SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVI. - broj 11. Petak, 4. travnja 2008.
OPĆINA DOBRINJ
3B2 EDGAR HTML from PONIKVE 108..112

5.

Temeljem članka 62. Statuta Općine Dobrinj (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 3/06), članka 61. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 i 129/05) i članka 4. Odluke o izboru članova vijeća mjesnih odbora (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 29/03), Općinsko vijeće Općine Dobrinj, na 18. sjednici održanoj 27. ožujka 2008. godine, donijelo je

ODLUKU
o raspisivanju izbora za članove vijeća mjesnih odbora
na području Općine Dobrinj

Članak 1.

Raspisuju se izbori za članove vijeća mjesnih odbora na području Općine Dobrinj, i to za mjesta: Dobrinj, Čižići, Sveti Vid - Gostinjac, Gabonjin, Hlapa, Klanice - Tribulje, Klimno, Kras, Polje, Rasopasno, Soline, Sužan, Sveti Ivan, Šilo, Županje.

Članak 2.

Za dan provedbe izbora određuje se nedjelja 18. svibnja 2008. godine.

Članak 3.

Obrasce za podnošenje kandidacijskih lista političke stranke i nezavisni kandidati mogu preuzeti u Općini Dobrinj u razdoblju od 4. travnja do 15. travnja 2008. godine, radnim danom od 08,00 do 15,00 sati.

Prijedlozi lista moraju biti dostavljeni Izbornom povjerenstvu najkasnije u roku od 12 dana od dana raspisivanja izbora, računajući taj rok od dana objave ove Odluke, tj. do 24,00 sata zadnjeg dana roka.

Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Ova Odluka objavit će se na oglasnim pločama Mjesnih odbora u kojima se izbori provode.

Klasa: 021-05/08-29/18

Ur. broj: 2142-04-01-08-1

Dobrinj, 27. ožujka 2008.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE DOBRINJ

Predsjednik
Općinskog vijeća
Zoran Kirinčić, v.r.

 

http://www.sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=549&mjesto=51514&odluka=5
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr