SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVI. - broj 12. Utorak, 8. travnja 2008.
KOMUNALNO DRUŠTVO KD VODOVOD I ČISTOĆA CRES MALI LOŠINJ D.O.O
3B2 EDGAR HTML from PONIKVE 108..112

1.

Na temelju članka 20. stavak 2. i st. 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu - Pročišćeni tekst (»Narodne novine« broj 26/03, 82/04, 110/04 i 178/04) te članka 38. toč. 14. Društvenog ugovora, Skupština društva Vodovoda i čistoće Cres Mali Lošinj d.o.o., na sjednici održanoj dana 4. ožujka 2008. godine donosi

ODLUKU
o načinu plaćanja i visini cijena komunalnih usluga

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuje se način plaćanja i visinu cijena komunalnih usluga:

- opskrbe vodom,

- odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda,

- odvoza i odlaganja otpada i fekalija,

- pogrebnih usluga,

- davanje u zakup prodajnih mjesta u ribarnici.

Članak 2.

Obračun komunalne usluge plaća se isporučitelju komunalne usluge na način i prema cijenama utvrđenim ovom odlukom.

Obveznik plaćanja cijene komunalne usluge je vlasnik nekretnine ili korisnik kada je to vlasnik prenio na korisnika ugovorom.

Članak 3.

Potrošač može račun za komunalnu uslugu platiti na način utvrđen važećim zakonskim propisima.

Članak 4.

Rok za podmirenje računa za komunalnu uslugu otisnut je na svakom ispostavljenom računu.

Ukoliko potrošač ne plati račun u roku iz stavka 1. ovog članka, isporučitelj će zaračunati zatezne kamate u skladu s važećim zakonskim propisima.

Članak 5.

Potrošač je dužan pismeno izvijestiti isporučitelja usluge o svakoj promjeni vlasništva nekretnine, adrese kao i svakoj drugoj bitnoj promjeni odmah, a najkasnije u roku od 15 dana od nastanka promjene.

Članak 6.

Potrošač ima pravo prigovora (reklamacije) na obračun komunalne usluge u pismenom obliku u roku od 8 dana od dostave računa.

Isporučitelj komunalne usluge dužan je odgovoriti na prigovor u roku od 8 dana od dostave prigovora.

Ako je isporučitelj komunalne usluge uvažio prigovor, dužan je izvršiti usklađivanje obračuna u poslovnim knjigama najkasnije do ispostavljanja narednog računa s novim obračunom.

II. OBRAČUN KOMUNALE USLUGE I DOSTAVA RAČUNA

1. Obračun opskrbe vodom

Članak 7.

Obračun opskrbe (potrošnje) vodom obavlja se prema broju kubičnih metara m3 isporučene vode potrošaču što se utvrđuje očitanjem brojila na vodomjeru i primjenom tarifnog sustava.

Isporučitelj komunalne usluge opskrbe vodom račun ispostavlja za razdoblje od mjesec dana.

Članak 8.

Očitavaju se samo službeni vodomjeri koji su smješteni u odgovarajućim vodomjernim oknima na javnim površinama. Interni vodomjeri unutar zgrada koji su sami vlasnici nekretnina postavljali ne očitavaju se niti se vrši obračun opskrbe vodom.

Članak 9.

Isporučitelj komunalne usluge opskrbu vodom vrši autocisternama i brodovima-vodonoscima u područjima bez javnog vodovodnog sustava temeljem Zakona o otocima (»Narodne novine« broj 34/99 i 32/02) te Naputka o postupku i načinu provedbe opskrbe otočnih domaćinstava pitkom vodom brodom vodonoscem ili cestovnim vozilom (»Narodne novine« broj 90/02).

Članak 10.

U slučaju neispravnosti vodomjera iz bilo kojeg razloga, obračun opskrbe vodom za taj mjesec (kad je vodomjer bio neispravan) ispostavlja se potrošaču na osnovu prosječnog utroška vode u posljednje dvije godine u odnosnom mjesecu kada je vodomjer bio neispravan.

Članak 11.

Isporučitelj komunalne usluge opskrbe vodom može na pismeni zahtjev osloboditi potrošača plačanja dijela usluge za količinu vode iznad 200 m3, ako je zbog kvara uzrokovanog višom silom istekla količina vode više od 200 m3 u jednom mjesecu.

Ukoliko je do veće potrošnje vode došlo zbog propusta potrošača da zaštiti vodovodne instalacije na internoj vodovodnoj mreži od termičkog udara, isporučitelj neće osloboditi potrošača obveze plaćanja usluge opskrbe vodom.

Članak 12.

Potrošač je dužan očitavatelju komunalne usluge omogućiti očitavanje i kontrolu vodomjera i spremišta vodomjera.

Članak 13.

Cijena metra kubičnog opskrbe vodom (potrošnje) utvrđuje se različito za domaćinstva te za sve ostale potrošače po sljedećem tarifnom sustavu:

Vodovod i čistoća Cres Mali Lošinj d.o.o.

POTROŠAČ

RAZDOBLJE

CIJENA kn/m3

CIJENA sa PDV-om

Domaćinstvo

01. 06. - 30. 09.

7,10

8,66

 

01. 10. - 31. 05.

5,50

6,71

Svi ostali

01. 06. - 30. 09.

8,28

10,10

 

01. 10. - 31. 05.

6,87

8,38

Cijena m3 vode iz stavka 1. ovog članka uvećava se za:

1. iznose naknada za zaštitu i korištenje voda,

2. namjenski iznos od 2,33 kn/m3 za izgradnju uređaja za pročišćavanje otpadnih voda u gradovima Cres i Mali Lošinj, prema Odlukama Gradskih vijeća.

Članak 14.

Cijena metra kubičnog opskrbe vodom (potrošnje) na području bez javnog vodovodnog sustava, utvrđuje se različito ovisno o vrsti prijevoznog sredstva, udaljenost naselja te sukladno Naputku (»Narodne novine« broj 90/02) po sljedećem tarifnom sustavu:

NASELJE

VRSTA PRIJEVOZA

CIJENA kn/m3

CIJENA sa PDV-om

Susak

brod-vodonosac

66,65

80,94

Unije

brod-vodonosac

66,65

80,94

Ilovik

brod-vodonosac

66,65

80,94

Srakane

brod-vodonosac

66,65

80,94

Garbin

autocisterna

69,59

84,57

Porozina

autocisterna

79,43

96,53

Beli

autocisterna

79,43

96,53

Sv. Petar

autocisterna

79,43

96,53

Filozići

autocisterna

79,43

96,53

Dragozetići

autocisterna

79,43

96,53

Predošćica

autocisterna

57,87

70,33

Merag

autocisterna

57,87

70,33

Vodice

autocisterna

57,87

70,33

Ćunski

autocisterna

81,57

99,13

Verin

autocisterna

81,57

99,13

Vidovići

autocisterna

79,43

96,53

Grmov

autocisterna

79,43

96,53

Cijena isporuke pitke vode koju plaćaju domaćinstva čiji članovi imaju prebivalište na otocima, a opskrbljuju se pitkom vodom brodom vodonoscem ili cestovnim vozilom i to za količinu do 20 m3 mjesečno, odnosno 150 m3 godišnje po domaćinstvu utvrđuje se po posebnom Zakonu.

2. Obračun potrošnje odvodnje i pročišćavanje otpadnih voda (kanalizacija)

Članak 15.

Obračun komunalne usluge odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda isporučitelj usluge vrši prema količini potrošene vode i tarifnog sustava.

Isporučitelj komunalne usluge odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda ispostavlja račun za razdoblje od mjesec dana.

Članak 16.

Cijena metra kubičnog odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda utvrđuje se po sljedećem tarifnom sustavu:

POTROŠAČ

RAZDOBLJE

CIJENA kn/m3

CIJENA kn/m3 sa PDV-om

Domaćinstvo

01. 06. - 30. 09.

2,27

2,77

 

01. 10. - 31. 05.

2,16

2,64

Svi ostali

01. 06. - 30. 09.

2,50

3,05

 

01. 10. - 31. 05.

2,37

2,89

U naselju Susak, odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda obračunava se na sljedeći način:

POTROŠAČ

RAZDOBLJE

KOLIČINA

CIJENA kn/m3

CIJENA kn/m3 sa PDV-om

Domaćinstva

01.06. - 30.09.

5 m3/mjes

2,27

2,77

Dom umirov.

01.06. - 30.09.

60 m3/mjes

2,50

3,05

Ostali

01.06. - 30.09.

60 m3/mjes

2,50

3,05

3. Obračun usluge odvoza i deponiranja otpada i fekalija

Članak 17.

Obračun komunalne usluge odvoza i deponiranja otpada za stambene i poslovne objekte vrši se prema jedinici neto korisnog prostora m2 i važećeg tarifnog sustava za stambene objekte i kategoriji poslovnog objekta prema namjeni.

Za izmjeru korisnog prostora isporučitelj komunalne usluge koristi podatke:

- jedinica lokalne samouprave za obračun komunalne naknade,

- građevinskih dozvola za gradnju građevina,

- iz drugih vjerodostojnih dokumenata kojima se može dokazati izmjera korisnog prostora,

- izmjerom stručnih službi isporučitelja usluge.

Vlasnici kuća za odmor plaćaju uslugu za odvoz i deponiranje komunalnog otpada tijekom cijele godine.

Članak 18.

Račun za uslugu odvoza i deponiranja otpada u stambenim objektima isporučitelj usluge ispostavlja prema izmjeri korisnog stambenog prostora m2 i važećoj cijeni komunalne usluge metra kvadratnog.

Cijena m2 usluge odvoza i deponiranja otpada za stambene objekte utvrđena je kako slijedi:

POTROŠAČ

CIJENA kn/m2

CIJENA kn/m2 sa PDV-om

Stambeni objekti

0,63

0,77

Članak 19.

Račun za uslugu odvoza i deponiranja komunalnog otpada u poslovnim objektima isporučitelj usluge ispostavlja prema izmjeri korisnog poslovnog prostora m2 i važećoj cijeni komunalne usluge po m2 određene kategorije prema namjeni objekta.

Površina terase natkrivene ili otkrivene u m2, koju koristi ugostiteljski objekat, obračunava se mjesečno za razdoblje od 01. 05. do 30. 09. umnoškom površine sa važećom cijenom komunalne usluge za m2 određene kategorije prema namjeni objekta.

U slučaju privremene obustave obavljanja djelatnosti korisnik je dužan isporučitelju komunalne usluge dostaviti Rješenje o privremenoj obustavi obavljanja obrta, odnosno pismenu obavijest o privremenoj obustavi obavljanja obrta, odnosno pismenu obavijest o privremenoj obustavi obavljanja djelatnosti trgovačkog društva najkasnije do 20. u mjesecu za tekući mjesec.

Ukoliko se korisnik usluge poslovnog objekta zatekne u radu a nije prijavio početak odnosno nastavak rada u tekućoj godini, naplatiti će se usluga odvoza i deponiranja komunalnog otpada od 01. 04. tekuće godine.

Članak 20.

Utvrđuju se kategorije poslovnih objekata prema namjeni:

 

NAMJENA OBJEKTA

KATEGORIJA

1.

Trgovine prehranom na malo i veliko, ugostiteljski objekti za pružanje usluga prehranom (gostionice, krčme, pivnice slastičarnice, pizzerie i sl.), kafići, kiosci, zlatari-filigrani, banke, osiguravajuća društva, odvjetnički i javnobilježnički uredi.

I.

2.

Apartmani i sobe u vlasništvu pravnih osoba

II.

3.

Dječji i odgojni domovi

III.

4.

Brodogradilišta, građevinarstvo, ostale proizvodno-uslužne radnje (servisi, suveniri, saloni, kemijske čistionice i sl.), uredski prostori (državne uprave i lokalne samouprave, sudova, agencija, pošta, fondova, društvenih organizacija i udruženja građana), poljoprivreda, lovstvo, ribarstvo, restorani, marine, stambeno-komunalna djelatnost, elektroprivreda, Hrvatska vojska, sport i rekreacija, objekti za igre na sreću

IV.

5.

Objekti za predškolski odgoj, objekti za školski odgoj i obrazovanje, objekti kulture, domovi za smještaj umirovljenika, zdravstvena zaštita.

V.

Članak 21.

Cijena m2 usluge odvoza i deponiranja otpada prema namjeni poslovnog objekta, razvrstanih u kategorije, utvrđuje se kako slijedi:

KATEGORIJA

CIJENA kn/m2

CIJENA kn/m2 s PDV-om

I.

4,79

5,84

II.

2,11

2,57

III.

1,91

2,33

IV.

1,66

2,03

V.

0,97

1,18

U razdoblju od 01. 05. do 30. 09. I. kategoriji uvećava se površina u m2 za veličinu terase koju korisnik komunalne usluge koristi neovisno dali je terasa u vlasništvu korisnika ili je javna površina u zakupu.

Članak 22.

Obračun komunalne usluge odvoza i deponiranja otpada smještajnim kapacitetima: hotelima, pansionima, vilama, depandansama, hostelima, odmaralištima, prenočištima i turističkim naseljima vrši se prema broju smještajnih jedinica - ležaja i važeće cijene za jedinicu - ležaj (godišnje) određenog objekta. U ovu kategoriju potrošača spadaju objekti sa 16 i više ležaja. Za objekte sa 15 i manje ležaja, komunalna usluga obračunava se na temelju površine m2.

Obračun komunalne usluge odvoza i deponiranja otpada autokampovima vrši se prema kapacitetu prihvata broja gostiju - osoba i važeće cijene za jednog gosta - osobu (godišnje).

Podaci o broju ležaja odnosno prihvatnog kapaciteta broja gostiju dokazuje se Rješenjem o razvrstavanju i kategorizaciji smještajnih objekata.

Članak 23.

Godišnja cijena za smještajnu jedinicu - ležaja i gosta - osobe utvrđuje se različito za pojedine vrste objekata, kako slijedi:

KAT.

VRSTA
OBJEKTA

GODIŠNJA
CIJENA/LEŽAJ ILI
SMJEŠTAJ.
JED. kn

CIJENA sa
PDV- om

I.

Hoteli, depandanse, pansioni, vile, hosteli

144,90

176,78

II.

Odmarališta, turistička naselja i prenoćišta

153,70

187,53

III.

Autokampovi

126,00

153,72

Isporučitelj komunalne usluge, račun ispostavlja u travnju, svibnju, lipnju i rujnu u iznosu od 10% godišnje obveze, a u srpnju i kolovozu ispostavlja račun u iznosu od 30% od utvrđene godišnje obveze.

Članak 24.

Obračun komunalne usluge odvoza i deponiranja komunalnog otpada prema posebnoj naružbi ili ugovoru vrši se prema veličini posude (kontejnera) i važećoj cijeni po posudi (kontejneru).

Cijena komunalne usluge iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

VELIČINA
POSUDE

CIJENA PO
POSUDI kn/kom

CIJENA sa
PDV-om

700 - 1.100 lit

219,69

268,02

5.000 lit

878,78

1.072,11

Članak 25.

Obračun komunalne usluge korištenja odlagališta komunalnog otpada, u slučaju kad potrošač sam vrši prijevoz komunalnog otpada na odlagalište otpada po odobrenju isporučitelja, vrši se prema nosivosti vozila - tovarnog sanduka i važećoj cijeni po nosivosti vozila odnosno po t i iznad 7 t nosivosti vozila.

Cijena komunalne usluge iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

NOSIVOST VOZILA

CIJENA PO VOZILU u kn

CIJENA sa
PDV-om

do 1 t

30,00

36,60

od 1t do 2 t

60,00

73,20

od 2 t do 5 t

120,00

146,40

od 5 t do 7 t

160,00

195,20

iznad 7 t

30,00 kn/t

36,60 kn/t

Članak 26.

Obračun komunalne usluge skupljanja i deponiranja krupnog otpada, kartonske i druge ambalaže vrši se po satu korištenja vozila-kamiona.

Članak 27.

Cijena sata vozila-kamiona i EKO-broda utvrđuje se:

JEDINICA
MJERE

CIJENA SATA VOZILA u kn

CIJENA SA
PDV-om

1 sat

709,32

865,37

 

CIJENA SATA BRODA u kn

 

1 sat

700,00

854,00

Članak 28.

Obračun komunalne usluge deponiranja fekalija vrši se prema utrošku sati rada i tipu vozila koji vrši ispumpavanje i deponiranje fekalija ili čišćenje i probijanje kanalizacijskih kolektora i okana i važećoj cijeni sata po vrsti vozila.

Cijena komunalne usluge iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

JEDINICA MJERE

VRSTA
VOZILA

CIJENA
kn/sat

CIJENA
kn/sat
sa PDV-om

sat

KUKA

390,00

475,80

sat

SLIVNIČAR

779,00

950,38

4. Obračun usluge održavanja groblja te obavljanje pogrebnih poslova

Članak 29.

Obračun godišnje grobne naknade koju plaćaju korisnici grobnog mjesta na grobljima plaća se na temelju veličine i vrste grobnog mjesta jednom godišnje.

Cijena godišnje grobne naknade koju plaćaju korisnici grobnog mjesta iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

VRSTA GROB. M.

VELIČINA u m2

GOD.
IZNOS
U kn

IZNOS SA PDV-om

Grobnica

do 3 m2

183,15

223,44

Grobnica

od 3 m2
do 6 m
2

298,53

364,21

Grobnica

od 6 m2
do 9 m
2

415,75

507,21

Grobnica

preko 9 m2

829,67

1.012,20

Niša

-

149,85

182,82

Članak 30.

Naknada za dodjelu grobnog mjesta na korištenje na neodređeno vrijeme plaća se jednokratno na temelju veličine i vrste grobnog mjesta.

Cijena dodjele grobnog mjesta iz stavka 1. ovog članka utvrđuje se:

VRSTA GROB. M.

VELIČINA u m2

JEDNOKRAT.
IZNOS U
kn

IZNOS SA PDV-om

Zemljani
grob

do 3 m2

1.300,00

1.586,00

Zemljani
grob

za svaki
m
2 inad 3 m2

800,00

976,00

Grobnica

do 3 m2

2.900,00

3.538,00

Grobnica

za svaki m2 iznad 3 m2

1.200,00

1.464,00

Niša

-

1.600,00

1.952,00

Članak 31.

Pogrebni poslovi, ovisno o vrsti obavljaju se po sljedećim cijenama:

R.B.

VRSTA POSLA

CIJENA POSLA u kn

CIJENA sa
PDV-om

1.

Priprema pogrebne opreme

50,00

61,00

2.

Preuzimanje pokojnika

155,54

189,76

3.

Preuzimanje pokojnika-nesretni slučaj

244,05

297,74

4.

Preuzimanje pokojnika u raspadnutom stanju

403,00

491,66

5.

Prenošenje pokojnika od mrtvačnice do broda ili auta

86,66

105,73

6.

Oblačenje pokojnika

300,00

366,00

7.

Iskop grobne jame

885,00

1.079,70

8.

Skidanje ploče sa grobnice

167,54

204,40

9.

Sahrana

585,00

713,70

10.

Ispraćaj (sahrana u drugom mjestu)

400,00

488,00

11.

Skidanje spomenika sa grobnice

150,00

183,00

12.

Korištenje mrtvačnice po danu

52,50

64,05

13.

Korištenje rashladne komore dnevno

84,34

102,89

14.

Ishod dokumenata

62,74

76,54

15.

Ekshumacija i dezinsekcija do 5 godina

1.121,00

1.367,62

16.

Ekshumacija i dezinsekcija groba preko 5 godina

505,00

616,10

17.

Čišćenje groba po pokojniku

46,22

56,39

18.

Ostali radovi grobara po satu

63,25

77,17

19.

Otvaranje i zatvaranje niše i grobnice

219,53

267,83

20.

Otvaranje i zatvaranje mauzoleja

306,19

373,55

21.

Korištenje razglasnog uređaja

46,22

56,38

22.

Lotanje limenog lijesa

115,54

140,96

23.

Autofurgon lokalno

70,00

85,40

24.

Autofurgon Mali Lošinj-Veli Lošinj

75,00

91,50

25.

Autofurgon Mali Lošinj-Ćunski

75,00

91,50

26.

Autofurgon u RH po km

2,60

3,17

27.

Autofurgon izvan RH po km

5,00

6,10

28.

Preuzimanje pokojnika u KD Kozala - koncesija

500,00

610,00

29.

Sabiranje posmrtnih ostataka kod redovnog ukopa

90,00

109,80

30.

Preuzimanje pokojnika na teško pristupačno mjesto

550,00

671,00

31.

Čišćenje grobnice od otpadnog materijala po rad. satu

50,00

61,00

32.

Ispisivanje naslova na križu

35,00

42,70

33.

Izrada i pričvršćivanje natpisnih ploča

100,00

122,00

34.

Prijevoz vijenaca uz sanduk

60% cijen. prijev.

 

35.

Jednokratno uređenje groba nakon ukopa te polaganje vijenaca i cvijeća

180,00

219,60

36.

Uklanjanje vijenaca sa groba

90,00

109,80

37.

Naknada za izdavanje suglasnosti

150,00

183,00

38.

Tiskanje osmrtnica po komadu

7,00

8,54

39.

Tiskanje osmrtnica sa slikom po komadu

13,00

15,86

40.

Tiskanje zahvalnica po komadu

10,00

12,20

41.

Tiskanje zahvalnica sa slikom

15,00

18,30

42.

Predavanje osmrtnice za objavu u tisku

50,00

61,00

43.

Prijenos posmrtnih ostataka iz grobnice ili niše u drugu grobnicu ili nišu

250,00

305,00

Cijene pogrebnih poslova za rad nedjeljom ili praznikom uvećavaju se za 50 %.

Cijene materijala i opreme kao napr. mrtvački lijes i ostalo ovisno o vrsti ili tipu opreme formira se umnoškom nabavne cijene uvećane za 35 %.

5. Obračun usluge u ribarnici

Članak 32.

Izdavanje u zakup prodajnih mjesta u ribarnici u Malom Lošinju obavlja se po slijedećem cijeniku:

1. Ribarnica u Malom Lošinju

VRSTA
ZAKUPA

CIJENA PROD
MJESTA/ROK

CIJENA SA
PDV-om

Zakup 12 mjeseci

7.099,20 kn/god.

8.661,02 kn/god.

Zakup 6 mjeseci

3.549,60 kn/6mj.

4.330,51 kn/god.

Dnevni zakup 7. i 8. mjesec

131,30 kn/dnevno

160,19 kn/dnevno

Dnevni zakup
ostali mjeseci

35,40 kn/dnevno

43,19 kn/dnevno

Dnevni zakup za prodaju jaja

35,40 kn/dnevno

43,19 kn/dnevno

6. Obračun ostalih usluga

Članak 33.

Za izdavanje posebnih uvjeta za lokacijsku dozvolu, suglasnosti na projektnu dokumentaciju za ishođenje građevne dozvole, suglasnost za izvođenje radova na grobnici te razne druge potvrde i dozvole, plaća se po pojedinačnim izdanim posebnim uvjetima, suglasnostima, potvrdama i dozvolama, po cijeni od 150,00 kn odnosno sa PDV-om 183,00 kn.

Satnica radnika naplaćuje se 85,00 kn/sat odnosno sa PDV-om 103,70 kn/sat.

III. OBUSTAVLJANJE KOMUNALNIH USLUGA

Članak 34.

Isporučitelj komunalne usluge može korisniku (potrošaču) komunalne usluge obustaviti pružanje komunalne usluge u slučajevima:

1. ako korisnik (potrošač) ne plati račun za komunalnu uslugu ni u roku od 15 dana od dana dostave opomene,

2. ako korisnik (potrošač) o promjeni adrese ne obavijesti isporučitelja u roku od 15 dana, pa se zbog toga nije mogla izvršiti ni ponovljena dostava računa ili opomena,

3. ako korisnik (potrošač) onemogući, spriječi ili u ponovljenom slučaju ne omogući očitavatelju slobodan pristup vodomjeru, kontrolu utroška vode, stanja vodomjera ili spremišta vodomjera,

4. ako priključno mjesto ne odgovara važećim tehničkim i sanitarnim normama ili je tokom korištenja došlo do oštećenja priključnog mjesta, a korisnik odbije otkloniti tehničke nedostatke u ostavljenom primjerenom roku,

5. ako korisnik (potrošač) nije u cijelosti podmirio svoje obveze prema isporučitelju komunalne usluge prilikom priključivanja objekta na javni vodovodni ili kanalizacijski sustav,

6. ako korisnik (potrošač) nije u cijelosti podmirio obvezu komunalnog doprinosa prema jedinici lokalne samouprave u rokovima utvrđenim rješenjem.

Članak 35.

Isporučitelj ima pravo obustaviti pružanje komunalne usluge opskrbe vodom i u slijedećim slučajevima:

- kad se vrše popravci kvarova na javnoj mreži i uređajima,

- kad stanje individualne mreže ugrožava zdravlje korisnika vode i kvalitetu vode u javnoj mreži.

Članak 36.

Isporučitelj komunalne usluge dužan je najmanje 8 dana prije obustavljanja pružanja komunalne usluge korisniku (potrošaču) dostaviti obavijest o prestanku pružanja komunalne usluge.

Ako korisnik otkloni nedostatke odnosno uzrok zbog kojeg se obustavlja pružanje komunalnih usluga najmanje 24 sata prije vremena određenog za obustavu pružanja komunalne usluge, isporučitelj neće obustaviti pružanje komunalne usluge.

Za ponovno priključivanje u javni vodovodni ili kanalizacijski sustav, korisnik (potrošač) dužan je podmiriti troškove priključivanja u iznosu od 250,00 kn, odnosno 305,00 kn sa PDV-om.

Izuzetno od odredbe st. 1. ovog članka, u slučaju neovlaštenog priključivanja na javni vodovodni ili kanalizacijski sustav ili na internu mrežu postojećeg korisnika (potrošač) isporučitelj komunalne usluge će bez posebne obavijesti obustaviti pružanje komunalne usluge neovlaštenom korisniku kao i korisniku koji je omogućio neovlašteno priključivanje.

Članak 37.

Isporučitelj komunalne usluge ima pravo na naknadu štete u paušalnom iznosu od 200 m3 vode od potrošača ili vlasnika nekretnine u slučaju:

- kad se bez odobrenja isporučitelja komunalne usluge priključi na javnu vodovodnu ili kanalizacijsku mrežu,

- kad koristi vodu iz javne vodovodne mreže, javnog hidranta ili drugih uređaja javne mreže,

- kad ošteti plombu na vodomjeru, zaporu (ventilu) ili spojnici.

IV. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 38.

Vlasnik nekretnine - potrošač može pismeno zahtjevati odjavu vodovodnog priključka nakon što je podmirio eventualna dugovanja nastala do dana odjave.

Odjava vodovodnog priključka koja traje 15 ili manje mjeseci smatra se privremenom odjavom, a trajnom odjavom smatra se svaka odjava koja traje duže od 15 mjeseci.

U slučaju trajne odjave vodovodnog priključka raskida se ugovor o priključivanju zaključen između vlasnika - potrošača i isporučitelja komunalne usluge.

Članak 39.

Vlasnik - potrošač može podnijeti pismeni zahtjev za privremenu odjavu vodovodnog priključka kao i trajnu odjavu vodovodnog priključka, a u tim slučajevima je dužan podmiriti sljedeće troškove:

1. kod privremene odjave - troškovi demontaže i montaže vodomjera iznose 250,00 kn odnosno 305,00 kn sa PDV-om, a naplaćuju se kod ponovne montaže,

2. kod trajne odjave - troškovi demontaže vodomjera iznose 110,00 kn, odnosno 134,20 kn sa PDV-om i naplaćuju se unaprijed.

U slučaju iz točke 2. st. 1. ovog članka, ako vlasnik nekretnine želi ponovno aktivirati vodovodni priključak, tada mora sa isporučiteljem komunalne usluge sklopiti novi ugovor o priključivanju nekretnine na javni vodovodni sustav.

Članak 40.

Donošenjem ove Odluke, prestaje važiti Odluka o načinu plaćanja i visini cijena komunalnih usluga broj 26/ 06-1/1-I od 02.02.2006. objavljene u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije broj 9/06 i Izmjene i dopune

Odluke broj 26/06-1/2-I i objavljene u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije broj 9/06, 22/06 i 7/ 07).

Članak 41.

Ova Odluka objavljuje se na oglasnim pločama Društva i u službenom glasilu Primorsko-goranske županije (»Službenim novinama«).

Članak 42.

Ova Odluka stupa na snagu nakon pribavljanja prethodnih suglasnosti poglavarstava jedinica lokalne samouprave a primjenjuje se od 1. svibnja 2008. godine.

Broj: 26/08-3/1-I

Cres, 4. ožujka 2008.

Predsjednik
Skupštine Društva
Gaetano Negovetić, prof., v.r.

1. Prethodna suglasnost Poglavarstva Grada Cresa:

klasa: 021-01/08-1/5, ur. broj: 2213/02-02-01-08 od 10. 3. 2008.

2. Prethodna suglasnost Poglavarstva Grada Malog Lošinja:

klasa: 363-01/08-01/21, ur. broj: 2213/01-01-08-3, od 2. 4. 2008.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=550&mjesto=60017&odluka=1
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr