SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 22. Srijeda, 9. lipnja 2010.
OPĆINA LOVRAN

26.

Na temelju članka 35., stavka 2., Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08 i 38/09) i članka 31. Statuta Općine Lovran (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 30/09) Općinsko vijeće Općine Lovran, na 13. sjednici, održanoj 27. svibnja 2010. godine, donosi

ODLUKU
o raspolaganju imovinom u vlasništvu Općine Lovran

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuju se uvjeti, način i postupanje tijela Općine Lovran (dalje u tekstu: Općina), nadležnih za raspolaganje imovinom u vlasništvu Općine, ili kojom Općina upravlja po posebnim propisima.

Postupak davanja u zakup poslovnih prostora, davanja u najam stanova, davanje na privremeno korištenje javnih površina, sve u vlasništvu Općine, uređeni su posebnim Odlukama.

Ova Odluka ne primjenjuje se na raspolaganje nekretninama kroz postupke dodjele koncesija, uspostavu odnosa javno-privatnog partnerstva ili pripremu zemljišta, a koji će se uređivati u skladu s posebnim zakonima.

Članak 2.

Sve pokretne i nepokretne stvari, financijska sredstva, kao i prava i obveze koja im pripadaju, čine imovinu Općine.

Članak 3.

Općina može svojom imovinom samostalno raspolagati, otuđivati je i stjecati.

Raspolaganje nekretninama smatra se prodaja, zamjena, zasnivanje stvarnih služnosti ili tereta na nekretninama, uspostava prava građenja, razvrgnuća suvlasničke zajednice zamjenom nekretnina i isplatom, darovanje nekretnina, te zakup ili najam nekretnine.

Članak 4.

Imovinom u vlasništvu Općine upravlja općinski načelnik Općine Lovran (u daljnjem tekstu: načelnik) pažnjom dobrog gospodara, na načelima zakonitosti, svrsishodnosti i ekonomičnost, u interesu stvaranja uvjeta za gospodarski razvoj Općine, za osiguranje društvenih i drugih interesa, te za probitak i socijalnu sigurnost građana Općine.

Odluke o stjecanju i otuđenju imovine Općine donosi načelnik, a kada se radi o imovini čija pojedinačna vrijednost prelazi 0,5% iznosa prihoda proračuna, bez primitaka ostvarenih u godini koja prethodi godini u kojoj se odlučuje o stjecanju i otuđenju imovine, odluku donosi Općinsko vijeće.

U slučaju da je odluku o raspisivanju natječaja za prodaju imovine donio načelnik, a po natječaju vrijednost najpovoljnije ponude prelazi iznos iz stavka 2. ovog članka, odluku o prodaji donosi Općinsko vijeće.

Članak 5.

Nekretnine u vlasništvu Općine nadležna tijela iz prethodnog članka mogu otuđiti ili njima raspolagati na drugi način samo na osnovi javnog natječaja i uz naknadu utvrđenu u natječajnom postupku koja ne može biti niža od tržne cijene utvrđene od strane ovlaštenog sudskog vještaka određene struke (dalje u tekstu: vještaka) prije objave natječaja, osim u slučajevima kada je zakonom drukčije utvrđeno.

Ne smatra se raspolaganjem imovinom u smislu ove Odluke:

- rješavanje odnosa proizašlih iz Zakona o prodaji stanova na kojima postoji društveno vlasništvo (»Narodne novine« broj 27/91, 33/92, 43/92 - proč. tekst, 69/92, 25/93, 26/93, 48/93, 2/94, 44/94, 47/94, 58/95, 103/95, 11/96, 68/98, 163/98, 22/99, 96/99, 120/00, 94/01 i 78/02),

- potpisivanje planova posebnih dijelova zgrade te elaborata za uris objekata i prometnica,

- zaključivanje međuvlasničkih ugovora,

- davanje suglasnosti vlasnicima objekata da na zemljištu Općine, bez obveze plaćanja naknade, a koje se nalazi uz njihovu građevnu česticu ili u njenoj blizini i nije uključeno u programe komunalnog održavanja Općine, mogu, čistiti od korova i kositi, uz uvjet da na istom ne stječu nikakva posjedovna i druga stvarna prava, sve dotle dok to zemljište nije potrebno Općini za bilo koju drugu namjenu,

- poslovi redovnog održavanja nekretnina u vlasništvu Općine, te donošenje odluka o održavanju zajedničkih dijelova građevina u kojima Općina ima u vlasništvu ili suvlasništvu posebni dio građevine, osim u slučaju dogradnje ili nadogradnje same građevine,

- davanje suglasnosti za izvođenje radova na zajedničkim dijelovima ili posebnim dijelovima građevine u kojoj je Općina suvlasnik ili vlasnik posebnog dijela, ukoliko se tim radovima ne mijenjaju gabariti građevine, ne narušava stabilnost i izgled građevine te drugi bitni zahtjevi građevine, umanjuje vrijednost dijela građevine u vlasništvu Općine ili smanjuje standard uvjeta života i rada u prostorima u vlasništvu Općine,

- dioba suvlasničke zajednice kada se na jednoj ili više parcela među istim suvlasnicima imovina dijeli formiranjem dvije ili više nekretnina koje odgovaraju suvlasničkom omjeru suvlasnika u površini i položaju ili vrijednosti sukladno procjeni vještaka ili kada Općina dobiva više od svog suvlasničkog dijela, a bez obveze je plaćanja razlike u vrijednosti dijela koji se dobiva,

- davanje pismenog očitovanja kod utvrđivanja zemljišta za nužnu upotrebu građevine.

Članak 6.

Općina može svoju imovinu unositi kao udio u pojedinačne pravne poslove radi izgradnje objekata od značaja za Općinu te ako se na taj način osigurava povećanje vrijednosti imovine Općine.

Članak 7.

Nadležno tijelo iz članka 4. Odluke osigurava imovinu Općine kod najpovoljnijeg davatelja usluge osiguranja i sukladno tome organizira naplatu štete nastale na imovini, proizašle iz uporabe stvari ili ostvarenja prava koja iz nje proizlaze.

II. PRODAJA NEKRETNINA

Članak 8.

Odluku o raspisivanju natječaja za prodaju nekretnina u vlasništvu Općine nadležno tijelo iz članka 4. Odluke donosi:

- radi privođenja određenog zemljišta i/ili postojećih objekata namjeni utvrđenoj prostorno planskom dokumentacijom, ukoliko iste Općina nije u mogućnosti samostalno privesti namjeni,

- radi pribavljanja sredstava za izgradnju objekata komunalne infrastrukture, poslovnih i stambenih objekata, objekata javne i društvene namjene, za ulaganje u vrijednosne papire te druga kapitalna ulaganja,

- radi razvrgnuća suvlasničke zajednice isplatom,

- kada se radi o nekretninama čije je održavanje nesvrsishodno i neracionalno,

- za formiranje građevne čestice (»okućnice«) u obimu većem od nužne okućnice za upotrebu građevine, temeljem očitovanja načelnika, a na prijedlog nadležnog tijela Općine,

- u drugim slučajevima određenim zakonom ili posebnim odlukama Općine.

Članak 9.

Odluka o raspisivanju natječaja za prodaju nekretnina obavezno sadrži:

- oznaku i površinu nekretnine,

- početnu cijenu,

- iznos i način plaćanja jamčevine,

- rok zaključenja ugovora,

- rok i način plaćanja kupoprodajne cijene,

- pravo nadležnog tijela da ne izabere najpovoljnijeg ponuđača i

- obvezu najpovoljnijeg ponuđača da, pored kupoprodajne cijene, plati i troškove procjene zemljišta, izrade posebne geodetske podloge i parcelacije nekretnina, ako je to bilo potrebno, te objave natječaja.

Isplatu kupoprodajne cijene kupac je dužan izvršiti u pravilu odjednom, u roku utvrđenom ugovorom.

Iznimno, u slučajevima propisanim zakonom i u ostalim posebno opravdanim slučajevima, kupoprodajnu cijenu kupac može isplatiti i u obrocima.

Način i uvjete plaćanja u slučajevima iz stavka 5. ovog članka utvrđuje nadležno tijelo iz članka 4. Odluke.

Odredbe stavka 1. ovog članka, i drugih članaka koji se odnose na realizaciju odluke iz stavka 1. ovog članka, na odgovarajući način se primjenjuju i u drugim postupcima raspolaganja nekretninama.

Članak 10.

Natječaj obavezno sadrži:

- oznaku i površinu nekretnine, te eventualne terete na istoj,

- početnu cijenu,

- opremljenost i namjenu zemljišta sukladno prostorno planskoj dokumentaciji,

- dokumentaciju koja se mora priložiti uz ponudu,

- rok za podnošenje i način dostave ponude

- iznos i način plaćanja jamčevine, uz naznaku da se jamčevina ne vraća ukoliko najpovoljniji ponuđač ne zaključi ugovor u propisanom roku ili ukoliko se ugovor raskine uslijed neplaćanja kupoprodajne cijene,

- mjesto i vrijeme otvaranja ponuda,

- rok zaključenja ugovora,

- rok i način plaćanja kupoprodajne cijene,

- naznaku da će se tabularna isprava za upis vlasništva izdati nakon isplate kupoprodajne cijene u cijelosti,

- način stjecanja posjeda,

- obvezu kupca, ukoliko zakasni s plaćanjem kupoprodajne cijene, na plaćanje zakonskih zateznih kamata od dana dospijeća do dana plaćanja,

- pravo nadležnog tijela da ne izabere najpovoljnijeg ponuđača,

- obvezu najpovoljnijeg ponuđača da, pored kupoprodajne cijene, plati i troškove procjene zemljišta, izrade posebne geodetske podloge i parcelacije, ako je to bilo potrebno, te objave natječaja i

- pravo prodavatelja da kada kupac zakasni s plaćanjem više od 45 dana, može raskinuti ugovor, a uplaćenu jamčevinu zadržati.

Ukoliko je natječaj raspisan za nekretnine koje su namijenjene obavljanju gospodarskih ili društvenih djelatnosti ponuda treba imati i detaljan opis sadržaja koji bi se na njoj izgradili.

Obavijest o natječajnom postupku objavljuje se u dnevnom tisku, a cjelovit tekst natječaja se objavljuje na oglasnoj ploči Općine i na Web stranicama Općine, te se dostavlja mjesnom odboru na čijem se području nalaze nekretnine koje su predmet natječaja.

Rok za davanje ponuda počinje teći od dana objave obavijesti u dnevnom tisku.

Članak 11.

Početna vrijednost nekretnine utvrđuje se kao tržna cijena koja ne može biti niža, ali može biti viša od procjene vještaka.

Članak 12.

Rok za podnošenje ponuda ne može biti kraći od 15 dana od dana objave obavijesti o natječaju u dnevnom tisku.

Natječaj se provodi na temelju pismenih ponuda u zatvorenoj koverti, s oznakom »ne otvaraj«, dostavljenih poštom na adresu Općine ili osobno, u pisarnicu Općine.

Članak 13.

Jamčevina iznosi 10% od utvrđene početne cijene.

Potvrda o uplati jamčevine mora biti dostavljena uz ponudu.

Uplaćena jamčevina obračunava se u ukupni iznos kupoprodajne cijene. Ako ponuditelj odustane od ponude nakon što je njegova ponuda prihvaćena kao najpovoljnija, gubi pravo na povrat jamčevine.

Pravo na povrat jamčevine gubi se i u slučaju kada kupac zakasni s plaćanjem kupoprodajne cijene više od 45 dana u kom slučaju Općina ima pravo raskinuti ugovor.

Ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene kao najpovoljnije, jamčevina se vraća u roku 8 dana od izbora najpovoljnijeg ponuditelja, bez prava na kamatu.

Članak 14.

Kupac je dužan kupoprodajnu cijenu, umanjenu za iznos uplaćene jamčevine, uplatiti na žiro račun Općine u roku koji će se utvrditi ugovorom, a koji ne može biti duži od 15 dana od dana zaključenja ugovora.

U slučaju iz stavka 5., članka 9., ove Odluke, plaćanje kupoprodajne cijene, umanjene za uplaćenu jamčevinu, utvrđuje se u jednakim obrocima, uz plaćanje kamata

prema stopi koju poslovna banka Općine obračunava na oročena sredstva na vrijeme obročne otplate.

Ukoliko kupac zakasni s uplatom pojedinog obroka, preostali obroci dospijevaju na naplatu s prvim narednim danom nakon isteka dana do kojeg je kupac bio dužan platiti tu ratu.

Ukoliko kupac zakasni s plaćanjem kupoprodajne cijene sukladno stavku 1. i 3. ovog članka dužan je platiti zateznu kamatu, utvrđenu na način propisan zakonom, od dana dospijeća do dana plaćanja.

U slučaju da kupac zakasni s plaćanjem više od 45 dana od isteka roka iz st. 1. ili 3. ovog članka Općina može raskinuti kupoprodajni ugovor i zadržati uplaćenu jamčevinu.

Članak 15.

Natječajni postupak provodi Komisija koja se sastoji od tri službenika općinske uprave, imenovanih od strane načelnika.

Prije otvaranja ponuda utvrđuje se:

1. da li je natječaj propisno objavljen,

2. broj prispjelih ponuda, te

3. da li su ponude predane u roku.

Javni natječaj smatra se valjanim ako je pravovremeno podnesena barem jedna ponuda koja ispunjava sve uvjete iz natječaja i nudi barem početnu cijenu objavljenu u natječaju.

Ako su dva ili više ponuđača ponudili istu cijenu za nekretninu najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja je prva zaprimljena.

O postupku otvaranja ponuda Komisija vodi zapisnik.

Članak 16.

U slučaju da, nakon provedenog natječajnog postupka prodaje nekretnine po početnoj cijeni iz članka 11. Odluke, nije bilo zainteresiranih ponuđača, tijelo koje je pokrenulo postupak prodaje procijenit će da li će u ponovljenom natječaju ići na smanjenje početne cijene, te u kom postotku.

Članak 17.

Kod prodaje garaže zakupnik, a stana najmoprimac, koji sudjeluje u natječaju, ima pravo prvokupa po cijeni iz najpovoljnije ponude.

U slučaju da zakupnik, odnosno najmoprimac, u roku od 15 dana od primitka dostavljene ponude:

- ne da ovjerenu izjavu da prihvaća ponudu i

- ne priloži dokaz o uplaćenoj kupoprodajnoj cijeni, sukladno uvjetima iz natječaja, kupoprodajni ugovor će se sklopiti s najpovoljnijim ponuđačem.

U slučaju da zakupnik, odnosno najmoprimac, ne prihvati cijenu iz najpovoljnije ponude, a najpovoljniji ponuđač odustane od kupnje nekretnine, natječaj će se ponoviti.

Članak 18.

Nekretnine u vlasništvu Općine mogu se prodati neposrednom pogodbom u slučajevima predviđenim zakonom uz primjenu odgovarajućih odredbi ove odluke vezano za nadležnost i način postupanja u takvim slučajevima.

III. RAZVRGNUĆE ILI DIOBA SUVLASNIČKE ZAJEDNICE

Članak 19.

Razvrgnuće suvlasničke zajednice provodi nadležno tijelo iz članka 4. Odluke putem natječaja, sudskim putem ili sporazumom u slučaju iz članka 5., stavak 2., alineja 7., ove Odluke.

U slučaju da razvrgnućem suvlasničke zajednice pojedini suvlasnik dobiva u samovlasništvo dio ili cijelu nekretninu čija bi tržna vrijednost bila manja od njegovog suvlasničkog udjela u tržnoj vrijednosti cijele nekretnine, drugi suvlasnik mu je dužan isplatiti tu razliku osim kada se suvlasnici drugačije dogovore, sukladno članku 5., stavak 2., alineja 7., ove Odluke.

U slučaju da fizička dioba suvlasničke zajednice nije moguća, nadležno tijelo iz članka 4. Odluke može donijeti odluku o prodaji ili zamjeni suvlasničkog dijela.

Zamjena nekretnine moguća je i u svim drugim slučajevima kada je to od interesa za Općinu.

Tržna cijenu kod razvrgnuća suvlasničke zajednice te kod zamjene suvlasničkog dijela ili cijele nekretnine utvrđuje se temeljem procjene vještaka.

Članak 20.

Općina će inicirati postupak razvrgnuća suvlasničkih zajednica fizičkom diobom na nekretnini na kojoj se planira gradnja ili rekonstrukcija javno-prometnih površina, gradnja ili rekonstrukcija javnih ili drugih objekata od značaja za Općinu, u kom slučaju snosi troškove izrade dokumentacije nužne za izradu i provedbu parcelacijskog elaborata.

Ukoliko fizičku diobu nekretnine iniciraju drugi suvlasnici, oni snose troškove izrade dokumentacije koja će biti osnova za izradu i provođenje parcelacijskog elaborata.

IV. ZAKUP ZEMLJIŠTA

Članak 21.

Zemljište u vlasništvu Općine može se dati u zakup fizičkim i pravnim osobama u svrhu privremenog korištenja tog zemljišta do donošenja odluke o privođenju namjeni određenoj prostorno planskom dokumentacijom.

Na zemljištu koje je predmet zakupa nije dozvoljena gradnja građevine niti izvođenje drugih radova.

Iznimno od st. 2. ovog članka, na zemljištu koje se daje u zakup radi uređenja i korištenja zemljišta kao parkirališnog prostora, otvorenog skladišnog prostora ili radi uređenja zelenih površina, za poljoprivrednu obradu i slične namjene, dozvoljeno je izvođenje građevinskih radova koji su nužni radi privođenja namjeni koja je svrha zakupa, a za koje nije potrebno posebno ovlaštenje nadležnog tijela, bez prava na povrat troškova ulaganja. Uz zahtjev za odobrenje, zakupnik je dužan priložiti i odgovarajuću tehničku dokumentaciju (idejno rješenje, hortikulturno rješenje i slično).

Ako je predmet zakupa dio zemljišne čestice, uz zahtjev je potrebno dostaviti skicu izmjere po ovlaštenom geodeti, a temeljem koje će se izvršiti označavanje zakupljene površine za vrijeme trajanja zakupnog odnosa.

Članak 22.

Ugovor o zakupu zaključuje se najduže na rok od 10 godina, u obliku ovršne isprave, o čemu odluku donosi nadležno tijelo iz članka 4. Odluke.

Zakupac se uvodi u posjed zakupljenog zemljišta na dan zaključenja ugovora, ukoliko ugovorom nije drukčije određeno.

Ugovorom iz stavka 1. ovog članka utvrdit će se pravo Općine da jednostrano raskine ugovor kada zakupac ne koristi zemljište u skladu sa svrhom zakupa, te u slučaju potrebe privođenja zemljišta namjeni određenoj prostorno planskom dokumentacijom prije isteka vremena trajanja zakupa, kao i u slučaju da ne podmiri 3 uzastopne zakupnine.

Danom isteka ili raskida ugovora, sukladno stavku 1. i 3. ovog članka, zakupac je dužan predati Općini u posjed zemljište slobodno od osoba i stvari, bez prava na naknadu za uložena sredstva ili naknadu štete.

Članak 23.

Početnu cijenu u natječaju utvrđuje nadležno tijelo iz članka 4. Odluke za svaki slučaj posebno, koristeći se kriterijima za utvrđivanje komunalne naknade.

Godišnja zakupnina se plaća unaprijed za godinu dana, od dana sklapanja ugovora o zakupu, a mjesečna do 20- og u mjesecu za tekući mjesec.

V. SLUŽNOST

Članak 24.

Na nekretninama u vlasništvu Općine ili nekretninama kojima Općina upravlja po posebnim propisima mogu se ustanoviti, ukidati ili prelagati stvarne služnosti u svrhu postavljanja i održavanja vodovodne i kanalizacijske mreže, uređaja za prijenos i razvod električne energije, telegrafsko-telefonske mreže, formiranja kolnih pristupa i druge komunalne infrastrukture.

Članak 25.

Za ustanovljenu služnost na nekretninama plaća se naknada koja ne može biti niža od razlike tržne cijene neopterećene i opterećene nekretnine, sukladno procjeni vještaka, osim za služnosti radi izgradnje objekata vodovoda i kanalizacije trgovačkih društava u vlasništvu i suvlasništvu Općine koje se ustanovljuju bez naknade.

Način plaćanja naknade utvrđuje nadležno tijelo članka 4. Odluke.

VI. ZALOŽNO PRAVO (HIPOTEKA)

Članak 26.

Založno pravo (hipoteka) na nekretninama Općine može se ustanovljavati za zaduživanje Općine ili ustanova i trgovačkih društava u vlasništvu ili suvlasništvu Općine kojima se financira izgradnja ili rekonstrukcija objekata i nabava opreme iz njihove djelatnosti.

Odluku o uspostavljanju založnog prava (hipoteke) donosi nadležno tijelo iz članka 4. ove Odluke, ovisno o visini hipoteke.

VII. PRAVO GRAĐENJA I PRAVO DOGRADNJE I NADOGRADNJE

Članak 27.

Na zemljištu u svom vlasništvu Općina može osnovati pravo građenja u korist druge osobe radi gradnje građevina i/ili uređenja javnih površina.

Pravo građenja može se ustanoviti trajno ili na određeno vrijeme, a vrijeme na koje se pravo građenja ustanovljuje utvrđuje načelnik.

Za ustupljeno pravo građenja plaća se naknada koju utvrđuje nadležno tijelo iz članka 4. Odluke, a temeljem procjene vještaka.

O oslobađanju od plaćanja naknade odlučuje nadležno tijelo iz članka 4. Odluke i to kada se radi o osnivanju prava građenja u korist pravnih osoba u vlasništvu ili suvlasništvu Općine.

Članak 28.

Općina kao vlasnik ili suvlasnik posebnog dijela građevine može dozvoliti dogradnju ili nadogradnju građevine kojom se formira nova uporabna cjelina ili povećava posebni dio građevine u vlasništvu drugih osoba, te mijenjaju vlasnički odnosi na posebnim dijelovima građevine, nakon što isto pravo daju svi ostali suvlasnici građevine.

Za dano pravo iz stavka 1. ovog članka, investitor plaća Općini naknadu proporcionalnu veličini suvlasničkog udjela Općine u cijeloj građevini sukladno kriterijima za ustanovljavanje prava građenja.

U slučaju da investitor u roku od 2 godine od dana zaključenja ugovora ne ishodi pravomoćno odobrenja za dogradnju ili nadogradnju, ugovor se smatra raskinutim, a Općina će izvršiti povrat uplaćene naknade u roku od narednih 60 dana uz kamatnu stopu koju poslovna banka Općine primjenjuje na a vista sredstva na žiro računu Općine. Prije isteka roka iz ovog stavka, investitor koji je ishodio nepravomoćno odobrenje za dogradnju ili nadogradnju, može podnijeti zahtjev za zaključenje aneksa ugovora kojim se produžuje rok.

U pogledu visine naknade koju će biti dužan platiti investitor moguće je ugovoriti s vlasnicima ostalih posebnih dijelova građevine da se cjelokupna ili dio naknade svih suvlasnika koristi za održavanje zajedničkih dijelova zgrade, a za koje radove su sredstava pričuve nedostatna.

VIII. ODREĐIVANJE ZEMLJIŠTA ZA UPOTREBU GRAĐEVINE

Članak 29.

U postupcima utvrđivanja zemljišta za nužnu upotrebu građevine, pismeno očitovanje za potrebe izdavanja posebnog uvjerenja o građevnoj čestici daje načelnik za svaku građevinu zasebno, temeljem posebne geodetske podloge, cijeneći uvjete na terenu i pristup na javno prometnu površinu, kao i potrebu osiguranja dijela zemljišta koje je dokumentom prostornog planiranja namijenjeno za proširenje javne površine - prometnice i slično.

Zemljište za nužnu upotrebu građevine čini manipulativni prostor oko građevine, u pravilu od 1,5 do 3 m oko zidova građevine, vodeći pri tome računa o konfiguraciji terena i položaju pomoćnih objekata.

Članak 30.

Iznimno od uvjeta iz članka 29. ove Odluke, zemljište za redovnu upotrebe zgrade, pored nužne »okućnice«, može imati i veću površinu kada je(su) vlasnik(ci) građevine zainteresiran(i) za kupnju nekretnine u vlasništvu Općine koja ulazi u željenu površinu zemljišta za redovnu upotrebu građevine.

U slučaju iz prethodnog stavka prijedlog zemljišta za redovnu upotrebu građevine utvrđuje se po pravilima iz članka 29. ove Odluke i prodaje putem natječaja, sukladno odredbama ove Odluke, uz naznaku »zemljište za redovnu upotrebu zgrade«, a natječaj se provodi temeljem podataka iz posebne geodetske podloge.

Članak 31.

U slučaju kada vlasnik(ci) građevine nije(su) zainteresiran(i) za kupnju dijela zemljišta koje je veće od uvjeta iz članka 29., stavak 2., ali je zidom ili drugom prirodnom barijerom odijeljeno od ostalog zemljišta Općina će:

- ukloniti zidove i druge prirodne barijere te takvu površinu pretvoriti u javnu površinu gdje je god to moguće,

- odobriti vlasniku(cima) daljnje korištenje tog zemljišta uz naknadu po pravilima za zakup, o čemu će se sklopiti poseban ugovor.

IX. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 32.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o uvjetima, načinu i postupku gospodarenja nekretninama u vlasništvu Općine Lovran (»Službene novine PGŽ« broj 6/95, 5/98, 20/02, 35/05 i 47/08).

Članak 33.

Postupci započeti po odredbama Odluke o uvjetima, načinu i postupku gospodarenja nekretninama u vlasništvu Općine Lovran, a u kojima do dana stupanja na snagu ove Odluke nije donesena odluka o raspisivanju i provođenju javnog natječaja, dovršit će se po odredbama ove Odluke.

Članak 34.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa: 011-01/10-01/13

Ur. broj: 2156/02-01-10-7

Lovran, 27. svibnja 2010.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE LOVRAN

Predsjednica
Općinskog vijeća
Đurđica Tancabel, v. r.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=675&mjesto=51415&odluka=26
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr