SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 25. Srijeda, 30. lipnja 2010.
KOMUNALNO DRUŠTVO KD VODOVOD I ČISTOĆA CRES MALI LOŠINJ D.O.O

2.

Na temelju članka 20. stavak 2. i st. 3 Zakona o komunalnom gospodarstvu - Pročišćeni tekst (»Narodne novine« broj 26/03, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09 i 79/09) te članka 38. toč. 14. Društvenog ugovora, Skupština društva Vodovoda i čistoće Cres Mali Lošinj d.o.o., na sjednici održanoj dana 18. lipnja 2010. godine donosi

O D L U K U
o izmjeni i dopuni Odluke o načinu plaćanja i visini cijena komunalnih usluga od 19. travnja 2010.

Članak 1.

Mijenja se članak 7. Odluke te izmjenjeni glasi:

Obračun komunalne usluge gospodarenja otpadom u kućanstvu vrši se na slijedeći način prema vrsti kućanstva:

1. kućanstva koja imaju članove sa stalnim prebivalištem:

- plaćaju fiksnu naknadu za pokriće troškova za održavanje sustava, svaki mjesec kroz godinu 10,00 kn/objektu,

- prema broju članova kućanstva, svaki mjesec kroz godinu 9,20 kn/po članu mjesečno.

2. kućanstva koja imaju članove sa stalnim prebivalištem i koja se bave »pružanjem usluga u domaćinstvu - iznajmljivanje«:

- plaćaju obveze iz točke 1. ovog članka,

- prema broju registriranih kreveta za 4 mjeseca u godini i to 6., 7., 8. i 9. mjesec 21,60 kn/krevetu mjesečno.

3. kućanstva koja se koriste povremeno kao kuće ili stanovi za odmor:

- plaćaju fiksnu naknadu za pokriće troškova za održavanje sustava, svaki mjesec kroz godinu 10 kn/objektu,

- plaćaju uslugu 6 (šest) mjeseci 4., 5., 6., 7., 8., 9. temeljem dodijeljenog volumena posude proporcionalno površini objekta kako slijedi:

3.1. objekt do 50 m2 dodjeljeni V-1 posuda od 60 lit = 53,10 kn/mjesečno,

3.2. objekt od 51 m2 do 80 m2 dodjeljeni V-1 posuda od 80 lit = 67,30 kn/mjesečno,

3.3. objekt od 81 m2 do 120 m2 dodjeljeni V-1 posuda od 120 lit = 101,00 kn/mjesečno,

3.4. objekt od 121 m2 do 160 m2 dodjeljeni V-1 posuda od 240 lit = 133,00 kn/mjesečno,

3.5. objekt od 161 m2 do 220 m2 dodjeljeni V-1 posuda od 360 lit = 185,00 kn/mjesečno,

3.6. objekt od 221 m2 na više dodjeljeni V-1 posuda od 660 lit = 336,00 kn/mjesečno,

4. kućanstva koja se koriste povremeno kao kuće ili stanovi za odmor, a bave se »pružanjem usluga u domaćinstvu - iznajmljivanje«:

- plaćaju fiksnu naknadu za pokriće troškova za održavanje sustava, svaki mjesec kroz godinu 10,00 kn/objektu,

- prema broju registriranih kreveta za 4 mjeseca u godini i to 6., 7., 8. i 9. mjesec 21,60 kn/krevetu mjesečno.

Na cijene iz točke 1., 2., 3. i 4. ovog članka obračunava se porez na dodanu vrijednost.

Broj kreveta za domaćinstva koja se bave iznajmljivanjem utvrđuje se temeljem Rješenja o kategorizaciji objekta.

Kućanstva koja imaju članove sa prebivalištem na području gradova Cresa i Malog Lošinja obvezni su za svaku novu prijavu ili odjavu prebivališta, isporučitelju komunalne usluge dostaviti pismenu obavijest i uvjerenje o prebivalištu ili potvrdu o odjavi istog koje izdaje nadležna policijska postaja.

Navedenim dokumentima dokazuje se postojeći broj članova kućanstva.

Članak 2.

Mijenja se članak 8. Odluke te izmijenjeni glasi:

Komunalna usluga gospodarenja otpadom za poslovne objekte obračunava se i plaća na sljedeći način:

- prema ukupnom pripadajućem volumenu posude izraženu u litrama (l) i jediničnoj cijeni,

- plaćaju fiksnu naknadu za pokriće troškova održavanja sustava, svaki mjesec kroz godinu 25,00 kn/objektu odnosno potrošnom mjestu.

Na cijenu iz prethodne alineje ovog članka obračunava se porez na dodanu vrijednost.

Ukupni pripadajući volumen posude utvrđen je temeljem opterećenja korisne površine poslovnog prostora u koje se stvara otpad, a dobiva se umnoškom faktora 5 sa pripadajućom površinom.

U slučaju privremene obustave obavljanja djelatnosti korisnik je dužan isporučitelju komunalne usluge dostaviti Rješenje o privremenoj obustavi obavljanja obrta, odnosno pismenu obavijest o privremenoj obustavi obavljanja djelatnosti trgovačkog društva najkasnije do 20-og u mjesecu za tekući mjesec. Ukoliko se korisnik usluge poslovnog objekta zatekne u radu, a nije prijavio početak odnosno nastavak rada u tekućoj godini, naplatiti će mu se usluga odvoza i deponiranja otpada od 1. travnja tekuće godine.

Članak 3.

Ostali članci Odluke ostaju nepromijenjeni.

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu nakon pribavljanja prethodnih suglasnosti gradonačelnika grada Malog Lošinja i Cresa, a primjenjuje se od 1. srpnja 2010.

Broj: 26/10-13/2-I

Cres, 18. lipnja 2010.

Predsjednik
Skupštine Društva
Gari Cappelli, ing. v.r.

1. Prethodna suglasnost Gradonačelnika Grada Cresa:

klasa: 021-01/10-1/1 ur.broj: 2213/02-02-10-327

2. Prethodna suglasnost Gradonačelnika Grada Malog Lošinja:

klasa: 363-01/10-01/36 ur.broj: 2213/01-01-10

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=678&mjesto=60017&odluka=2
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr