijene usluge odvoza kućnog otpada i glomaznog otpada iz kućanstva, selektirano za pojedinu vrstu otpada.

Odvoz komunalnog otpada vrši organizirano Ivanj i to:

- u sezonskom periodu - za 0 zonu do 7,00 sati ujutro,

- ostali dio Grada do kraja
jutarnje smjene,

- u predsezoni i posezoni - za 0 zonu do 9,00 sati ujutro,

- ostali dio Grada do kraja
jutarnje smjene,

- u van sezonskom periodu - za 0 zonu do 10,00 sati ujutro,

- ostali dio Grada do kraja
jutarnje smjene.

U slučaju više sile odvoz komunalnog otpada vršiti će se u skladu sa mogućnostima Ivanja.

Odvoz glomaznog komunalnog otpada, tj. dijelova starog pokućstva, dijelova sanitarnih uređaja, limeni otpaci kućanskih aparata, kartonske ambalaže, otpadnih vozila, autoguma i dr., vrši, pored ovlaštenih koncesionara, Ivanj, organizirano po dijelovima Grada, najmanje dva (2) puta godišnje.

Trošak organiziranog odvoza otpada iz prethodnog stavka ovog članka ukalkuliran je u jediničnu cijenu odvoza i deponiranja komunalnog otpada.

Ivanj može vršiti odvoz i deponiranje glomaznog komunalnog otpada iz stavka 6. ovog članka, pojedinačno po narudžbi fizičkih, odnosno pravnih osoba, ili po nalogu komunalnog redara Grada, a po cjeniku utvrđenom od strane Skupštine Ivanja.

Članka 12.

Troškovi skupljanja komunalnog otpada na području Grada i njegovog odlaganja na odlagalištu komunalnog otpada Duplja Ivanj obračunava prema kriteriju količine otpada i to uz primjenu jedinice mase ili volumena otpada o čemu odlučuje Gradonačelnik na prijedlog Skupštine Ivanj-a.

Trošak iz prethodnog stavka obuhvaća:

- troškove odvojenog skupljanja komunalnog otpada,

- troškove prijevoza komunalnog otpada,

- troškove odlaganja komunalnog otpada na odlagalištu otpada Duplja koji obuhvaćaju troškove projektiranja i gradnje građevine, troškove rada, procjenu troškova zatvaranja odlagališta, njenog naknadnog održavanja, te gradnje nove građevine koja će se koristiti nakon prestanka rada postojeće,

- procijenjene troškove uklanjanja otpada koja je nepoznata osoba odbacila u okoliš,

- eventualno, ostali troškovi drugih mjera gospodarenja otpadom koji nisu pokriveni prihodom ostvarenim prometom otpada.

Članak 13.

5.Održavanje javnih sanitarnih čvorova

Javni sanitarni čvorovi na području Grada Novi Vinodolski otvoreni su tijekom godine od 01.06. do 30.09. u vremenu od 08,00 do 20,00 sati.

Trošak održavanja javnih sanitarnih čvorova, kao i cijenu usluge korištenja istog, na prijedlog Skupštine Ivanja utvrđuje Gradonačelnik.

Članak 14.

6. Tržnice na malo

Pod »tržnicama na malo« podrazumijeva se upravljanje i održavanje prostora i zgrade izgrađene na zemljištu u vlasništvu Grada u kojima se u skladu sa tržnim redom pružaju usluge obavljanja prometa živežnim namirnicama i drugim proizvodima.

Ivanj kojem se povjerava obavljanje poslova iz stavka l. ovog članka dužan je donijeti Pravilnik o tržnom redu prihvaćen od strane Gradonačelnika u roku od tri mjeseca od stupanja na snagu ove Odluke.

Pravilnikom iz stavka 2. ovog članka mora biti utvrđeno i radno vrijeme tržnice.

V. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM UGOVORA O KONCESIJI

Članak 15.

7. Prijevoz pokojnika

Pod prijevozom pokojnika razumijeva se preuzimanje i prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mrtvačnice, odnosno groblja.

Obavljanje poslova prijevoza pokojnika obavlja se u skladu sa Odlukom o dodjeli koncesije za obavljanje prijevoza pokojnika koje će donijeti Gradsko vijeće Grada.

Do donošenja Odluke o obavljanju poslova prijevoza pokojnika putem koncesije, prijevoz pokojnika obavlja Ivanj.

Članak 16.

8. Prijevoz putnika u javnom prometu

Pod »prijevozom putnika u javnom prometu« podrazumijeva se organizirani prijevoz putnika na linijama unutar područja Grada Novi Vinodolski.

Prijevoz putnika u javnom prometu obavlja se na temelju Odluke o gradskom linijskom prijevozu putnika (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 18/99).

Članak 17.

9. Dimnjačarski poslovi

Pod obavljanjem dimnjačarskih poslova razumijeva se obaveza čišćenja i kontrole dimovnih objekata i uređaja za loženje na području Grada, a u skladu sa Odlukom o dimnjačarskoj službi (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 10/96).

Članak 18.

Koncesija za obavljanje djelatnosti iz članaka od 15. do 17. daje na vrijeme najdulje od 30 godina pravnoj ili fizičkoj osobi registriranoj za djelatnost koja je predmet koncesije.

Gradonačelnik, ovisno o ciljevima koji se žele postići, donosi Odluku o namjeri davanja koncesije koja mora sadržavati rok na koji se daje koncesija, odredbe o potrebitim radnjama koje uključuju izradu studije opravdanosti za dodjelu koncesije, imenovanje stručnog povjerenstva za koncesiju, pripremu natječajne dokumentacije, kriterij odabira najpovoljnije ponude, dodatne kriterije i mjerila kao kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja, te ostale potrebite mjere koje prethode postupku davanja koncesije.

Stručno povjerenstvo za koncesije koje ima predsjednika i najviše šest članova, ovisno o predmetu koncesije provodi postupak davanja koncesije u skladu sa posebnim propisima koji reguliraju pitanje davanja koncesija.

Članak 19.

Na temelju odredbi prethodnog članka ove Odluke Gradonačelnik donosi Obavijest o namjeri davanja koncesije koje se objavljuje u »Narodnim novinama«.

Danom objave obavijesti Gradonačelnika započinje postupak davanja koncesije

Obavijest o namjeri davanju koncesije mora sadržavati:

- djelatnost za koju se daje koncesija,

- mjesto obavljanja djelatnosti koncesije,

- rok trajanja koncesije,

- osobne, stručne, tehničke i financijske uvjete koje moraju zadovoljiti ponuditelji, te isprave kojima se dokazuje njihovo ispunjenje,

- način određivanja cijene za obavljanje djelatnosti,

- najniži iznos naknade za koncesiju, te način i rok plaćanja,

- kriterije propisane Zakonom o koncesijama, kao i dodatne uvjete i mjerila iz članka 18. ove Odluke koja će se primjenjivati za odabir najpovoljnijeg ponuditelja,

- jamstvo korisnika koncesije za ispunjenje ugovora,

- način, mjesto i rok za podnošenje ponude,

- podatak o vrsti postupka na temelju kojeg se provodi davanje koncesije,

- druge podatke u skladu sa posebnim Zakonom.

Članak 20.

Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi Gradsko vijeće na prijedlog Stručnog povjerenstva za koncesiju, a nakon ocjene pristiglih ponuda za davanje koncesije u skladu sa dokumentacijom za nadmetanje i kriterijima za odabir najpovoljnije ponude utvrđenim člankom 19. ove Odluke.

Kriteriji na kojima se temelji odabir najpovoljnije ponude mogu biti:

1. ekonomski najpovoljnije ponude koja se bazira na:

- kvaliteti usluge (ugled ponuditelja, jamstva),

- sposobnosti ponuditelja za dugoročnu održivost razvoja za vrijeme trajanja koncesije i za kvalitetno ostvarivanje koncesije i drugih kriterija propisanih Zakonom o koncesiji, ili

2. najviše ponuđena naknada za koncesije.

Članak 21.

Odluka o odabiru najpovoljnije ponude mora sadržavati:

1. određenje djelatnosti za koju se daje koncesija,

2. način, uvjete i rok trajanja koncesije,

3. ovlaštenja davatelja koncesije,

4. prava i obaveze koncesionara uključujući i pravo gradnje i korištenje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te obavezu održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture,

5. visinu naknade za koncesiju,

6. druga pitanja od značaja za obavljanje komunalne djelatnosti.

Članak 22.

Gradonačelnik nakon donošenja Odluke iz članka 21. ove Odluke, sklapa Ugovor o koncesiji s odabranim ponuditeljem koji pored obveznog sadržaja prema odredbama Zakona o koncesijama, obavezno sadrži:

- djelatnost za koju se koncesija daje,

- rok na koji se koncesija daje,

- visinu i način plaćanja naknade za koncesiju,

- cijenu i način naplate iste za pruženu uslugu,

- prava i obaveze davatelja koncesije,

- prava i obaveze koncesionara,

- jamstva i/ili odgovarajuće instrumente osiguranja koncesionara,

- način prestanka koncesije,

- ugovorne kazne.

Gradonačelnik ne smije potpisati ugovor o koncesiji prije isteka roka mirovanja, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana dostave Odluke o odabiru najpovoljnije ponude svakom ponuditelju.

Gradonačelnik mora odabranom najpovoljnijem ponuditelju ponuditi potpisivanje Ugovora o koncesiji u roku od 10 (deset) dana računajući od dana kada je Odluka o odabiru najpovoljnije ponuditelja postala konačna.

Pravna zaštita u postupku davanja koncesije provodi se u skladu s propisima kojima se uređuje javna nabava.

Za sporove između davatelja i korisnika koncesije koji nastaju na temelju ugovora o koncesiji primjenjuju se odredbe Zakona o koncesiji (NN RH br. 125/08).

Članak 23.

Naknada za koncesije uplaćuje se u korist Proračuna Grada Novi Vinodolski, a koristi se građenje objekata i uređaja komunalne infrastrukture.

VI. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM
UGOVORA O POVJERAVANJU KOMUNALNIH
POSLOVA

Članak 24.

10.Održavanje nerazvrstanih cesta

Pod održavanjem nerazvrstanih cesta podrazumijeva se održavanje površina koje se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koje su pristupačne većem broju korisnika, a koje nisu razvrstane ceste u smislu posebnih propisa, te gospodarenje zemljištem uz nerazvrstane ceste.

Održavanje nerazvrstanih cesta vrši se u skladu sa odredbama Odluke o nerazvrstanim cestama (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 21/98).

Članak 25.

11. Javna rasvjeta

Pod pojmom »javna rasvjeta« razumijeva se upravljanje, održavanje objekata i uređaja javne rasvjete, uključivo podmirenje troškova električne energije za rasvjetljavanje javnih površina, javnih cesta koje prolaze kroz naselje i nerazvrstanih cesta.

Pod održavanjem javne rasvjete podrazumijeva se tekuće održavanje postojeće javne rasvjete, te pojačano održavanje, odnosno rekonstrukcija i proširenje postojeće javne rasvjete na dionicama na kojima se izvode radovi uzdužnih raskopa radi polaganja druge infrastrukture, prespajanje postojećih elemenata sa ciljem uštede na troškovima održavanja, a sve u skladu s godišnjim Programom održavanja komunalne infrastrukture koji donosi Gradsko vijeće.

Minimalni standard održavanja propisuje obavezno održavanje rasvjetnih tijela u centrima naselja, na križanju dviju ili više ulica u naselju ili koje povezuju naselja, u blizini važnih objekata za Grad kao što su ustanove predškolskog i školskog karaktera, zdravstva, protupožarne zaštite, međugradskog prometa, lokalne, županijske i državne uprave.

Članak 26.

12. Dekoracija i iluminacija

Pod dekoracijom i iluminacijom podrazumijeva se prigodno ukrašavanje i osvjetljenje Grada za državne, božićno-novogodišnje blagdane i druge manifestacije u organizaciji ili pod pokroviteljstvom Grada.

Članak 27.

Djelatnosti iz članka 24., 25., 26. ove Odluke obavljaju se putem Ugovora o povjeravanju komunalnih poslova.

Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuđača za ugovorno obavljanje komunalne djelatnosti donosi Gradsko vijeće, na prijedlog Gradonačelnika, a nakon provedenog javnog natječaja od strane Gradonačelnika.

Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja sastoji se od najmanje tri člana koje imenuje Gradonačelnik.

Ponuda sudionika u natječaju mora sadržavati:

1. puno ime i prezime natjecatelja, odnosno naziv tvrtke, sjedište, te ime i prezime ovlaštene osobe,

2. u svrhu dokazivanja sposobnosti ponuditelji su dužni dostaviti (u izvorniku ili ovjerenoj preslici):

- ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), registar ili odgovarajuća potvrda kojom ponuditelj dokazuje da ima registriranu djelatnost koja je predmet nabave i da protiv njega nije pokrenut stečajni postupak, da se ne nalazi u postupku likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti ili da ju je već obustavio, ne stariji od 6 mjeseci,

- izjava o nekažnjavanju po pravomoćnoj osuđujućoj presudi za sebe kao odgovornu osobu u pravnoj osobi i za pravnu osobu koju zastupa ovjerenu kod Javnog bilježnika, a u svezi sa udruživanjem za počinjenje kaznenih djela, primanje i davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba položaja i ovlasti, zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti, protuzakonito posredovanje, primanje i davanje mita, prijevara, računalna prijevara, prijevara u gospodarskom poslovanju ili prikrivanje protuzakonito dobivenog novca, odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima zemlje sjedišta gospodarskog subjekta, ne stariji od 6 mjeseci,

- dokaznicu o ispunjenim obavezama plaćanja svih dospjelih poreznih obaveza i obaveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,

- dokumente o uspješnosti poslovanja i financijskoj sposobnosti (BON-1 i BON-2) iz kojih je vidljivo najmanje, poslovanje bez blokade računa u trajanju od 6 mjeseci, ne stariji od 30 dana,

- dokaz o podmirenim svim financijskim obavezama prema Gradu i gradskim komunalnim društvima,

- izjavu o tehničkoj opremljenosti, opremi, uređajima, kapacitetima, sredstvima i osoblju za obavljanje djelatnosti koja je predmet natječaja,

- ostale financijske, tehničke i stručne sposobnosti za izvršenje predmeta nabave,

3. ispunjeni i ovjereni originalni ponudbeni cjenik usluga sa rokovima, načinom i uvjetima plaćanja,

4. izjavu o nepromjenjivosti cijena iz ponudbenog troškovnika,

5. dokaz o uplati troškova natječajne dokumentacije,

6. pisanu izjavu da će prilikom sklapanja Ugovora dati bijanco mjenice, ili zadužnice na ime jamstva za ispunjenje Ugovora.

Odabir najpovoljnijeg ponuditelja među sposobnim ponuditeljima vrši se na temelju najniže ponuđene cijene komunalne usluge.

Članak 28.

Odluka iz članka 27. st. 2. ove Odluke obvezno sadrži:

- djelatnost koja je predmet Odluke,

- rok ugovornog obavljanja djelatnosti koji ne može biti dulji od 4 (četiri) godine,

- vrstu i opseg i dinamiku poslova,

- način određivanja cijene za obavljanje poslova, te način i rok plaćanja,

- jamstva i/ili odgovarajuće instrumente osiguranja ponuditelja,

- način prestanka ugovorne obveze,

- ugovorne kazne.

Grad zadržava pravo ne odabira niti jednog ponuditelja.

Protiv Odluke iz članka 28. st. 2. ove Odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor.

Članak 29.

Na temelju odredbe članka 28. ove Odluke Gradonačelnik sklapa Ugovor o povjeravanju obavljanja komunalne djelatnosti.

VII. KAZNENE ODREDBE

Članak 30.

Novčanom kaznom u iznosu od 50.000,00 do 200.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna ili fizička osoba - isporučitelj komunalne usluge, koja obavlja komunalne djelatnosti iz članka 2. ove Odluke ako:

- objekte i uređaje komunalne infrastrukture ne održava u stanju funkcionalne sposobnosti, a zbog čega dolazi do prekida u obavljanju komunalne djelatnosti, odnosno neredovite isporuke komunalne usluge,

- bez opravdanog razloga prestane isporučivati komunalnu uslugu ili obustavi isporuku komunalne usluge korisniku koji je plaća,

- ne ispunjava uvjete za obavljanje komunalne djelatnosti po odredbama članaka 4. i 4a. Zakona o komunalnom gospodarstvu - pročišćeni tekst (NN RH br. 26/03, 82/04) i ove Odluke, ili nije registriran za obavljanje te djelatnosti,

- korisniku komunalne usluge naplati cijenu komunalne usluge višu od postojeće cijene,

- ne pribavi prethodnu suglasnost Gradonačelnika pri promjeni cijene usluge.

Za prekršaj iz stavka 1. ovog članka kazniti će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi novčanom kaznom u iznosu od 5.000,00 do 50.000,00 kuna.

Za prekršaj iz stavka 1. točke 4. ovog članka izreći će se zaštitna mjera oduzimanja imovinske koristi ostvarene izvršenjem prekršaja i povrat više naplaćenog oštećenim korisnicima.

Zahtjev za pokretanjem prekršajnog postupka za prekršaje iz stavka 1. ovog članka pokreće državni inspektorat putem gospodarske inspekcije.

VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 31.

Ugovori o koncesiji za obavljanje djelatnosti, kao i Ugovori o povjeravanju komunalnih poslova koje je Gradonačelnik ugovorio do donošenja ove Odluke, prestaju važiti istekom ugovorne obveze.

Članak 32.

Pravne ili fizičke osobe-isporučitelji komunalnih usluga, koji obavljaju komunalne djelatnosti iz članka 2. ove Odluke, dužne su pri svakoj promjeni cijene, odnosno tarife svojih usluga izvršiti prijavu cjenika, odnosno zatražiti suglasnost Gradonačelnika, najkasnije 30 dana prije njene primjene.

Gradonačelnik je dužan dati svoju suglasnost u roku od 15 dana od dana podnošenja prijave cjenika, u suprotnom smatra se da je suglasnost dana.

Ukoliko Gradonačelnik da negativno mišljenje na predloženi cjenik komunalnih usluga, on se ne može primjenjivati.

Prijava cjenika iz stavka 1. ovog članka obavezno sadrži:

- vrstu komunalne usluge, te način obračuna i plaćanja usluge,

- strukturu postojeće cijene komunalne usluge,

- predloženu novu cijenu usluge i njenu strukturu,

- postotak promjene u odnosu na postojeću cijenu,

- razlog promjene cijene sa detaljnim obrazloženjem i kalkulacijom.

Grad je dužan u roku od 15 dana od dana primjene nove cijene komunalne usluge o tome izvijestiti Ministarstvo u čijem su djelokrugu cijene i Ured za gospodarstvo Primorsko-goranske županije.

Članak 33.

Nadzor nad provođenjem poslova iz ove Odluke provodi Gradonačelnik.

Članak 34.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o komunalnoj djelatnosti (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 35/04 i 49/09).

Članak 35.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa: 363-02/10-01/38

Ur. broj: 2107/02-01-10-2

Novi Vinodolski, 20. prosinca 2010.

GRADSKO VIJEĆE GRADA NOVI VINODOLSKI

Predsjednik
Neven Pavelić, v. r.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=706&mjesto=51250&odluka=66
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr